Coronavirus

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8853
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door ArrivaBas »

Nergens last van hoor. Was anderhalf uur alleen een beetje duizelig van de gezonde spanning voor een sollicitatiegesprek. Of word ik vanmiddag na mijn tweede prik gesmolten?
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39192
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Daniel »

Alargule schreef: wo 11 aug 2021, 09:22 Of is 5G nog niet geactiveerd?
Heb nog geen 5G ontvangst inderdaad, terwijl m'n bovenarm toch best dicht bij m'n telefoon zit ;)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Alargule

Re: Coronavirus

Bericht door Alargule »

Verdorie. En ik had net zo'n zin in een microwaving -0-
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12830
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Coronavirus

Bericht door Hainje »

Waarom zouden ze iedereen in bodybags doen? Doen ze bij een doorsnee genocide ook niet. Die meuk kost alleen maar geld.
🍉
DPDelft
OVNL-beheerder
Berichten: 648
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 14:09

Re: Coronavirus

Bericht door DPDelft »

Er zijn enkele berichten tussenuit gehaald vanwege de inhoud van de berichten.
Nogmaals het verzoek om elkaar netjes te benaderen en niet op de man te spelen.
Bovendien hoef je niet overal op te reageren, je mag het ook gewoon voorbij laten gaan.


Het forumbeheer leest mee en probeert een goede balans te houden tussen ingrijpen en zelfregulering.
Mocht een bericht je opvallen staat het natuurlijk altijd vrij om te melden.
Chrysa
Berichten: 8003
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Coronavirus

Bericht door Chrysa »

Ik leef nog steeds -0-
Lijkt erop dat ik nu nog mn werk moet gaan doen ook voor morgen, dat zat niet in de planning.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Coronavirus

Bericht door Aking »

Ik leef ook nog steeds! :shock:

Dus maar Cider drinken vanavond *O*
teun
Berichten: 1511
Lid geworden op: wo 11 dec 2019, 09:00
Locatie: Helmond

Re: Coronavirus

Bericht door teun »

Ik heb inmiddels mijn tweede prik al weer een paar uurtjes achter de rug maar de rampspoed blijft tot dusver uit. Lekker stukje wandelen nu en morgen voor de eerste keer eens met RRRRRRReis naar de Apenheul. *O*
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10591
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Coronavirus

Bericht door trolly »

DPDelft schreef: wo 11 aug 2021, 14:10 Er zijn enkele berichten tussenuit gehaald vanwege de inhoud van de berichten.
Nogmaals het verzoek om elkaar netjes te benaderen en niet op de man te spelen.
Bovendien hoef je niet overal op te reageren, je mag het ook gewoon voorbij laten gaan.


Het forumbeheer leest mee en probeert een goede balans te houden tussen ingrijpen en zelfregulering.
Mocht een bericht je opvallen staat het natuurlijk altijd vrij om te melden.
Jammer dat de balans lijkt door slaan naar "je moet alles kunnen zeggen, want daar hoeft niemand op te reageren". Standpunten zijn vaak persoonlijk, en m.i. moet iemand die zo'n standpunt inneemt daar ook persoonlijk op kunnen worden aangesproken — uiteraard op een normale toon, dus zonder scheldpartijen of bedreiging. Omdat daarvan voor zover ik weet geen sprake was in de verwijderde posts verwondert het me dat deze verwijderd zijn. Dat lijkt me geen vooruitgang voor dit forum.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Alargule

Re: Coronavirus

Bericht door Alargule »

Om welke berichten gaat het dan?
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Coronavirus

Bericht door Aking »

Die berichten die verwijderd zijn :Y
Alargule

Re: Coronavirus

Bericht door Alargule »

Er wordt gesproken over berichten die "[er]tussenuit gehaald" zijn.

Nu herinner ik me nog een akkefietje rond ninjatechnisch verdwenen berichten van trolly, maar de berichten daaromheen die daar een aanleiding toe cq reactie op vormden, staan er nog.
DPDelft
OVNL-beheerder
Berichten: 648
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 14:09

Re: Coronavirus

Bericht door DPDelft »

In de weggehaalde berichten werd een andere gebruiker specifiek aangevallen op wel of niet vaccineren. Het bericht dat daar op volgde bevatte taalgebruik die wij hier niet willen hebben.
Mocht je je onjuist behandeld voelen staat de PB open (ook voor anderen overigens). Maar om hier stemming te gaan maken over berichten is onnodig. Je kunt ons gewoon een bericht sturen als je ergens mee zit.
en-es
Berichten: 4470
Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11

Re: Coronavirus

Bericht door en-es »

Ik heb me gisteren laten testen omdat ik een poosje verkouden ben, keelpijn hebt en ook veel hoesten. Binnen 17 uur de uitslag en ik heb geen corona. Dat is al de derde keer dat ik me laat testen na dergelijke klachten. Overigens kreeg ik vandaag een brief om gratis zelftesten aan te vragen.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50915
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Suus »

Goed bezig en-es :pos:

Bij die gratis zelftesten (ik kreeg de brief vandaag ook) mis ik nog een beetje welke strategie de regering nu hanteert. Moeten wij ons nu voor elk contactmoment gaan zelftesten? En zo ja, waarom is dat dan nooit ten sprake gekomen tijdens de persconferenties?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
VIRM
Berichten: 7619
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Coronavirus

Bericht door VIRM »

ArrivaBas schreef: wo 11 aug 2021, 10:23 Nergens last van hoor. Was anderhalf uur alleen een beetje duizelig van de gezonde spanning voor een sollicitatiegesprek. Of word ik vanmiddag na mijn tweede prik gesmolten?
Hoe ging het gesprek?
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8853
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door ArrivaBas »

Even off-topic: Het gesprek ging goed. Ik ga vanaf 6 september stage lopen bij het Rijksvastgoedbedrijf op de locatie Tilburg. In principe ben ik nog maar een klein stukje bureaucratie verwijderd van een zorgeloze start. *O*

En nu weer on-topic. Elke donderdag updatet het ECDC de kaarten van de coronasituatie. Mij viel enorm op dat Duitsland nog niet eens 15% van het aantal testen dat wij afnemen haalt.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
waldo79
Berichten: 7642
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Coronavirus

Bericht door waldo79 »

en-es schreef: do 12 aug 2021, 12:31 Ik heb me gisteren laten testen omdat ik een poosje verkouden ben, keelpijn hebt en ook veel hoesten. Binnen 17 uur de uitslag en ik heb geen corona.
Ik had vorige week de uitslag in ongeveer 8 uur binnen. Negatieve uitslag, maar van de verkoudheid ben ik niet af.
VIRM
Berichten: 7619
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Coronavirus

Bericht door VIRM »

ArrivaBas schreef: do 12 aug 2021, 16:15 Even off-topic: Het gesprek ging goed. Ik ga vanaf 6 september stage lopen bij het Rijksvastgoedbedrijf op de locatie Tilburg. In principe ben ik nog maar een klein stukje bureaucratie verwijderd van een zorgeloze start. *O*
Gefeliciteerd!
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10591
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Coronavirus

Bericht door trolly »

Suus schreef: do 12 aug 2021, 13:24 Goed bezig en-es :pos:

Bij die gratis zelftesten (ik kreeg de brief vandaag ook) mis ik nog een beetje welke strategie de regering nu hanteert. Moeten wij ons nu voor elk contactmoment gaan zelftesten? En zo ja, waarom is dat dan nooit ten sprake gekomen tijdens de persconferenties?
Erg duidelijk is het allemaal niet, nee. Maar ik krijg de indruk dat die zelftests bedoeld zijn om na terugkomst van vakantie de symptoomloze corona-importeurs te identificeren.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3471
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Coronavirus

Bericht door Tom024 »

Misschien dat ze dan wel een ietsiepietsie laat worden verspreid? Genoeg mensen die alweer aan de slag zijn na vakantie. :')
Onlangs nog in het nieuws dat ze er nog 32 miljoen op voorraad hadden, dus ik zie wel een verband.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10591
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Coronavirus

Bericht door trolly »

Organisatie is wel een dingetje, ja. Aan de andere kant is dat ook wel positief: we hadden allang gemicrowaved kunnen zijn afgelopen woensdag, maar dat wordt dus kennelijk ook later.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
PHS

Re: Coronavirus

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op ma 18 dec 2023, 16:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Alargule

Re: Coronavirus

Bericht door Alargule »

Volgens mij ging/gaat die 'complottheorie' er vooral over dat het virus in ieder geval opzettelijk zou zijn gekweekt in een laboratorium, om daarna per abuis uit het laboratorium ontsnapt te zijn.

De huidige hypothese - als mijn leesvaardigheden me niet in de steek laten - is dat er mogelijk een besmetting van dier op mens in het laboratorium, of bij veldwerk, heeft plaatsgevonden. Nog steeds extreem ongelukkig gelet op de gevolgen ervan, maar al een stuk minder filmscripterig.
dennistd
Berichten: 5544
Lid geworden op: za 28 feb 2009, 22:42

Re: Coronavirus

Bericht door dennistd »

De mondkapjes in het openbaar vervoer zouden misschien ook per half september afgeschaft kunnen worden.
https://nos.nl/artikel/2393719-kabinet- ... -september
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 163 gasten