Coronavirus

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
TffpaA
Berichten: 3407
Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37

Re: Coronavirus

Bericht door TffpaA »

#wap4ever
PHS

Re: Coronavirus

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op ma 18 dec 2023, 15:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10642
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Coronavirus

Bericht door trolly »

Suus schreef: zo 03 apr 2022, 12:46 Willem Engel is opgepakt, hij was actief op sociale media.
Je verwacht het niet. Maar altijd leuk om te lezen :Y
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10642
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Coronavirus

Bericht door trolly »

PHS schreef: zo 03 apr 2022, 13:12 Ik vind Willem Engels aanhouding erg dubieus hoor.

...

Afijn, doet niet af aan dat het niet verstandig was van Willem Engel om zo de grenzen op te zoeken. Daarom verwacht ik ook dat de rechtbank de schorsing van de voorlopige hechtenis zal opheffen en hem de komende negentig dagen in de nor zal houden.
Dat laatste is uiteraard de crux. Gewoon doorgaan met waar je mee bezig was is na die eerste aanhouding gewoon dom.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50974
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Suus »

PHS schreef:
Suus schreef: zo 03 apr 2022, 12:46 Willem Engel is opgepakt, hij was actief op sociale media.
Ik vind Willem Engels aanhouding erg dubieus hoor. Hij was te gast bij Café Weltschmerz, wat je het best kan omschrijven als een talkshow voor wappies die op internet (YouTube) wordt uitgezonden. Het was Willem Engel niet verboden om uitingen te doen in de media, hij mocht alleen geen uitingen op social media doen. Bij dat laatste denk ik toch vooral aan berichten plaatsen op Twitter, Facebook, etc., het soort berichten waarvoor hij nu wordt vervolgd. Bovendien: als Willem Engel was uitgenodigd voor een talkshow op tv was het geen probleem geweest, is het dan opeens anders als de talkshow online wordt uitgezonden?

Afijn, doet niet af aan dat het niet verstandig was van Willem Engel om zo de grenzen op te zoeken. Daarom verwacht ik ook dat de rechtbank de schorsing van de voorlopige hechtenis zal opheffen en hem de komende negentig dagen in de nor zal houden.
Er is niet zo veel dubieus hoor. Nadat het verbod om zich te uiten op sociale media werd gegeven, hebben zijn vriendin en zijn jurist op Twitter een profielfoto genomen waar ze samen met Engel te zien waren. Daarnaast waren ook de accounts van Viruswaarheid opmerkelijk actief de afgelopen dagen. Op die accounts verschenen video’s waarin Willem Engel aan het woord kwam en ook geschreven berichten met dezelfde spel- en schrijffouten die Willem Engel op zijn eigen account ook maakt.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
PHS

Re: Coronavirus

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op ma 18 dec 2023, 15:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ICE11
Berichten: 2875
Lid geworden op: ma 05 mei 2014, 23:57
Locatie: Aken

Re: Coronavirus

Bericht door ICE11 »

Eigenlijk wilde minister Lauterbach aanstaande donderdag zijn grote wens - een verplichte vaccinatie voor iedere Duitser vanaf 18 jaar - in de Bondsdag laten besluiten. Maar omdat er geen meerderheid in zicht is laat hij het project nu in de kast verdwijnen. Ook voor het compromisvoorstel - plicht voor iedereen boven de 50 en verplichtende informatiegesprek voor iedere niet-gevaccineerde tussen 18 en 50 - zal er geen meerderheid komen. Dus mag ook fortaan nog steeds iedereen zelf over zijn lichaam blijven beslissen! *O*
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21451
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Coronavirus

Bericht door Meltrain »

Een verplicht informatiegesprek over vaccinatie voor alle niet-gevaccineerde volwassenen vind ik eigenlijk best een goed idee.
Dan kunnen de mensen daarna zelf kiezen of ze het vaccin alsnog willen krijgen of niet.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10642
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Coronavirus

Bericht door trolly »

Dat lijkt me inderdaad redelijk en zinvol, maar dat blijken ook nu weer niet bepaald argumenten te zijn waarmee je de rabiate antivaxxer kan overtuigen.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
PHS

Re: Coronavirus

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op ma 18 dec 2023, 15:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ICE11
Berichten: 2875
Lid geworden op: ma 05 mei 2014, 23:57
Locatie: Aken

Re: Coronavirus

Bericht door ICE11 »

Dat wilde de regering oplossen door de mensen per wet te verplichten een bewijs te brengen of ze gevaccineerd zijn of een gesprek hadden. De ziekenfondsen zouden dit moeten controleren omdat die toch alles over hun klanten weten (en het pas dan aan de overheid doorgeven als niets ervan klopt). Maar de fondsen hebben duidelijk gemaakt dat zij dat niet als hun opdracht zien, vooral niet hun klanten aan de overheid te verklikken.
PHS

Re: Coronavirus

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op ma 18 dec 2023, 23:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Kalil Nieuw
Berichten: 1474
Lid geworden op: za 07 aug 2021, 13:37
Locatie: Charlois
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Kalil Nieuw »

Ik ook niet. :mrgreen:
Mijn YouTube kanaal TramFreakNetherlands: https://m.youtube.com/channel/UCtsVzk2B-MMOAOz5SWp4zRQ

Mijn instagram: tramfanaat_rotterdam
TffpaA
Berichten: 3407
Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37

Re: Coronavirus

Bericht door TffpaA »

Als ik Engel was, verlegde ik mijn werkterrein lekker naar Sjanghai:

https://nos.nl/artikel/2424000-sjanghai ... ede-groeit
WSM
Berichten: 1405
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:59

Re: Coronavirus

Bericht door WSM »

Shanghai is eerder een paradijs voor virusdrammers :lol: .
Lekker lockdownen.
§ 6. Het passeren van rode seinen

Artikel 33

1.Lichtseinen die rood licht uitstralen mogen alleen voorbijgereden worden, indien de bestuurder van de treindienstleider een aanwijzing Stoptonend sein heeft gekregen.
VIRM
Berichten: 7700
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Coronavirus

Bericht door VIRM »

TffpaA schreef: di 05 apr 2022, 17:34 Als ik Engel was, verlegde ik mijn werkterrein lekker naar Sjanghai:

https://nos.nl/artikel/2424000-sjanghai ... ede-groeit
Dan zat hij al lang al in een heropvoedingskamp.
Beul van de blindegeleidelijn
TffpaA
Berichten: 3407
Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37

Re: Coronavirus

Bericht door TffpaA »

Het zou tijd worden. En dan meteen naar de kapper, het langharig, werkschuw tuig.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10642
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Coronavirus

Bericht door trolly »

Op zich lijkt het me wel leerzaam voor hem eens in een heuse dictatuur te zijn. En hoewel ik vind dat elk land in principe verantwoordelijk is voor het eigen afval, is de export-optie in dit geval wel erg aanlokkelijk.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50974
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Suus »

Nou, vandaag was het zover: ik kreeg een waarschuwing van de CoronaMelder :(

Voor afgelopen zaterdag. De enige momenten die dag dat ik meer dan 15 minuten nabij andere mensen was, was toen ik twee keer met een FFP2-masker in de Intercity naar en van Brussel zat. Dit is dus waarom ik nog een masker draag in het OV (A)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
WSM
Berichten: 1405
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:59

Re: Coronavirus

Bericht door WSM »

Op naar de teststraat! -0-
§ 6. Het passeren van rode seinen

Artikel 33

1.Lichtseinen die rood licht uitstralen mogen alleen voorbijgereden worden, indien de bestuurder van de treindienstleider een aanwijzing Stoptonend sein heeft gekregen.
Chrysa
Berichten: 8014
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Coronavirus

Bericht door Chrysa »

Ik heb het ook weer te pakken. Hoopte dat het mee vallen maar lig nu toch te creperen in bed.

In februari en begin maart in veel vliegtuigen en treinen gezeten en er was niks aan de hand, maar nu ik al 2 weken alleen voor de Albert Heijn buiten geweest ben heb ik meteen prijs. -0-
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15379
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Coronavirus

Bericht door ODRAIL »

Suus schreef: wo 06 apr 2022, 20:48 Nou, vandaag was het zover: ik kreeg een waarschuwing van de CoronaMelder :(
WSM schreef: wo 06 apr 2022, 23:04 Op naar de teststraat! -0-
Nee ... eerst de zelftest.

@Chrysa: Beterschap :pos: ;) .
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5828
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Coronavirus

Bericht door isadora »

Beterschap Chrysa.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Kalil Nieuw
Berichten: 1474
Lid geworden op: za 07 aug 2021, 13:37
Locatie: Charlois
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Kalil Nieuw »

Beterschap Chrysa! :)
Mijn YouTube kanaal TramFreakNetherlands: https://m.youtube.com/channel/UCtsVzk2B-MMOAOz5SWp4zRQ

Mijn instagram: tramfanaat_rotterdam
PHS

Re: Coronavirus

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op ma 18 dec 2023, 15:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 68 gasten