Coronavirus

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Bemined
Berichten: 5866
Lid geworden op: vr 14 aug 2015, 19:45

Re: Coronavirus

Bericht door Bemined »

Er stond bij mij geen unieke code in de brief, je moet alleen je BSN bij de hand hebben (en je naam en geboortedatum maar die weet je wel). Ze vroegen bij mij wel of ik de brief had gekregen maar een simpel "ja" volstond. En telefonisch kun je inderdaad veel gunstigere tijden en locaties krijgen dan online :)
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Coronavirus

Bericht door Ardan »

trolly schreef: za 12 jun 2021, 06:16 Bezorgen ze in Deventer nog post op zondag, ja?
Mijn dagen lopen gelijk met NS: van 4 tot 4, dus ik bedoelde vandaag :p
Ik snap eigenlijk ook niet zo goed waarom je extra moet wachten op de brief voordat je eens kunt/mag bellen. Zeker als daar verder toch niks boeiends in staat -0-
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Suus »

Je hoeft ook niet te wachten op de brief om te bellen, je had donderdag al 0800-7070 kunnen bellen :Y
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Coronavirus

Bericht door Ardan »

Ik wist dat nummer niet, bij het online aanmelden stond dat dat in de brief staat _O-
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Suus »

Die geheimzinnigheid is onzin, de GGD, RIVM en Hugo de Jonge verspreiden het overal op de sociale media.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Coronavirus

Bericht door trolly »

Er werd zeker wel geheimzinnig mee gedaan, waarschijnlijk om een stormloop op de callcentra tegen te gaan. Maar dat is ondertussen dus veranderd, dus ik ben benieuwd of ons Ardan al gebeld heeft.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Bemined
Berichten: 5866
Lid geworden op: vr 14 aug 2015, 19:45

Re: Coronavirus

Bericht door Bemined »

Ik had gewoon binnen 10 seconden iemand aan de lijn. Dat wil zeggen, binnen 10 seconden na het hele bandje en menukeuze afgewacht te hebben.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Coronavirus

Bericht door Hainje »

Alargule schreef: za 12 jun 2021, 07:46
Ohohhh. Hugo zou jou een eikel vinden.

FWIW.
Mensen die waren geboren in 1984 mochten zich sowieso al aanmelden. Dus wat meneer Hippe Schoen er van vind boeit me verder weinig. :p
🍉
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21271
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Coronavirus

Bericht door Meltrain »

Bemined schreef: za 12 jun 2021, 11:27 Ik had gewoon binnen 10 seconden iemand aan de lijn. Dat wil zeggen, binnen 10 seconden na het hele bandje en menukeuze afgewacht te hebben.
Ik hoefde niet te bellen, want de eerste mogelijkheid die mij online aangeboden werd (vrijdagmiddag en zaterdagmiddag op een locatie die op een kwartier fietsen ligt) kwamen mij prima uit, dus heb ik die maar gelijk aangevinkt.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Coronavirus

Bericht door Ardan »

trolly schreef: za 12 jun 2021, 11:20 Maar dat is ondertussen dus veranderd, dus ik ben benieuwd of ons Ardan al gebeld heeft.
Jep, hoefde niet te wachten aan de lijn. 28 juno *O*
Ik doe ook maar wat
microshit
Berichten: 1133
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 17:53

Re: Coronavirus

Bericht door microshit »

Ben van 92 en heb dus vanmorgen ook kunnen inplannen. Online kreeg ik de opties Huizen, Naarden of Lelystad (kijkend vanuit Almere), maar allemaal even net te ongelukkige tijden. Postcode van werk geprobeerd en toen kreeg ik ideale tijden bij de RAI :) Dan maar wachten tot 2 juli, ik vind 't prima zo
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Coronavirus

Bericht door trolly »

Ardan schreef: za 12 jun 2021, 12:33
trolly schreef: za 12 jun 2021, 11:20 Maar dat is ondertussen dus veranderd, dus ik ben benieuwd of ons Ardan al gebeld heeft.
Jep, hoefde niet te wachten aan de lijn. 28 juno *O*
Da's mooi. Ik ben 26 juno aan de beurt, voor de tweede.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
en-es
Berichten: 4413
Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11

Re: Coronavirus

Bericht door en-es »

Net eerste prik gehad in de wagonloods :pos:
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Daantje »

Ik heb trouwens niet weer een brief gehad toen mijn geboortejaar aan de beurt was dus blijkbaar toch al snel genoeg geregistreerd
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Daniel »

Die brief komt pas grofweg een week nadat je geboortejaar aan de beurt was, dus kan zomaar nog komen.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Suus »

Ik was donderdag aan de beurt voor een afspraak en kreeg gisteren, vrijdag, al de brief :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ICE11
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 05 mei 2014, 23:57
Locatie: Aken

Re: Coronavirus

Bericht door ICE11 »

Door een productiefout zijn 60 miljoen doses Johnson & Johnson niet te gebruiken:

https://www.tijd.be/politiek-economie/i ... 12957.html
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Michael »

Daniel schreef: za 12 jun 2021, 18:36 Die brief komt pas grofweg een week nadat je geboortejaar aan de beurt was, dus kan zomaar nog komen.
Mijn geboortejaar was donderdagavond aan de beurt. Vandaag de uitnodigingsbrief binnen gekregen.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Coronavirus

Bericht door Wubbo »

Allebei de brieven die hier op de deurmat vielen kwamen ook een dag of drie nadat het geboortejaar aan de beurt was.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Suus »

En om tien uur vanochtend mag ook geboortejaar 1993 zich gaan aanmelden.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13114
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Coronavirus

Bericht door Z2N »

Op dit tempo wordt het nog spannend: krijg ik voor mijn tweede prik volgende week maandag de uitnodigingsbrief op de mat op basis van leeftijd?
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Coronavirus

Bericht door Jef400 »

Bij mij weet ik met 7 juli de tweede dat het sowieso gaat gebeuren. Voordeel is wel dat hoe jonger de mensen worden hoe meer mensen er slechts een prik nodig hebben. Omdat ze corona al hebben gehad. Valt me in mijn omgeving ook op dat een hoop jongeren een prik halen.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Chrysa
Berichten: 7987
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Coronavirus

Bericht door Chrysa »

Maar voor dat reispaspoort heb je er toch alsnog twee nodig?
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Daantje »

Jef400 schreef: zo 13 jun 2021, 12:32 Bij mij weet ik met 7 juli de tweede dat het sowieso gaat gebeuren. Voordeel is wel dat hoe jonger de mensen worden hoe meer mensen er slechts een prik nodig hebben. Omdat ze corona al hebben gehad. Valt me in mijn omgeving ook op dat een hoop jongeren een prik halen.
Denk je dat vooral jongeren corona gehad hebben?
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Coronavirus

Bericht door Jef400 »

Chrysa schreef: zo 13 jun 2021, 12:39 Maar voor dat reispaspoort heb je er toch alsnog twee nodig?
Tenzij besmetting
Daantje schreef: zo 13 jun 2021, 12:45
Jef400 schreef: zo 13 jun 2021, 12:32 Bij mij weet ik met 7 juli de tweede dat het sowieso gaat gebeuren. Voordeel is wel dat hoe jonger de mensen worden hoe meer mensen er slechts een prik nodig hebben. Omdat ze corona al hebben gehad. Valt me in mijn omgeving ook op dat een hoop jongeren een prik halen.
Denk je dat vooral jongeren corona gehad hebben?
Als ik naar het coronadashboard kijk en in mijn omgeving kijk wel een hele hoop in ieder geval. Door het jaar heen.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten