Coronavirus

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21270
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Coronavirus

Bericht door Meltrain »

Daniel schreef: di 11 okt 2022, 17:16 Dus ook een oproep aan de risicogroepen om de herhaalprik te halen... Maar net als bij de eerste vaccinatieronde laat de uitnodigingsbrief voor de griepprikgroep op zich wachten.
Die zou eerst eind september komen, toen eerste helft oktober. Maar nog niks gezien hier.
Ja, wel de oproep voor de griepprik zelf. Die komt wel altijd netjes op het verwachte moment.
Mijn zusje heeft gisteren haar vierde vaccinatie tegen Corona gekregen. Dat was zelfs nog eerder dan de griepprik.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
PHS

Re: Coronavirus

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op ma 18 dec 2023, 15:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Daniel »

@Meltrain: Ja dat zou ik ook verwachten, maar de brief nog niet gezien hier. Nou hebben ze nog even, want de griepprik krijg ik pas begin november. Die brief is er altijd ruim vooraf.

@PHS: de herhaalprik voor de griepprikgroep gaat niet op leeftijd maar tegelijkertijd met de oudste ouderen.
Maar de geschiedenis herhaalt zich: bij de eerste prik kwam er ook eerst een nieuwsbericht dat de animo bij de griepprikgroep tegenviel terwijl nog niet eens iedereen in die groep überhaupt een uitnodiging gekregen had.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
ICE11
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 05 mei 2014, 23:57
Locatie: Aken

Re: Coronavirus

Bericht door ICE11 »

De medisch directeur van het GGD van Florida adviseert mannen onder de 40 jaar zich niet meer met mRNA-vaccins te laten prikken. Reden is dat men in een eigen onderzoek in Florida heeft vastgesteld dat bij mannen uit deze leeftijdsgroep binnen de eerste 28 dagen na het vaccineren de aantal hartdoden met 84 % is omhooggegaan. Citaat: "With a high level of global immunity to COVID-19, the benefit of vaccination is likely outweighed by this abnormally high risk of cardiac-related death among men in this age group."

https://www.floridahealth.gov/newsroom/ ... ne.pr.html
Gebruikersavatar
TffpaA
Berichten: 3039
Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37

Re: Coronavirus

Bericht door TffpaA »

🗣
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Coronavirus

Bericht door trolly »

Daar blijft wel èrg weinig van over. Waarom tuin je toch telkens weer in die flauwekul, ICE11? Virussen bestrijdt je niet met desinformatie.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Coronavirus

Bericht door ODRAIL »

Vanochtend zowel lag er een uitnodiging voor de herhaalprik (Corona) en een uitnodiging voor de jaarlijkse griepprik in de brievenbus.
Daniel schreef: di 11 okt 2022, 17:39 @PHS: de herhaalprik voor de griepprikgroep gaat niet op leeftijd maar tegelijkertijd met de oudste ouderen.
Maar de geschiedenis herhaalt zich: bij de eerste prik kwam er ook eerst een nieuwsbericht dat de animo bij de griepprikgroep tegenviel terwijl nog niet eens iedereen in die groep überhaupt een uitnodiging gekregen had.
Nee ... de oproepen voor de jaarlijkse griepprik gaan altijd per (huisartsen) regio. En de volgorde van de regio's wisselt per jaar.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Daniel »

Ik heb het over de corona herhaalprik voor de groep die ook de griepprik krijgt in de post die je quote, niet over de griepprik.

De griepprik zelf komt de brief bij mij altijd begin oktober voor met een centrale prikdag op de 1e zaterdag van november.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
ICE11
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 05 mei 2014, 23:57
Locatie: Aken

Re: Coronavirus

Bericht door ICE11 »

Nouja, desinformatie en flauwekul, daar ga je niet van uit als een advies van een medisch directeur van een GGD komt. Bovendien heeft men inmiddels al vaker gehoord van hartaanvallen bij voorheen perfect gezonde jonge mannen, vooral atleten, welke nu plots optreden. Dus....

Maar volgens mij is het zo dat het debat over de vaccinatie nog steeds niet eerlijk wordt gevoerd en de schijn blijft bestaan ​​dat de afwijkende stemmen niet gehoord mogen of willen worden. Bij voorbeeld staat er in het door TffpaA gelinkte bron, dat veel experts de analyse waarop het GGD-advies was gebaseerd als onjuist omschrijven. Maar dergelijke twijfels worden alleen gelezen als het studies betreft die - ik zal het zo zeggen - tegen vaccinatie spreken. Twijfels over de studies die b. v. hebben geleid tot de goedkeuring van de vaccins wordt daarentegen zelden of nooit gehoord. Hoewel hier ook veel vraagtekens bij geplaatst kunnen worden, bijvoorbeeld waarom Pfizer nog steeds grote delen van het goedkeuringsonderzoek niet wil publiceren.

In principe zou naar mijn mening iedereen voor zichzelf moeten weten of hij zich wil laten vaccineren of niet, het gaat immers om een medisch ingreep, maar tegelijkertijd moet deze beslissing worden gerespecteerd. Helaas is dat tegenwoordig vaak niet meer het geval, omdat een bepaald standpunt wordt gezien als de enige juiste, universeel geldige (dit geldt echter voor veel onderwerpen, niet alleen voor vaccinatie). En diegenen die dit standpunt niet delen worden in een hoek gedrukt en gedefameerd.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Suus »

De gouverneur van Florida heeft een medewerker ontslagen omdat de cijfers over corona te negatief zijn en daarna vervolgd omdat ze de cijfers in de media bracht. Nee hoor, Florida is geen betrouwbare bron van informatie over corona.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Coronavirus

Bericht door trolly »

ICE11 schreef: wo 12 okt 2022, 19:54 Nouja, desinformatie en flauwekul, daar ga je niet van uit als een advies van een medisch directeur van een GGD komt. Bovendien heeft men inmiddels al vaker gehoord van hartaanvallen bij voorheen perfect gezonde jonge mannen, vooral atleten, welke nu plots optreden. Dus....
Omdat een vermeende autoriteit iets roept over een onderwerp waar jij weinig van af weet, en dat in tegenspraak is met de consensus onder wetenschappers die er wel wat vanaf weten, ga jij ervan uit dat het dus wel zal kloppen? Dat is niet meer naïef te noemen. Dan sluit je je oren en ogen voor iedereen die een onderbouwde opinie heeft. Erger nog: door door te gaan over resultaten uit een onderzoek waarvan je nu dus wel weet dat het geen enkele basis heeft, verspreidt je actief desinformatie.
ICE11 schreef: wo 12 okt 2022, 19:54 Maar volgens mij is het zo dat het debat over de vaccinatie nog steeds niet eerlijk wordt gevoerd en de schijn blijft bestaan ​​dat de afwijkende stemmen niet gehoord mogen of willen worden.
Die schijn wordt zorgvuldig door types zoals jij opgehouden, inderdaad. De realiteit is echter, dat je hier rustig door kunt gaan met nepnieuws te verspreiden, zonder dat je een strobreed in de weg wordt gelegd. En ja, je wordt wel tegengesproken, want dat is nou eenmaal de consequentie van vrijheid van meningsuiting.
ICE11 schreef: wo 12 okt 2022, 19:54 Maar volgens mij is het zo dat het debat over de vaccinatie nog steeds niet eerlijk wordt gevoerd en de schijn blijft bestaan ​​dat de afwijkende stemmen niet gehoord mogen of willen worden. Bij voorbeeld staat er in het door TffpaA gelinkte bron, dat veel experts de analyse waarop het GGD-advies was gebaseerd als onjuist omschrijven. Maar dergelijke twijfels worden alleen gelezen als het studies betreft die - ik zal het zo zeggen - tegen vaccinatie spreken. Twijfels over de studies die b. v. hebben geleid tot de goedkeuring van de vaccins wordt daarentegen zelden of nooit gehoord. Hoewel hier ook veel vraagtekens bij geplaatst kunnen worden, bijvoorbeeld waarom Pfizer nog steeds grote delen van het goedkeuringsonderzoek niet wil publiceren.
Stemmingmakerij. Een correct gepubliceerd wetenschappelijk onderzoek kan altijd aangevochten worden op basis van nieuw onderzoek. Het vodje waarnaar jij verwijst is alleen nooit gepubliceerd — waarschijnlijk omdat het de toets der kritiek niet kon weerstaan, als het al ooit ergens ter publicatie aangeboden is.
ICE11 schreef: wo 12 okt 2022, 19:54 In principe zou naar mijn mening iedereen voor zichzelf moeten weten of hij zich wil laten vaccineren of niet, het gaat immers om een medisch ingreep, maar tegelijkertijd moet deze beslissing worden gerespecteerd. Helaas is dat tegenwoordig vaak niet meer het geval, omdat een bepaald standpunt wordt gezien als de enige juiste, universeel geldige (dit geldt echter voor veel onderwerpen, niet alleen voor vaccinatie). En diegenen die dit standpunt niet delen worden in een hoek gedrukt en gedefameerd.
Iedereen mag zelf bepalen of hij zich laat vaccineren of niet. Mijn mening is, dat wie zich niet laat vaccineren dom en egoïstisch is, maar jij hoeft die mening niet te delen, en lekker doorgaan met rare linkjes naar vage tweetjes te posten. Ik kan (en wil) je dat niet verbieden, maar heb er wel een stevige mening over. Als jouw standpunt niet tegen een stootje kan, dan adviser ik je toch ernsig eens bij jezelf te rade gaan over de houdbaarheid van die verzameling complottheorieën, vage onderzoeken en onwaarheden, in plaats van in de Calimeroreflex te schieten.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3434
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Coronavirus

Bericht door Tom024 »

ICE11 schreef: wo 12 okt 2022, 19:54 Maar volgens mij is het zo dat het debat over de vaccinatie nog steeds niet eerlijk wordt gevoerd en de schijn blijft bestaan ​​dat de afwijkende stemmen niet gehoord mogen of willen worden.


Feit is dat wij als forumbeheer (zeker in dit specifieke topic) niet of nauwelijks handhaven. Dat zou namelijk betekenen dat wij gaan beoordelen wat wel of niet waar is. Los van het feit dat we daar de tijd niet voor hebben, missen we ook de kennis om dat te kunnen beoordelen en hebben we geen behoefte om als 'waarheidspolitie' op te treden.
Maar natuurlijk kunnen andere gebruikers wel reageren op je post. Als zij een andere mening zijn toegedaan of als wat je beweert met argumenten weerlegbaar is. Zolang dat op een normale toon gaat is daar ook helemaal niks mis mee, immers: vrijheid van meningsuiting geldt voor twee kanten.

Vriendelijk verzoek aan allen in deze discussie dan ook om de discussie inhoudelijk te voeren.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Suus »

Daniel schreef: wo 12 okt 2022, 16:10 Ik heb het over de corona herhaalprik voor de groep die ook de griepprik krijgt in de post die je quote, niet over de griepprik.

De griepprik zelf komt de brief bij mij altijd begin oktober voor met een centrale prikdag op de 1e zaterdag van november.
Ik heb vandaag in de Volkskrant gelezen dat als je in de griepprik-groep zit, je niet hoeft te wachten op een brief maar gewoon een afspraak mag maken. Veel plezier!
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
dennistd
Berichten: 5528
Lid geworden op: za 28 feb 2009, 22:42

Re: Coronavirus

Bericht door dennistd »

Vandaag een brief van de huisarts dat ik een afspraak mag maken voor een herhaalprik, vanwege risicogroep.
Gebruikersavatar
ICE11
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 05 mei 2014, 23:57
Locatie: Aken

Re: Coronavirus

Bericht door ICE11 »

Tom024 schreef: do 13 okt 2022, 12:36 Dat zou namelijk betekenen dat wij gaan beoordelen wat wel of niet waar is. Los van het feit dat we daar de tijd niet voor hebben, missen we ook de kennis om dat te kunnen beoordelen en hebben we geen behoefte om als 'waarheidspolitie' op te treden.
Ik bedoelde dan ook het algemene publieke debat over dit onderwerp en niet specifiek dit forum. ;)
Gebruikersavatar
ICE11
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 05 mei 2014, 23:57
Locatie: Aken

Re: Coronavirus

Bericht door ICE11 »

(Sorry, ik moet twee achtereenvolgende reacties schrijven omdat het niet lukt om twee verschillende gebruikers in een reactie te citeren...)
trolly schreef: wo 12 okt 2022, 21:18 consensus onder wetenschappers
Ook in de wetenschap is er niet maar "de ene juiste" opinie. Er zijn wetenschappers die het zo zien, maar evenals wetenschappers die een andere visie hebben. Bij voorbeeld worden in Denemarken en Zweden geen vaccinaties meer voor kinderen aanbevolen, terwijl dat in Duitsland nog steeds het geval is. Welke deskundigen hebben nu gelijk, de Deense, Zweedse of Duitse?
trolly schreef: wo 12 okt 2022, 21:18 Erger nog: door door te gaan over resultaten uit een onderzoek waarvan je nu dus wel weet dat het geen enkele basis heeft, verspreidt je actief desinformatie.
En wat is het verschil als er bij voorbeeld beweerd wordt, dat de vaccinatie vrij van bijwerkingen is (uitspraak minister Lauterbach) of als men een vaccinatieplicht voor verpleegsters ermee beargumenteerd dat deze hun patienten dan niet kunnen besmetten? Het ene en ook het andere zijn weerlegd - vaccinaties hebben zoals iedere medicijn de kans op bijwerkingen en ook gevaccineerden kunnen het virus verspreiden - en dat is volgens mij dan ook desinformatie, maar dan zonder enkele ophef en tegenspraak!
trolly schreef: wo 12 okt 2022, 21:18 Als jouw standpunt niet tegen een stootje kan
Kan wel, zolang het stootje inhoudelijk blijft. Waar ik niet tegen kan is dat men geen kritische gedachten over bij voorbeeld de vaccinatie mag uitten zonder dat men in drie van vier reacties in de buurt van complotten of wappies (ik weet, dit woord is hier in het forum niet graag gezien, maar hoe zou ik het omschrijven....) wordt ingedeeld.

Over and out, tenminste wat deze discussie betreft.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Coronavirus

Bericht door trolly »

ICE11 schreef: do 13 okt 2022, 20:05 Ook in de wetenschap is er niet maar "de ene juiste" opinie.
Er is, zoalsik schreef, een consensus. Die is grofweg dat vaccineren effectief is en relatief erg weinig bijwerkingen heeft, zeker vergeleken met het ziektebeeld bij ongevaccineerden en afgezet tegen de totale populatie. Binnen die consensus zijn er nuanceverschillen, maar iedereen met enig inzicht in de materie zal vaccinatie adviseren.
ICE11 schreef: do 13 okt 2022, 20:05 En wat is het verschil als er bij voorbeeld beweerd wordt, dat de vaccinatie vrij van bijwerkingen is (uitspraak minister Lauterbach) of als men een vaccinatieplicht voor verpleegsters ermee beargumenteerd dat deze hun patienten dan niet kunnen besmetten? Het ene en ook het andere zijn weerlegd - vaccinaties hebben zoals iedere medicijn de kans op bijwerkingen en ook gevaccineerden kunnen het virus verspreiden - en dat is volgens mij dan ook desinformatie, maar dan zonder enkele ophef en tegenspraak!
Nou meen ik toch dat jij in je eentje op dit forum een al meer dan genietbare hoeveelheid tegenspraak organiseert voor je goede vriend Lautenbach, dus daarover maak ik me niet zo'n zorgen. Belangrijker is dat je geen verschil tussen desinformatie en onjuiste informatie maakt. Als Lautenbach gezegd heeft dat het vaccin geen bijwerkingen heeft is dat in absolute zin niet correct, maar op het aantal gevaccineerde personen is het optreden van ernstige bijwerkingen verwaarloosbaar klein — waarbij je je gerust mag afvragen welk effect een covid-infectie in de betreffende gevallen zou hebben. Het is dus een veralgemenisering. Wellicht niet correct, maar niemand gaat er dood aan

Desinformatie is iets anders. Daarbij verspreidt je — jij ja — onjuiste informatie met een medisch tintje en een beroep op een autoriteit ("de baas van de GGD in Florida heeft het zelf gezegd") die mensen aan het twijfelen kan brengen om zich te laten vaccineren. Dat kan levens kosten — sterker nog, er zijn propagandisten tegen dat vermaledijde vaccin aan covid overleden.
ICE11 schreef: do 13 okt 2022, 20:05 Kan wel, zolang het stootje inhoudelijk blijft. Waar ik niet tegen kan is dat men geen kritische gedachten over bij voorbeeld de vaccinatie mag uitten zonder dat men in drie van vier reacties in de buurt van complotten of wappies (ik weet, dit woord is hier in het forum niet graag gezien, maar hoe zou ik het omschrijven....) wordt ingedeeld.
Mijn posts zijn over het algemeen redelijk inhoudelijk, en in elk geval niet bewust op de man. Probleem van jouw "standpunt" is helaas, dat je wel uit de complotvijver vist (zie de door jouw geposte link die de aanleiding is voor deze discussie) maar vervolgens wel eist serieus genomen wenst te worden. Die twee dingen zijn in tegenspraak met elkaar. Van mij mag je best kritisch zijn naar Lautenbach of het mondkapjesbeleid in de Duitse trein, maar beklaag je er niet over om als wappie weg te worden gezet als je zelf rare complottheorieën en desinformatie verspreidt. If it walks like a duck...
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Daniel »

Suus schreef: do 13 okt 2022, 12:37 Ik heb vandaag in de Volkskrant gelezen dat als je in de griepprik-groep zit, je niet hoeft te wachten op een brief maar gewoon een afspraak mag maken. Veel plezier!
De vaccinatie-website zegt anders, maargoed, het is toch al ingehaald door de praktijk. In de PostNL-app heb ik nu namelijk post staan met "informatie van uw huisarts" op de envelop. Dat zal de oproepbrief zijn.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Daniel »

Wat een gedrocht is die afsprakenwebsite nogsteeds zeg... Je kunt nu dus een voorkeursdatum kiezen, maar als je dan "vandaag" kiest krijg je het meerendeel van de opties voor morgen tot dinsdag aan toe :p
En met een andere postcode kon ik opeens eerder terecht dan met m'n eigen postcode. Op dezelfde locatie in Zeist notabene.
Maar na wat verwarring daar zit nummer 4 er weer in.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
en-es
Berichten: 4413
Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11

Re: Coronavirus

Bericht door en-es »

Daar was ik al bang voor. Waardeloos gewoon.
dennistd
Berichten: 5528
Lid geworden op: za 28 feb 2009, 22:42

Re: Coronavirus

Bericht door dennistd »

Daniel schreef: za 15 okt 2022, 17:27 Wat een gedrocht is die afsprakenwebsite nogsteeds zeg... Je kunt nu dus een voorkeursdatum kiezen, maar als je dan "vandaag" kiest krijg je het meerendeel van de opties voor morgen tot dinsdag aan toe :p
En met een andere postcode kon ik opeens eerder terecht dan met m'n eigen postcode. Op dezelfde locatie in Zeist notabene.
Maar na wat verwarring daar zit nummer 4 er weer in.
Sowieso alleen al het feit dat je geen verschillende tijden kunt kiezen op één locatie. Ik krijg in Enschede steeds mogelijkheden om 8:30 te zien. Leuk als je alleen late diensten werkt :roll:

Alternatief is dan naar Almelo of zelfs Hardenberg of Lichtenvoorde, daar krijg je wel latere tijden....
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Daniel »

Tja, d'r zit een gigantische priklocatie in Amersfoort maar ik kreeg op momenten die me handig uitkwamen (gisteren bv.) dus als opties Utrecht Kanaleneiland, Zeist of Voorthuizen :p

Maar inderdaad, je krijgt alleen andere tijden door andere postcodes te gebruiken. Met m'n eigen postcode kon ik in Zeist alleen om 19.00 uur terecht, maar met een Leusdense postcode opeens om 17.15 uur. Daarom het ook maar bij het weekend gehouden, want een afspraak na het werk inplannen zag ik op deze manier al helemaal als compleet onmogelijk.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Suus »

Je had kunnen bellen?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Daniel »

De optie om te bellen staat niet eens meer op de uitnodigingsbrief ;) Ze hadden ook gewoon een fatsoenlijke website kunnen ontwerpen in plaats van nog altijd drie volstrekt willekeurige opties waar je geen enkele invloed op kunt uitoefenen.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Suus »

De website werkt volgens het winkelmandprincipe. Zodra je je postcode invoert worden er drie opties voor je gereserveerd, en als je een van die kiest is er gegarandeerd plek. Als je het andersom zou doen zou het kunnen dat je slot al vol is op het moment dat je de afspraak bevestigd.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 44 gasten