Coronavirus

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Daniel »

Ik las ook dat nog onzeker was of 2000 vandaag al wel aan de beurt zou komen omdat de website mogelijk aangepast moest worden om met geboortejaar 2000 en hoger overweg te kunnen :p
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Alargule

Re: Coronavirus

Bericht door Alargule »

Aha, een verlaat 2YK-probleem.

Werken ze daar al wel met Windows 98?
VIRM
Berichten: 7568
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Coronavirus

Bericht door VIRM »

Dat wilde ik net zeggen, maar je was mij voor. :mrgreen:
Beul van de blindegeleidelijn
PHS

Re: Coronavirus

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op ma 18 dec 2023, 16:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Alargule

Re: Coronavirus

Bericht door Alargule »

En dat in dat gebied. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Coronavirus

Bericht door Meltrain »

umbusko schreef: do 17 jun 2021, 12:29
Chrysa schreef: do 17 jun 2021, 11:47 Ik had al verhalen gehoord, maar wat een baggere website zeg.
Het is ook de enige website die ik ken die op de controlepagina zulke smalle blokken heeft dat een niet overdreven lang e-mailadres niet op één regel past en dan ook nog eens een afbreekstreepje toevoegt. :') Een afbreekstreepje. In een e-mailadres. :')

Er stond dus:
voorbeeld@hotmail.-
com
En de mail zelf is ook een bureaucratisch gedrocht...
O, daar had ik geen last van. Ik vond de hele site wel prima overigens.
Of gebruik jij nog het e-mail adres dat je ooit als 12—jarige hebt aangemaakt? :mrgreen:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Suus »

Ik mag volgende week ook niet naar de dichtstbijzijnde locatie, maar in een stad met drie priklocaties en in praktisch elke buurtgemeente ook een priklocatie is het zo erg allemaal niet :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
dennistd
Berichten: 5527
Lid geworden op: za 28 feb 2009, 22:42

Re: Coronavirus

Bericht door dennistd »

Pascal1998 schreef: do 17 jun 2021, 08:16
Z2N schreef:Ook 1998 komt vandaag nog aan de beurt, voor hen gaan de afspraken open om 13:00 (Twitter).
Ik heb beide vaccinaties al gehad (ben clientmedewerker in de zorg, dus mocht hem op die fiets al sinds eind Maart hebben), alleen de tweede, die ik gisteren gehad heb is niet helemaal goed gevallen denk ik, ik loop te zweten als een otter en werd wakker met ontzettend veel hoofdpijn, ondertussen is dat laatste wel weer weg, want heb een uurtje geleden Paracetamol geslikt, maar het was even heel raar wakker worden, met het gevoel van: Ik heb het virus, maar gelukkig helpen die witte tabletten gewoon nog
Gewoon bijwerkingen die wel meer mensen gehad hebben, zeker van de tweede Pfizer. Ik spreek uit ervaring. Ook nog koorts toevallig?
VIRM
Berichten: 7568
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Coronavirus

Bericht door VIRM »

Meltrain schreef: do 17 jun 2021, 12:46
umbusko schreef: do 17 jun 2021, 12:29
Chrysa schreef: do 17 jun 2021, 11:47 Ik had al verhalen gehoord, maar wat een baggere website zeg.
Het is ook de enige website die ik ken die op de controlepagina zulke smalle blokken heeft dat een niet overdreven lang e-mailadres niet op één regel past en dan ook nog eens een afbreekstreepje toevoegt. :') Een afbreekstreepje. In een e-mailadres. :')

Er stond dus:
voorbeeld@hotmail.-
com
En de mail zelf is ook een bureaucratisch gedrocht...
O, daar had ik geen last van. Ik vond de hele site wel prima overigens.
Of gebruik jij nog het e-mail adres dat je ooit als 12—jarige hebt aangemaakt? :mrgreen:
umbusko4eva@britneyspearsmail.com?
Beul van de blindegeleidelijn
umbusko
Donateur
Berichten: 5284
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Coronavirus

Bericht door umbusko »

Meltrain schreef: do 17 jun 2021, 12:46 Of gebruik jij nog het e-mail adres dat je ooit als 12—jarige hebt aangemaakt? :mrgreen:
Jazeker, maar ik heb destijds wél gewoon een normaal e-mailadres aangemaakt. (A)
Alargule

Re: Coronavirus

Bericht door Alargule »

VIRM
Berichten: 7568
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Coronavirus

Bericht door VIRM »

Dat is helemaal geen spannend mailadres... -o-
Beul van de blindegeleidelijn
Alargule

Re: Coronavirus

Bericht door Alargule »

Wel in 1999! En zo is mijn bijnaam ook ontstaan, want aagl was al bezet.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Suus »

Het lijkt er sowieso op dat het bij de meeste locaties heel erg druk is. Alleen voor het vaccinatiecentrum in Urk is de wachttijd nu nog minder dan 10 dagen. Goed teken :pos:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Pascal1998
Berichten: 682
Lid geworden op: ma 30 jun 2014, 16:18
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Pascal1998 »

dennistd schreef:
Pascal1998 schreef: do 17 jun 2021, 08:16 Ik heb beide vaccinaties al gehad (ben clientmedewerker in de zorg, dus mocht hem op die fiets al sinds eind Maart hebben), alleen de tweede, die ik gisteren gehad heb is niet helemaal goed gevallen denk ik, ik loop te zweten als een otter en werd wakker met ontzettend veel hoofdpijn, ondertussen is dat laatste wel weer weg, want heb een uurtje geleden Paracetamol geslikt, maar het was even heel raar wakker worden, met het gevoel van: Ik heb het virus, maar gelukkig helpen die witte tabletten gewoon nog
Gewoon bijwerkingen die wel meer mensen gehad hebben, zeker van de tweede Pfizer. Ik spreek uit ervaring. Ook nog koorts toevallig?
Is waarschijnlijk wel het geval geweest, kwam vrij brak mijn bed uit vanochtend, het leek wel alsof ik lood aan mijn benen had maar gelukkig voel ik mij nu wel wat beter, als in de zin dat mijn bijwerkingen zo goed als weg zijn nu, voel mijn arm ook gewoon weer
en-es
Berichten: 4413
Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11

Re: Coronavirus

Bericht door en-es »

waldo79 schreef: do 17 jun 2021, 12:00 En andere postcodes invullen helpt niet?
Bij mij wel. Al was het even zoeken. Niet echt klantvriendelijk.
Alargule

Re: Coronavirus

Bericht door Alargule »

"Klantvriendelijk". Jij betaalt voor die prik? En gaat naar de concurrent als het je niet bevalt?

:N
Wannes
Berichten: 489
Lid geworden op: do 27 sep 2018, 16:04
Locatie: Dordrecht / Grand Est

Re: Coronavirus

Bericht door Wannes »

Suus schreef: do 17 jun 2021, 13:23 Alleen voor het vaccinatiecentrum in Urk is de wachttijd nu nog minder dan 10 dagen. Goed teken :pos:
Ik weet nou niet of het zo een goed teken is dat specifiek op Urk de wachttijd zo kort is :')
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8796
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door ArrivaBas »

Op Urk is de vaccinatiebereidheid met afstand de laagste van heel het land met geschat slechts 40-60%. Over het hele land is de vaccinatiebereidheid onder 65-plussers boven de 85%. De grote steden en enkele gemeentes in de rest van de bible belt zitten daar in veruit de meeste gevallen maar iets onder.
Aan de andere kant is Urk waarschijnlijk ook een gemeente waar veruit de meeste mensen wel corona gehad hebben, waarvan veel gevallen al dan niet onder de radar gebleven zijn.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Alargule

Re: Coronavirus

Bericht door Alargule »

Urk. De open inrichting van Nederland.

Ze hadden het een eiland moeten laten en aan de stijgende zeespiegel moeten overlaten.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Coronavirus

Bericht door Aking »

Want?
Bemined
Berichten: 5864
Lid geworden op: vr 14 aug 2015, 19:45

Re: Coronavirus

Bericht door Bemined »

Alargule schreef: do 17 jun 2021, 15:02 Ze hadden het een eiland moeten laten en aan de stijgende zeespiegel moeten overlaten.
Dan kan je wachten tot je een ons weegt, het oude centrum ligt op zo'n 6 meter boven NAP. Amsterdam zou eerder overstromen dan Urk.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Coronavirus

Bericht door Aking »

En aan de Cojona zijn ze ook al niet massaal bezweken op dat eiland :')
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Suus »

ArrivaBas schreef: do 17 jun 2021, 14:59 Op Urk is de vaccinatiebereidheid met afstand de laagste van heel het land met geschat slechts 40-60%. Over het hele land is de vaccinatiebereidheid onder 65-plussers boven de 85%. De grote steden en enkele gemeentes in de rest van de bible belt zitten daar in veruit de meeste gevallen maar iets onder.
Uhm, dat valt nog vies tegen. Het gemeentecijfer van Rotterdam ziet er mooi uit, maar verhult bijvoorbeeld dat er nog deelgemeenten zijn waar nog niet 2/3e van de 65+'ers een eerste prik heeft gehaald. In Delfshaven wordt dat nu opgelost door oudere mensen op de markt ook meteen een vaccinatie aan te bieden in het naastgelegen buurthuis, dat werkt gelukkig wel. https://www.rijnmond.nl/nieuws/1277223/ ... t-niet-bij
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Alargule

Re: Coronavirus

Bericht door Alargule »

Aking schreef: do 17 jun 2021, 15:26 En aan de Cojona zijn ze ook al niet massaal bezweken op dat eiland :')
Urk heeft nog een echte bevolkingspiramide, met een zeer brede basis. Want ja, op zo'n ingekapseld eiland is natuurlijk geen fcuk te doen, en ze zijn daar allemaal in de Heere en dus familie van elkaar, dus dat fokt er maar op los.

En die kleintjes krijgen het misschien wel, maar vallen er niet direct door om.

Maar dat komt nog wel, met de omega-variant ofzo. Is de Urker Frage ook meteen beantwoord.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten