Coronavirus

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
cassie127
Berichten: 6592
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door cassie127 »

Hier in Nederland is het niet zo dat wij ineens meer non food acties hebben of meer voorraad hiervan geleverd krijgen (bij de aldi). Ook zie ik maar weinig afwijking in de acties t.o.v. vorig jaar... Aldi heeft vrijwel elk jaar in exact dezelfde week (of net één ervoor of erna) dezelfde non food aanbiedingen als in het jaar daarvoor
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
en-es
Berichten: 4470
Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11

Re: Coronavirus

Bericht door en-es »

Hebben die discounters echt producten waardoor drommen mensen voor de ingang staan vlak voor openingstijd? Dat soort spullen kan je ook via de websites van de discounters krijgen toch?
cassie127
Berichten: 6592
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door cassie127 »

Bij de Aldi in Nederland (nog) niet. Zo ik verwacht ik woensdag wel mensen die voor de deur staan voor een oorthermometer
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
jelmerrr
Berichten: 1810
Lid geworden op: za 16 jan 2016, 17:21

Re: Coronavirus

Bericht door jelmerrr »

en-es schreef: za 13 feb 2021, 19:45 Hebben die discounters echt producten waardoor drommen mensen voor de ingang staan vlak voor openingstijd? Dat soort spullen kan je ook via de websites van de discounters krijgen toch?
Niet heel veel mensen nee. Af en toe wel wat mensen maar die staan bij ons (Lidl) ook op vrijdag voor de deur. Overigens heeft Lidl nu ook minder non-food.
VIRM
Berichten: 7620
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Coronavirus

Bericht door VIRM »

Albert Heijn was vorige maand overigens ook gestopt met een handdoekenactie na kritiek van HEMA.

Overigens... is er geen goed Nederlands woord te bedenken voor 'non-food'?
Beul van de blindegeleidelijn
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Coronavirus

Bericht door Aking »

Niet-voedsel? *O*
Gebruikersavatar
ICE11
Berichten: 2847
Lid geworden op: ma 05 mei 2014, 23:57
Locatie: Aken

Re: Coronavirus

Bericht door ICE11 »

en-es schreef: za 13 feb 2021, 19:45 Hebben die discounters echt producten waardoor drommen mensen voor de ingang staan vlak voor openingstijd? Dat soort spullen kan je ook via de websites van de discounters krijgen toch?
Bij ons hebben de meeste grote discounters inmiddels ook een onlineshop, maar daar krijg je nog lang niet alle actieproducten. En er zijn zo veel spullen die tegenwoordig als "niet-essentieel" beschouwd worden maar men moet ze toch nu hebben en niet pas als de winkels weer open mogen want zonder gaat het niet (bij voorbeeld bepaalde kledingstukken, iets voor de huishoud, toebehoren voor de auto, ....). Dan is het toch handig met behulp van de reclamefolders te weten wanneer deze dingen daar op vooraad zijn!? Want onlineshopping is ook uit den boze....

Overigens geeft de regering van het Saarland expliciet aan, dat "solidariteit met de winkels die moeten sluiten" de reden voor dit nieuwe verbod is en niet de vrees voor drukte bij de discounters!
Durashift
Berichten: 5654
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Coronavirus

Bericht door Durashift »

Vandaag het 'click&collect' principe bij de lokale winkelier in huishoudartikelen etc. uitgeprobeerd. Mooi binnen 5 kwartier terecht gekund. :pos: (anders werd het maandag.. :roll: ).

Vervolgens vanavond de hand aan mijzelf geslagen en eindelijk verlost van mijn corona kapsel. *O*
Niet slecht voor een eerste keer.. zeg ik zelf. Achterkant zie ik toch niet. (A)
Alargule

Re: Coronavirus

Bericht door Alargule »

U is kaal ja?
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10591
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Coronavirus

Bericht door trolly »

Als dat gedoe met dat virus maar lang genoeg doorgaat, dan zie ik mezelf er nog wel kaal uitkomen, ja :Y

#geenkappermeernodig
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Alargule

Re: Coronavirus

Bericht door Alargule »

Ik zit er ook over te denken. Al dat haar is maar irritant.

Hoe dóen vrouwen dat toch?
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10591
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Coronavirus

Bericht door trolly »

Dit schijnt redelijke resultaten te geven. Succes (A)
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Alargule

Re: Coronavirus

Bericht door Alargule »

Afbeelding
Gebruikersavatar
ICE11
Berichten: 2847
Lid geworden op: ma 05 mei 2014, 23:57
Locatie: Aken

Re: Coronavirus

Bericht door ICE11 »

Op onze regionale televisie was deze week een film over een kapper uit Heerlen - daar betaal je iets rond de 150 Euro, dan krijg je een pakket met de benodigde gereedschappen naar thuis gestuurd en een live-instructie via Zoom waar en hoe je moet knippen is ook inclusief! :Y
Durashift
Berichten: 5654
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Coronavirus

Bericht door Durashift »

Alargule schreef: zo 14 feb 2021, 08:23U is kaal ja?
Nee, zit nog wel een half centimetertje op, denk ik. Er zitten drie kammen bij de tondeuse, je gaat van groot naar klein zeg maar. Ik heb de kleinste niet gebruikt, op de nekharen na dan.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Coronavirus

Bericht door Aking »

Ik zit met ACHT(!) mensen in de tram :shock:
VIRM
Berichten: 7620
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Coronavirus

Bericht door VIRM »

Was er gisteren goed nieuws over vaccinaties uit het VK, verschijnt er hier geen Positief Priknieuws van Suus in dit topic. Dat kan toch niet?
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50915
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Suus »

Ik ben hier voor Positief Vaderlands Priknieuws :Y

Vanavond om 18:45 is er een speciale kinderpersconferentie, waarbij Rutte en De Jonge een deel van 8000 door kinderen ingezonden vragen beantwoorden. Live te zien op NPO3, YouTube en de NOS Jeugdjournaal-app.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3471
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Coronavirus

Bericht door Tom024 »

Ook in Groot-Brittannië is er posiftief priknieuws. *O*

Gisteren op de Beeb gehoord dat ruim vijftien miljoen mensen op dat hele kleine stukje aarde inmiddels zijn ingeënt. Als we in Nederland een vergelijkbare uitgangspositie en snelheid hadden gehad, was inmiddels bijna de hele Nederlandse bevolking geprikt.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50915
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Suus »

Viruswaarheid heeft een rechtszaak gewonnen. De avondklok moet per direct buiten werking gesteld worden :shock:

https://www.rechtspraak.nl/Organisatie- ... allen.aspx
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Coronavirus

Bericht door Jef400 »

Kort gezegd omdat ze een wet voor acute besluitvorming in een absolute noodsituatie hebben gebruikt en de pandemie niet meer zo acuut is, maar al een tijdje aanwezig is.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
PHS

Re: Coronavirus

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op ma 18 dec 2023, 16:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Coronavirus

Bericht door Jef400 »

Tekenend voor de huidige regering. Alle deskundigen maar opzij schuiven omdat het eigen politieke idee het beste zou zijn, en dan eens een keer niet meer wegkomen met de nieuwe wetten.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Alargule

Re: Coronavirus

Bericht door Alargule »

De regering laat zich in dezen toch adviseren door het OMT, en neemt die adviezen in de regel toch over? Dus je uitspraak valt daar al niet mee te rijmen.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Coronavirus

Bericht door Jef400 »

Want een OMT weet ook welke bezwaren er juridisch aanwezig zijn? Het is een stel epidemiologen, geen juristen. Menig staatskundig jurist waarschuwde al van te voren.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 184 gasten