Vraag het aan Suus!

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
rikthoff
Berichten: 305
Lid geworden op: wo 26 dec 2018, 12:15

Re: Vraag het aan Suus!

Bericht door rikthoff »

Aking schreef:Behalve demense die broodjes halen met de bus of boodschappen doen in het buitenland, als een soort online-doodstraf? :')
DISCRIMINASIE!!1!!één! Als wiedergutmachung wil ik ook een eigen two-pik. Gewoon. Omdat het kán. :wink:
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10606
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Vraag het aan Suus!

Bericht door trolly »

Suus schreef:
trolly schreef:
Suus schreef:Een auto
Een wat, Suus?
Een olieslurper. De afgelopen maand heb ik voor het eerst in mijn leven het een klein beetje irritant gevonden dat ik niet auto kan rijden. Nu is mijn wereld beperkt van het centrum van Schiedam tot het centrum van Rotterdam en van de A20 tot de Nieuwe Maas.
:twisted:
Laatst gewijzigd door trolly op wo 15 apr 2020, 20:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Vraag het aan Suus!

Bericht door Aking »

rikthoff schreef:DISCRIMINASIE!!1!!één! Als wiedergutmachung wil ik ook een eigen two-pik. Gewoon. Omdat het kán. :wink:
Ondanks dajje je tekst snel heb lope te veranderen en ik eigenlijk nooit wat doe met DISCRIMINASIE!!1!!één! Schreeuwend SJW-jankerts hejje weer geluk! :roll:

Dus gern gemacht enzo :Y
Alargule

Re: Vraag het aan Suus!

Bericht door Alargule »

trolly schreef:Hé hé, ho,ho,
Hi hi *O*
Ha ha *bus*

Hu hu (A)
rikthoff
Berichten: 305
Lid geworden op: wo 26 dec 2018, 12:15

Re: Vraag het aan Suus!

Bericht door rikthoff »

Aking schreef:
rikthoff schreef:DISCRIMINASIE!!1!!één! Als wiedergutmachung wil ik ook een eigen two-pik. Gewoon. Omdat het kán. :wink:
Ondanks dajje je tekst snel heb lope te veranderen en ik eigenlijk nooit wat doe met DISCRIMINASIE!!1!!één! Schreeuwend SJW-jankerts hejje weer geluk! :roll:

Dus gern gemacht enzo :Y
Danke sehr. Und ein bisschen Frieden.
VIRM
Berichten: 7653
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: eRe: Vraag het aan Suus!

Bericht door VIRM »

Suus schreef:
VIRM schreef:Als jij de directeur van het gecombineerde Eurostar en Thalys zou zijn, hoe zou jij het bedrijf dan noemen en wat zou jij allemaal doen?
Natuurlijk de Société européenne de trains à grande vitesse internationaux. Want de eigenaren spreken allemaal Frans.

En ik zou er allereerst voor zorgen dat je met één aantrekkelijk geprijsd ticket van de Duitse stations van Thalys naar Groot-Brittannië kan reizen of andersom, zodat de reizigers betere rechten krijgen. De Sparpreis London van DB moest geschrapt worden omdat de computer van Eurostar te weinig zure bommen eten ofzoiets.
En nieuwe routes? En hoe zou je easyJet van de markt tussen Amsterdam en Londen wegdrukken?
Beul van de blindegeleidelijn
diederickx
Berichten: 1642
Lid geworden op: vr 02 sep 2016, 22:59

Re: Vraag het aan Suus!

Bericht door diederickx »

Niet de staten, maar gij, gij, gij! Gansch het raderwerk staat stil, als uw machtige arm het wil. Met andere woorden: Als we elkaar nu maar lang genoeg precies voldoende blijven aansteken zonder de medische sector te rampoeneren, leggen alle verderfelijke economische activiteiten vanzelf het loodje, inclusief – of beter gezegd te beginnen met - easyJet en al die andere vermaledijde prijsvechters. En het mooie is: Alle OV-in-Nederland-deelnemers kunnen hun steentje bijdragen, zonder dat het veel kost.

Zo, en nu moet diedericks zijn temperatuur maar weer eens gaan opnemen.
Alargule

Re: Vraag het aan Suus!

Bericht door Alargule »

Zekers, want als naast het over het internet uitstorten van overduidelijk vanuit een delirium ingegeven toetsenbordbraaksels ook de eigen nickname al met de verkeerde letter wordt beëindigd, ligt er waarschijnlijk wel een koortsje op de loer.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21394
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Vraag het aan Suus!

Bericht door Meltrain »

Suus schreef: Nu is mijn wereld beperkt van het centrum van Schiedam tot het centrum van Rotterdam en van de A20 tot de Nieuwe Maas.
Kom je niet eens op Zuid? :shock:
Dat brengt me gelijk op een vraag: wat vind je van Rotterdam-Zuid?
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50928
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Vraag het aan Suus!

Bericht door Suus »

Ik heb eigenlijk weinig redenen om naar Zuid te gaan, zeker nu de horeca ook is gesloten. Een algemeen oordeel over Zuid heb ik niet, maar ik vind de vele (nog aankomende) wolkenkrabbers op de Kop van Zuid fantastisch terwijl de wijk Feijenoord op sommige plekken niet zo'n heel goede indruk achter lieten. Van Charlois vond ik grappig dat tussen de bebouwing plotseling een oude kerk opdook, met eromheen heen oude bebouwing uit de tijd dat het nog een zelfstandig dorp was. De overige wijken heb ik vooral vanuit het raam van een OV-voertuig bekeken, met wisselende eerste indrukken, maar die kan ik niet bevestigen zolang ik er niet was.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
nvdw
Donateur
Berichten: 3038
Lid geworden op: zo 10 jun 2012, 14:12

Re: eRe: Vraag het aan Suus!

Bericht door nvdw »

Suus schreef:Natuurlijk de Société européenne de trains à grande vitesse internationaux. Want de eigenaren spreken allemaal Frans.
SETAGRAVI, want er hoort natuurlijk een francofoon acroniem bij!
"Just remember, it won't be for you... it will be for them."
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50928
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Vraag het aan Suus!

Bericht door Suus »

Precies, helaas zijn die op veel plekken in Frankrijk al verdwenen.

In Parijs heb je nog de RATP, in Marseille de RTM, in Straatsburg de CTS, in Lyon de SYTRAL en in Le Mans SETRAM.

Maar prachtige namen als COTRA (Angers), TCC (Lille) of SEMVAT (Toulouse) zijn al verdwenen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Alargule

Re: Vraag het aan Suus!

Bericht door Alargule »

EOLE! METEOR! OURAGAN!
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Vraag het aan Suus!

Bericht door Aking »

LA VACHE QUI RI! BAGUETTE FROMAGE!
Alargule

Re: Vraag het aan Suus!

Bericht door Alargule »

SACRE BLEU! MAIS OUI! ME JE MOEDER!
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Vraag het aan Suus!

Bericht door Aking »

WAT PRAAT JE OVER ME MOEDER MATTIE?! :evil:
rikthoff
Berichten: 305
Lid geworden op: wo 26 dec 2018, 12:15

Re: Vraag het aan Suus!

Bericht door rikthoff »

Vooruit, ik doe wel even mee.

Ontopic: wat is het materiaal dat Suus in Europa écht zó snél mogelijk vervangen zou zien? Budget onbeperkt.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Vraag het aan Suus!

Bericht door Aking »

Materiaal of materieel?
rikthoff
Berichten: 305
Lid geworden op: wo 26 dec 2018, 12:15

Re: Vraag het aan Suus!

Bericht door rikthoff »

Aking schreef:Materiaal of materieel?
Foei, niet spoilen. Vraag staat nog steeds.
Chrysa
Berichten: 8007
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Vraag het aan Suus!

Bericht door Chrysa »

Asbest?
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Vraag het aan Suus!

Bericht door Aking »

Had jij niet je eige topik? :roll:
rikthoff
Berichten: 305
Lid geworden op: wo 26 dec 2018, 12:15

Re: Vraag het aan Suus!

Bericht door rikthoff »

Aking schreef:Had jij niet je eige topik? :roll:
Ik doet ff een vraag stellen aan Suus, moet ik dat dan vanuit mijn two-pik doen, ja? :roll:
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Vraag het aan Suus!

Bericht door Aking »

Ik reaguurde op het laatste bericht, en dat was van Krijs-A. Het ging dus niet over jouw :N
Chrysa
Berichten: 8007
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Vraag het aan Suus!

Bericht door Chrysa »

Er staat toch een vraagteken achter mijn bericht? Is gewoon een vraag aan suus hoor.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Vraag het aan Suus!

Bericht door Aking »

Ja maar deze topik is van Suus, niet van suus :wink: :pos: .
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 111 gasten