Vraag het aan Suus!

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10593
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Vraag het aan Suus!

Bericht door trolly »

Aking schreef:Ja maar deze topik is van Suus, niet van suus :wink: :pos: .

:N

Daar is een ander topic voor.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Vraag het aan Suus!

Bericht door Aking »

Is er een suustopik ja? :o
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50915
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Vraag het aan Suus!

Bericht door Suus »

rikthoff schreef:Vooruit, ik doe wel even mee.

Ontopic: wat is het materiaal dat Suus in Europa écht zó snél mogelijk vervangen zou zien? Budget onbeperkt.
Bouwmaterialen in huizen? Asbest, voornamelijk als het is blootgesteld aan weer en wind zoals dakplaten van schuurtjes, en lood, want er blijken nog steeds drinkwaterleidingen van lood in panden aanwezig te zijn.
Aking schreef:Materiaal of materieel?
Op het gebied van materieel zijn er twee trams die ik echt waardeloos vind. De eerste is de SL-95 in Oslo, gebouwd door Ansaldo. Krappe inrichting, rijdt voor geen meter en roest onder je kont weg. Deze gaan gelukkig vervangen worden door nieuwe trams van CAF. Daarbij verdwijnen helaas ook de door DüWag gebouwd SL-79 in Oslo, dat zijn wel fijne trams.

De tweede serie trams waar ik helemaal niets mee kan zijn de trams van de Mongy in Lille. Deze trams, gebouwd door Breda, zijn lelijk, hebben een rare indeling en rijden voor geen meter. Daar lijkt nog geen vervanging op komst.

Qua treinen heb ik echt helemaal niets met de RegioSprinter. Ze zijn ingericht als veredelde bussen en ze hebben een totaal gebrek aan vering. Ze zijn in Düren al verdwenen, maar je kan ze nog vinden in Denemarken, Oostenrijk en Tsjechië.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
teun
Berichten: 1511
Lid geworden op: wo 11 dec 2019, 09:00
Locatie: Helmond

Re: Vraag het aan Suus!

Bericht door teun »

Ik merk dat het hier wat stiller geworden is sinds de inluiding van het nieuwe orakel maar ik vroeg mij eigenlijk nog wel af of dat Suus naast het reeds genoemde haarmasker ook nog wat aanbevelingen of voorkeuren op gebied van shampoos, crèmespoeling, of wellicht andere snufjes voor de lichaamsverzorging dan wel -opleuking had?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50915
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Vraag het aan Suus!

Bericht door Suus »

Ik ben niet de expert op het gebied van verzorgingsproducten, daarvoor kan ik een tijdschrift zoals de Cosmopolitan aanraden ;-)

Maar in deze tijd van constant en lang handen wassen kan ik wel een tubetje Nivea Soft aanbevelen voor je handen en onderarmen.

En ik ben zelf enige tijd overgestapt op The Insiders voor shampoo en conditioner omdat Bumble and Bumble mijn favoriete shampoo niet meer verkocht, maar ik vond het een prettig merk dat absoluut geen dierproeven houdt. Ik heb nog altijd een erg fijn stylingsproduct van ze. Het is geen goedkoop merk, maar een merk als Andrelon gooit hun shampoo vol rotzooi zoals parabenen en siliconen, dat wil je niet in je haar hebben.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
VIRM
Berichten: 7627
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Vraag het aan Suus!

Bericht door VIRM »

Kun je dat dan ook krijgen bij de Suusmarkt?
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10593
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Vraag het aan Suus!

Bericht door trolly »

Vanavond liepen zes mensen van het paleis naar het monument. De npo noemt ze alle vijf:
nporadio1.nl schreef:De Dam is vanavond zo goed als leeg. Op het Amsterdamse plein dat op 4 mei normaal afgeladen vol staat, leggen alleen Koning Willem-Alexander en koningin Máxima, in aanwezigheid van premier Rutte, burgemeester Halsema en Nationaal Comité 4 en 5 mei-voorzitter Gerdi Verbeet, een bloemenkrans.
Maar wie was nummer zes? Of heb ik een spook het spiekbriefje voor de toespraak aan Zijne Majesteit zien overhandigen?
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50915
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Vraag het aan Suus!

Bericht door Suus »

Gezien het uniform vermoed ik dat het luitenant-admiraal Rob Bauer was. Hij is de Commandant der Strijdkrachten.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10593
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Vraag het aan Suus!

Bericht door trolly »

Dank je, geweldig topic dit (A)
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12830
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Vraag het aan Suus!

Bericht door Hainje »

Het woord 'luitenant' heb ik in ieder geval wel horen vallen.
🍉
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10593
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Vraag het aan Suus!

Bericht door trolly »

Toch betwijfel ik zijn aanwezigheid sterk. De NOS houdt nog altijd stug vol dat er maar vijf danwandelaars waren.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6035
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Vraag het aan Suus!

Bericht door AppleMoose »

Geen Commandant der Strijdkrachten, maar een adjudant van het Hof.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12830
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Vraag het aan Suus!

Bericht door Hainje »

trolly schreef:Toch betwijfel ik zijn aanwezigheid sterk. De NOS houdt nog altijd stug vol dat er maar vijf danwandelaars waren.
Ach ja, liever vijf wandelaars dan één schreeuwer. *O*
🍉
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13550
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Vraag het aan Suus!

Bericht door Wubbo »

Die schreeuwer was er ook.
Alargule

Re: Vraag het aan Suus!

Bericht door Alargule »

Maar goed dat ze er op tijd bij waren dan. Anders was Femke nog door een in paniek geraakte Willem-Alexander gestampeded.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12830
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Vraag het aan Suus!

Bericht door Hainje »

Wubbo schreef:Die schreeuwer was er ook.
Oh die heb ik al niet meer meegekregen omdat Ned1 toen alweer uit stond bij mij. Al bedoelde ik eigenlijk meer een schreeuwer tijdens de twee minuten stilte, waarmee ik het gedrag van de schreeuwers van gisteren niet wil goedpraten.
🍉
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3473
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Vraag het aan Suus!

Bericht door Tom024 »

Och 'rakeltje,
wat was je eerste buitenlandse treinreis? Hoe was dat?

En straks, als het weer mag, na deze moeilijke tijd, we moeten het samen doen etc.: welke bestemming wil je ooit nog graag heen?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50915
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Vraag het aan Suus!

Bericht door Suus »

Pfoe, ik heb toen ik echt klein was niet heel veel treinreizen buiten Nederland gemaakt. Ik denk dat de eerste keer voor mij in een buitenlandse niet-toeristische trein een retour Saint-Raphaël-Valescure - Cannes was tijdens een meivakantie in de jaren ‘90.

De eerste keer dat ik met een trein de grens over ging was in 2005 met een schooluitwisseling in het Duitse Uetze. We gingen heen en terug met de trein van Alphen via Amersfoort en Hannover naar Burgdorf.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3473
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Vraag het aan Suus!

Bericht door Tom024 »

Exotisch!

Dat moet een hele onderneming geweest zijn voor die juffen en meesters, met een hele schoolklad op stap.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50915
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Vraag het aan Suus!

Bericht door Suus »

Nee, niet een hele klas. We gingen met zes leerlingen en twee docenten.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
VIRM
Berichten: 7627
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Vraag het aan Suus!

Bericht door VIRM »

Alargule schreef:Maar goed dat ze er op tijd bij waren dan. Anders was Femke nog door een in paniek geraakte Willem-Alexander gestampeded.
Eerder Maxima toch? Ik hoorde dat zij in 2010 een padvinder omver kegelde.
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10593
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Vraag het aan Suus!

Bericht door trolly »

De beschermvrouwe van de Nederlandse padvinderij is scoutomane, ja?
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 178 gasten