Chrysa's orakeltopic

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
umbusko
Donateur
Berichten: 5313
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Chrysa's orakeltopic

Bericht door umbusko »

Chrysa schreef:
umbusko schreef:Voor de rol van OVNL-orakel zou zodoende eerder Chrysa in aanmerking komen. (A)
Is goed joh, als jij een topic opent haal ik nog wat flessen rum. :')
U vraagt, wij draaien. *O*
Al werkt het in dit topic andersom: U draait, wij vragen! *O*

Heb je een prangende persoonlijke vraag, breng dan een offer aan Apollo op je huisaltaar* en stel hem digitaal aan het OVNL-orakel!
* Publieke altaren zijn in deze tijden niet toegestaan, om niet-noodzakelijke reizen te vermijden.

Belangrijk:
  • Γνῶθι σεαυτόν. Het antwoord van het orakel zou nog wel eens raadselachtig kunnen zijn. Ken jezelf: kun je slechter tegen raadselachtige antwoorden dan tegen onbeantwoorde vragen, stel ze dan niet!
  • Μηδὲν ἄγαν. Denk een beetje aan de gezondheid van het orakel en stel je vragen met mate. Bij twijfel of het nog wel verantwoord is in dit topic te posten, is er altijd nog een topic om te vragen of Suus zich al zorgen maakt.
  • Ἐγγύα πάρα δ'ἄτη. Een belofte, een antwoord, zekerheid: roekeloosheid en verbijstering liggen op de loer. Kies je vragen wijs!
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Chrysa's orakeltopic

Bericht door Jef400 »

Chrysa, wat bracht je jaren terug op dit forum?
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Chrysa
Berichten: 7996
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Chrysa's orakeltopic

Bericht door Chrysa »

Een Thalyskaartje van 19 euro en een Franse noodtoestand. :')
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Chrysa's orakeltopic

Bericht door Aking »

umbusko schreef:Het is algemeen bekend dat de Pythia - de priesteres van de tempel van Apollo die de voorspellingen deed - onder de invloed was van drugs. Voor de rol van OVNL-orakel zou zodoende eerder Chrysa in aanmerking komen. (A)
Het valt mij op dat in deze topik de drugs zijn verworden tot enkel de harddrug alcohol. Ondanks het feit dat die drug schadelijker is als een hele rits aan andere drugs, is het spectrum der drugs natuurlijk vele malen groter. :mrgreen:
Mijn vraag is dan ook of je voornemens bent hier onder invloed van andere drugs je zegje te doen, of dat je dat enkel in beschonken toestand gaat doen. *O*

En daarbij, ben je nu überhaupt beschonken, of zijn de druk(s) enkel een excuus voor another lame topik en antwoord je hier gewoon in nuchtere staat? :o :evil:
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8840
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Chrysa's orakeltopic

Bericht door ArrivaBas »

Heeft deze topik niet de verkeerde naam? Juist ik zat de afgelopen jaren tot ergernis van velen vol van een schoolreis naar het land der orakels. :Y (A)
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Chrysa
Berichten: 7996
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Chrysa's orakeltopic

Bericht door Chrysa »

Ksst, dit is niet jouw topic! :evil: Ik was al lang blij dat je er eindelijk eens je smoel over hield. :')

@Aking: Ik had nog wietbrownies, maar die heeft mijn ma per ongeluk opgegeten omdat ze dacht dat het normale brownies waren. :')
Ik kan vast interessante dingen zeggen op LSD, maar als je een mening wilt over iets heb je met alcohol wel de meeste kans denk ik. (A) Als je nog andere suggesties hebt ben je vrij om zooi naar mn huis te sturen, alhoewel ik liever wel heb dat het getest is.
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3463
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Chrysa's orakeltopic

Bericht door Tom024 »

Tom024 schreef:Ik ben wel benieuwd wat jou favoriete gerecht is, en welk gerecht je zelf het beste klaar kunt maken? *O*
Gebruikersavatar
Cora
Berichten: 897
Lid geworden op: za 22 jun 2019, 19:13

Re: Chrysa's orakeltopic

Bericht door Cora »

Chrysa nooit meer auto rijden of nooit meer met het OV :Y
Hier heeft iets gestaan maar wat er stond staat er nu niet meer...
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Chrysa's orakeltopic

Bericht door Ardan »

Ik denk dat ik haar antwoord al weet :')
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Chrysa's orakeltopic

Bericht door Suus »

Wat heeft je voorkeur? Wodka-Fristi of Wodka-Wicky?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10542
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Chrysa's orakeltopic

Bericht door trolly »

ArrivaBas schreef:Heeft deze topik niet de verkeerde naam? Juist ik zat de afgelopen jaren tot ergernis van velen vol van een schoolreis naar het land der orakels. :Y (A)
Kenmerkend voor wie geen orakel is, zijn reizen naar orakels.

Zoals TS al in de openingspost zegt:
umbusko schreef:Γνῶθι σεαυτόν
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Chrysa's orakeltopic

Bericht door Aking »

Chrysa schreef:Ksst, dit is niet jouw topic! :evil: Ik was al lang blij dat je er eindelijk eens je smoel over hield. :')
_O-
@Aking: Ik had nog wietbrownies, maar die heeft mijn ma per ongeluk opgegeten omdat ze dacht dat het normale brownies waren. :')
Ik kan vast interessante dingen zeggen op LSD, maar als je een mening wilt over iets heb je met alcohol wel de meeste kans denk ik. (A) Als je nog andere suggesties hebt ben je vrij om zooi naar mn huis te sturen, alhoewel ik liever wel heb dat het getest is.
Doe je adres maar. *O* En http://www.drugs-test.nl, al schijnen die op het moment om het een of ander niet operationeel te zijn :')
VIRM
Berichten: 7602
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Chrysa's orakeltopic

Bericht door VIRM »

ArrivaBas schreef:Heeft deze topik niet de verkeerde naam? Juist ik zat de afgelopen jaren tot ergernis van velen vol van een schoolreis naar het land der orakels. :Y (A)
Heb je daar een verslag van op het forum?

Maar een vraagje voor Chrysa: wat zijn de top vijf dingen om te doen in een Finse sauna?
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12818
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Chrysa's orakeltopic

Bericht door Hainje »

Chrysa schreef:maar die heeft mijn ma per ongeluk opgegeten omdat ze dacht dat het normale brownies waren. :')
Waaaattt hahahahaha, dat was vast een heel leuk avondje. Of reageerde ze nog al tam op de brownies?
🍉
Chrysa
Berichten: 7996
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Chrysa's orakeltopic

Bericht door Chrysa »

...ze had het op als ontbijt. Ze zegt niks gemerkt te hebben, maar ze was aardig rustig. :')
VIRM schreef: Maar een vraagje voor Chrysa: wat zijn de top vijf dingen om te doen in een Finse sauna?
Vermijden x5. Ik ben wel fan van Finse cultuur, maar sauna heb ik dan weer helemaal niks mee.
Suus schreef:Wat heeft je voorkeur? Wodka-Fristi of Wodka-Wicky?
Wodka-Wicky natuurlijk, dat mixt een stuk beter. Fristi is qua smaak lekker met Baileys, alleen gaat het wel gigantisch klonteren.
Lincoln schreef:Chrysa nooit meer auto rijden of nooit meer met het OV :Y
Het is dat ik studenten-OV heb, anders zou ik het OV alleen maar gebruiken voor reizen van/naar het vliegveld. Er zijn weinig dingen die ik meer haat dan de bus in mijn dorp, maar een ervan is betalen voor parkeren. :')
Tom024 schreef:Ik ben wel benieuwd wat jou favoriete gerecht is, en welk gerecht je zelf het beste klaar kunt maken? *O*
Mijn grootste keukensucces tot nu toe is zelfgemaakte friet stoofvlees. Favorieten doe ik niet aan, dat wisselt zo vaak.
ArrivaBas schreef:Heeft deze topik niet de verkeerde naam?
Nee.
PHS

Re: Chrysa's orakeltopic

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op ma 18 dec 2023, 13:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Chrysa
Berichten: 7996
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Chrysa's orakeltopic

Bericht door Chrysa »

Krai-sa. Is niet mn echte naam, maar aanpassen is moeite. Geen idee waar het vandaan komt, maar het schijnt grieks te zijn ofzo, aldus de vele grieken die me vroeger lastigvielen in online spelletjes. :')
Alargule

Re: Chrysa's orakeltopic

Bericht door Alargule »

Dus je hebt bij het registreren maar de bijnaam gebruikt die een stel geile grieken voor je gebruikten?
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Chrysa's orakeltopic

Bericht door Aking »

Ik vind Krijs-A dan toch een leuker idee. Dat je eigenlijk Anne-Babs heet en als kind nogal veel krijste ofzo *O*
Chrysa
Berichten: 7996
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Chrysa's orakeltopic

Bericht door Chrysa »

Mn echte naam staat gewoon hier op het forum hoor. (A) Ik kan wel de beheerders gaan mailen om het aan te passen, maar dan klopt de naam van dit topic niet meer, dat is ook zo wat.
Alargule

Re: Chrysa's orakeltopic

Bericht door Alargule »

O, ik dacht vodka-gin-tonic. Want sjieke afkomst dus twee namen zijn te min?
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Chrysa's orakeltopic

Bericht door Aking »

Dan is d'r vader niet Armand zeker? _O-
Alargule

Re: Chrysa's orakeltopic

Bericht door Alargule »

Nou ja, dat haar anders...
umbusko
Donateur
Berichten: 5313
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Chrysa's orakeltopic

Bericht door umbusko »

Chrysa schreef:Krai-sa. Is niet mn echte naam, maar aanpassen is moeite. Geen idee waar het vandaan komt, maar het schijnt grieks te zijn ofzo, aldus de vele grieken die me vroeger lastigvielen in online spelletjes. :')
De naam Χρύσα komt van χρυσός, wat Grieks is voor goud. Maar dan spreek je het wel uit als Chríésa. :)
Bewijs te meer dat we hier goed zitten voor het orakel. :Y
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Chrysa's orakeltopic

Bericht door Aking »

Dan mag ze d'r haar wel es verven -o-
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 68 gasten