Een kerstpakket voor Mikos

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10593
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Een kerstpakket voor Mikos

Bericht door trolly »

Onze bloedeigen Mikos dreigt dit jaar geen kerstpakket van zijn werkgever te ontvangen -0-

En dat terwijl een kerstpakket dit jaar nou juist zo belangrijk is. Ik weet haast zeker dat @Aking daar wel fraai hekje bij kan verzinnen, maar dat lost het probleem natuurlijk niet op.

Ik zie maar één mogelijkheid, en dat is dat wij als leden forummers de handen ineen slaan, en zelf een hartverwarmend kerstpakket voor onze onvermoeibare kondoekoe in elkaar zetten. Ik verzoek jullie allemaal dit draadje als feestelijke verpakking te beschouwen, en ben zo vrij hierin bij dezen de eerste bijdragen te storten, geheel in kerstpakketstijl:
  • Eén mooie hyacintenbol in een mooi hyacintenbollenglas
  • Een vaag blikje kalfsragout vergezeld van vier stuks pasteibakjes van bladerdeeg
  • Een overgangsbewijs naar de eerste klasse
Daar laat ik het nu even bij. Ik hoop op jullie gulle bijdragen, om Mikos dit jaar toch nog een heel fijne kerst te bezorgen.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13037
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Een kerstpakket voor Mikos

Bericht door Ardan »

Och heden -0- Ik doneer graag een pak gemengde hagelslag in de smaken 90% puur en framboos.
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50915
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Een kerstpakket voor Mikos

Bericht door Suus »

Arme Mikos. En dat terwijl de overheid dit jaar vanwege Corona de vrije ruimte in de werkkostenregeling nog extra verruimd heeft om bijvoorbeeld een lekker groot kerstpakket belastingtechnisch interessant te maken.

Ik doneer voor Mikos' kerstpakket graag vier oprolbare "Aziatische" placemats en een bierbroodbakset met een flesje pils :Y
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Een kerstpakket voor Mikos

Bericht door Aking »

trolly schreef: do 03 dec 2020, 21:31 Ik weet haast zeker dat @Aking daar wel fraai hekje bij kan verzinnen
#kudtnshekje? *O*

Ik wilde een klassewissel beschikbaar stellen, maar:
  • Een overgangsbewijs naar de eerste klasse
Dus kan ik weinig anders dan zeggen:
Daar laat ik het nu even bij
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5809
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Een kerstpakket voor Mikos

Bericht door Mikos »

:mrgreen: Ik heb vandaag weer eens hardop gelachen. Alleen al de hartverwarmende gedachte dat jullie aan me denken is voldoende, hoor. :mrgreen: En zolang de uiterste houdbaarheidsdatum van het blikje ragout nog niet voorbij is gegaan, gaat een pasteitje met ragout er eigenlijk altijd wel in!
Project loading: 50% loaded. Please wait...
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10593
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Een kerstpakket voor Mikos

Bericht door trolly »

Zo mag ik het horen. En de houdbaarheidsdatum van de ragout is best kort geleden, dus dat mag geen probleem zijn. Enjoy, en vrolijk kerstfeest *O*
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6035
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Een kerstpakket voor Mikos

Bericht door AppleMoose »

Ik heb vast nog wel ergens een ondefinieerbaar gekregen prulletje liggen waarbij je denkt van 'wat moet ik daar nou weer mee, maar het is ook zonde om het meteen weg te mieteren en dus ligt het nog steeds ergens en kom je het altijd tegen wanneer je wel naar iets nuttigs zoekt.'

Wil het zelfs nog inpakken voor Mikos, om er echt een feestelijk tintje aan te geven *O*
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13197
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Een kerstpakket voor Mikos

Bericht door Z2N »

Ik kan nog wel voor de kaas zorgen? Noem het de Strength of weak ties-theorie, maar ik heb een guy die voor mij wel een kerstpakket-waardige kaasplank kan regelen voor onze favoriete conducteur van standplaats Zwolle. Alhoewel ik niet weet of ik Zwolle wel ga redden vanuit Utrecht, met een beetje pech trekt V&S me er in Amersfoort al uit. :p
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
umbusko
Donateur
Berichten: 5319
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Een kerstpakket voor Mikos

Bericht door umbusko »

Veel eten, zie ik, maar hebben we ook al de echte kérstsfeer? Ik draag graag een kerstbal bij! *O*
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13197
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Een kerstpakket voor Mikos

Bericht door Z2N »

Ik ga mijn Maastrichtse correspondenten vragen of er zo'n exemplaar met een IC naar Utereg verscheept kan worden. :D
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Een kerstpakket voor Mikos

Bericht door Aking »

Ik zou zeggen vraag het Mikos, die kan als tegenprestatie natuurlijk prima voor jou zo'n bal van Maastricht naar Utrecht transporteren :Y

Hij kan toch onbeperkt 1e klas reizen, en anders krijgt ie dus een klassewissel van Tante Trolly :trein: *O* :trein:
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21363
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Een kerstpakket voor Mikos

Bericht door Meltrain »

En hoe kun je Kerstmis en treinen het best combineren? Inderdaad, met een kersttrein! :trein:
Die zit dus ook in het pakket. :D
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3473
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Een kerstpakket voor Mikos

Bericht door Tom024 »

Onder het thema "vitaliteit" heb ik gisteren van mijn werkgever een flesje AA-drink en een witte chocoladeletter gehad. Gratis af te halen. *O*
ZO6176
Donateur
Berichten: 6041
Lid geworden op: wo 02 dec 2015, 20:20
Locatie: Eindhoven

Re: Een kerstpakket voor Mikos

Bericht door ZO6176 »

Een cheque voor een donatie uit dit prachtig pakket voor de voedselbank
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6472
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Een kerstpakket voor Mikos

Bericht door Daantje »

Wij kregen een chocolade letter, mijn collega met coeliakie keek of ie glutenvrij was en toen bleek dat zij hem wel mocht eten maar ik niet omdat er sinaasappel in zit en daar ben ik allergisch voor. Wie stopt dat nou in een chocolade letter -0-
waldo79
Berichten: 7649
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Een kerstpakket voor Mikos

Bericht door waldo79 »

Heb ik wel vaker gehoord, Daantje.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Een kerstpakket voor Mikos

Bericht door Aking »

Als je al vaker hebt gehoord wie er sinaasappel in een chocoladeletter stopt kun je dat Daantje dus vast wel vertellen :mrgreen: :trein:
Michael
Berichten: 11766
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Een kerstpakket voor Mikos

Bericht door Michael »

Tom024 schreef: vr 04 dec 2020, 12:43 Onder het thema "vitaliteit" heb ik gisteren van mijn werkgever een flesje AA-drink en een witte chocoladeletter gehad. Gratis af te halen. *O*
Mijn vestiging heeft als sintpresentje een grote chocoladeletter gehad. En heel toepasselijk de letter A
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 176 gasten