Het Grote Abonnemententopic

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Alargule

Re: Het Grote Abonnemententopic

Bericht door Alargule »

PHS schreef: ma 23 aug 2021, 09:21Maar misschien ben jij wel verrast als ik je vertel dat ik het liefst The Guardian lees.
Integendeel. Als er één krant is die het morele gelijk bovenin de vlaggenmast heeft gehesen, is het The Grauniad wel.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Het Grote Abonnemententopic

Bericht door Aking »

PHS schreef: ma 23 aug 2021, 09:21
Aking schreef: zo 22 aug 2021, 22:32 En qua internet heb ik Tele2 mobiel unlimited die ik thuis ook gebruik door te tetheren. Voor een euro of 27 per maand klaar dus *O*
Dan heb je een slechte deal, ik heb Tele2 Unlimited voor 22,50 per maand :o
Ik betaal 22,00 voor m'n data en 5,00 voor bel/SMS, gelet op hoe weinig ik bel is dat eigenlijk best een slechte deal ja. Maar #yolo enzo :')
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Het Grote Abonnemententopic

Bericht door trolly »

Welaan, met dank voor al jullie ontboezemingen en persoonlijke ervaringen ben ik toch maar voor de Ziggo's gegaan, wat me het warme gevoel geeft de oplichters tenminste te kennen. Nu maar hopen dat ik de komende tijd niet nog eens na hoef te gaan denken, want hoofdpijn enzo.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Het Grote Abonnemententopic

Bericht door Aking »

En dat nu met terwijl je bij de staatsoplichters een gratis leptop krijgt :shock: -0-
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Het Grote Abonnemententopic

Bericht door trolly »

Nou, de Ziggo's dus. Werkt prima, beter dan gedacht. Maar toch moet het anders, want onlangs kreeg ik een mailtje dat ik vandaag geen interweps heb, want onderhoud. "Daara is ons netwerk weer helemaal klaar voor de toekomst". Jawel.

Net weer een mailtje: volgende week geen interweb, want onderhoud, maar daarna is ons netwerk...

:roll:
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13109
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Het Grote Abonnemententopic

Bericht door Z2N »

Ik ben dan toch benieuwd wat het nodig maakt om de verbinding af te sluiten. Mijn internetverbinding loopt namelijk via de Universiteit, letterlijk, met een fysieke glasvezelkabel vanaf De Uithof naar mijn flat. Op een deel van de route wordt nu een fietstunnel gebouwd, precies daar waar die kabel ligt, en toch heeft de verbinding het altijd gedaan tot dusver. (A)
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Abonnemententopic

Bericht door Suus »

Ik ben door Ziggo de afgelopen maanden ook meerdere keren afgesloten van televisie en internet vanwege de komst van Giganet. Meestal was het ‘s nachts, maar ook een keer overdag inderdaad.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Abonnemententopic

Bericht door Ardan »

De Koninklijke PN gooit me er vannacht ook vijf minuten af, zo las ik in hun S.M.S.-bericht. Het is een complot!
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Abonnemententopic

Bericht door Daniel »

Ik ben werkelijk nog nooit even afgesloten geweest wegens werkzaamheden. En de laatste storing kan ik me niet eens meer herinneren.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 55 gasten