De T-ruilbeurs!

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: De T-ruilbeurs!

Bericht door Aking »

Stuur maar op naar m'n ferkansiedatsja :Y
diederickx
Berichten: 1630
Lid geworden op: vr 02 sep 2016, 22:59

Re: De T-ruilbeurs!

Bericht door diederickx »

Alargule schreef: di 24 aug 2021, 09:44
Stefan schreef: di 24 aug 2021, 09:24En jammer genoeg krijg je geen muntje meer bij de metro als je bij het loket betaald
Suus schreef: za 21 aug 2021, 17:41Als ik langs de Burger King loopt
[...] ruil [...]
Stefan schreef: di 24 aug 2021, 09:24En jammer genoeg krijg je geen muntje meer bij de metro als je bij het loket betaalt
Suus schreef: za 21 aug 2021, 17:41Als ik langs de Burger King loop
Waar er twee ruilen moet er één huilen. In dit geval DIederickx. Want in de ruil is een letter d verdwenen.

En waarom? Ik ben een D. Is er een D zonder ogen? Zonder handen, organen, dimensies, zinnen, gevoelens? Gevoed door gelijk voedsel, gewond door gelijke wapens, onderhevig aan dezelfde kwalen, genezen door dezelfde behandeling, opgewarmd en afgekoeld door dezelfde zomer en koudeseizoen, als elke andere medeklinker? Als we ons prikken, bloeden wij dan minder? Als we een mop horen, lachen wij dan geen eens? Als er vergif in ons voedsel is, blijven we dan soms vanzelf leven? En als je ons zou beschimpen, zouden wij ons dan niet wreken? Als we precies als jullie zijn in al die andere dingen, zullen wij ook daarin op jullie lijken. Als een D een andere medeklinker zou beschimpen, waar is dan zijn nederigheid? Wraak! Als een andere medeklinker een D zou beschimpen, hoe zal men diens lijden dan verbeelden in alfanumerieke code? Ja, wraak! De kwalijkheden die jullie me voorhouden, zal ik waarmaken en – hoe ongemakkelijk ook – vermenigvuldigen!

(vrij naar de monoloog van Schelek in "De koopman van Venedië" van Willem SjaaksPier).
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: De T-ruilbeurs!

Bericht door Jef400 »

Welke T-heorie zit hier nu weer achter mensen? :D
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: De T-ruilbeurs!

Bericht door Meltrain »

Als ICE11 nu een d aan Durashift geeft, krijgt hij een t ervoor terug. :D
ICE11 schreef: wo 10 aug 2022, 21:57 De GGD zoekt medewerkers voor een nieuwe vaccinatiecampagne en horeca en winkels vrezen nu personeel te verliezen omdat de GGD beter betaald:
Durashift schreef: do 11 aug 2022, 01:41 VNO_NCW en MKB Nederland zijn ontstemt dat het coronatoegangsbewijs niet in de nieuwe wet van Kuipers zit.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten