Wie is de Mol 2023/2024

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Wie is de Mol 2023

Bericht door Daantje »

Dan zou het morgen op npo start/plus staan?
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Wie is de Mol 2023

Bericht door Meltrain »

Vanavond worden in Café De Mol de kandidaten bekend gemaakt. Ik weet niet of dat ook beschikbaar komt op NPO Start.
De eerste aflevering is volgende week zondag.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Wie is de Mol 2023

Bericht door ODRAIL »

Daantje schreef: zo 12 mar 2023, 11:16 Dan zou het morgen op npo start/plus staan?
Volgens de site van NPO start is de eerste aflevering op maandag 20 maart 2023 te zien:

https://www.npostart.nl/wie-is-de-mol-b ... T_20051774
VIRM
Berichten: 7568
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Wie is de Mol 2023

Bericht door VIRM »

Oeps, Jurre stond niet op mijn verdachtenlijstje: gisteren zat ik nog op Daniel. Sommige van de hints die op de site van Wie is de Mol werden gegeven waren wel een beetje ver gezocht.
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Wie is de Mol 2023

Bericht door Ardan »

Klik hier om weer verder te gaan: seizoen 11, aflevering 1 van de Vlaamse Mol. Een sterk begin met weer de nodige plottwists. Grappig dat ook hier een telefoon een belangrijke rol krijgt, net of de Nederlandse en Vlaamse producers samenwerken.
Mijn eerste verdenking gaat naar Lancelot, zat vaak in posities waar makkelijk te mollen viel zoals het linedancen, maar viel bij mij vooral op omdat hij de aandacht van de klok afleidde om Lies te kunnen bevrijden.
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Wie is de Mol 2023

Bericht door ODRAIL »

Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Wie is de Mol 2023

Bericht door Meltrain »

Lancelot zou goed de Mol kunnen zijn, maar ik vind Ruben ook heel verdacht. Als Comfort de Mol is, is ze wel zeer brutaal. :p
Verder vind ik het vanaf het begin al een leuke groep, terwijl ik de voorbije jaren toch eerst even moest wennen. Ik hoop dat Samya, Toos en Leïla het ver schoppen.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Joey
Berichten: 81
Lid geworden op: di 26 jan 2016, 20:43

Re: Wie is de Mol 2023

Bericht door Joey »

Super fijn dat je dit jaar vanuit NL live kan meekijken vanaf 20.00 uur via de site van GoPlay. Vond de aflevering van vandaag echt grandioos! Heerlijke twists en opdrachten en veel gelachen! Leïla en Ruben zijn bij mij behoorlijk gestegen, Thomas is wat gezakt. Toos en Lieselot verwacht ik op dit moment niet als Mol door hun bijzondere positie in de eerste aflevering.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Wie is de Mol 2023

Bericht door Meltrain »

Ik vind het wel fijn dat ik op maandagavond (op de televisie) de aflevering kan kijken via NPO Start, dus voorlopig doe ik dat. :)
Voor mij blijft Lancelot enorm verdacht. In elke opdracht deed hij wel verdachte dingen en ik vond zijn reactie in het filmpje ook apart.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Wie is de Mol 2023

Bericht door Meltrain »

Ik denk niet dat Comfort, Lieselot of Thomas de Mol is.
Ruben zou het kunnen zijn, maar dat verwacht ik niet.
Leïla is erg mysterieus en zou best de Mol kunnen zijn, maar zorgt vooralsnog voor (een beetje) geld.
Toos doet behoorlijk verdachte dingen, maar als Mol zou je toch niet het risico willen lopen om de hele eerste aflevering te missen?
Lancelot is en blijft mijn hoofdverdachte.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Wie is de Mol 2023

Bericht door Daantje »

Hoe kan je al op maandagavond kijken of kijk je dan heel laat nog? Bij mij is de aflevering pas heel laat beschikbaar .

Ik vind het raar dat Lieselot telkens in een minderheid groepje terecht komt. Lijkt me geen toeval meer maar wel lastig informatie verzamelen. Of zou ze dat niet nodig hebben maar zo wel het spel kunnen manipuleren?
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Wie is de Mol 2023

Bericht door Ardan »

Goplay zegt bij mij telkens dat er 'iets mis loopt', is er nog een ander kanaal om te kijken?
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Wie is de Mol 2023

Bericht door Daantje »

Gewoon via NPO, ik weet niet of je perse npo plus nodig hebt. Ik heb NLziet.
Joey
Berichten: 81
Lid geworden op: di 26 jan 2016, 20:43

Re: Wie is de Mol 2023

Bericht door Joey »

Daantje schreef: di 04 apr 2023, 22:24 Hoe kan je al op maandagavond kijken of kijk je dan heel laat nog? Bij mij is de aflevering pas heel laat beschikbaar .
Je kan dit jaar ook zonder account op zondagavond live meekijken met de Belgen. Stel je wil dat voor aanstaande zondag, dan kan je vanaf ongeveer 19.55 uur naar deze link:
https://www.goplay.be/video/de-mol/de-m ... 4#autoplay

Voor een week later kan je dan 'aflevering-4' veranderen in 'aflevering-5'.

Meteen na de uitzending kan je het met een gratis account ook via goplay.be/de-mol terugkijken zonder de reclames, maar dan moet je wel je eventuele adblocker uitzetten, want die vindt de site niet zo leuk. Dat zou misschien de oorzaak kunnen zijn van 'er loopt iets mis'?

Op NPO Start komt de aflevering op maadag inderdaad vrij laat op de avond. De aflevering is een week via NPO Start te zien. Daarna gaat-ie naar NPO Plus. Via GoPlay blijft het echter in ieder geval het hele seizoen gratis beschikbaar.

Op Telegram is er ook een groep genaamd 'De Mol downloads'. Daar staan alle afleveringen op sinds seizoen 1. Als je Telegram op je telefoon installeert, kan je daarna (net als bij Whatsapp) via de webversie op bijvoorbeeld je laptop daar ook bij. Volgens mij is downloaden dan niet eens nodig, maar kan je op de aflevering klikken en 'm dan bekijken.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Wie is de Mol 2023

Bericht door Daantje »

Dankjewel :pos:

Ik moet nog een account van GoPlay hebben van toen je nog niet op NPO kon kijken. Nu nog uitvinden hoe ik dat op mijn smart tv kan kijken.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Wie is de Mol 2023

Bericht door Meltrain »

Daantje schreef: di 04 apr 2023, 22:24 Hoe kan je al op maandagavond kijken of kijk je dan heel laat nog? Bij mij is de aflevering pas heel laat beschikbaar .
Joey schreef: wo 05 apr 2023, 07:18 Op NPO Start komt de aflevering op maadag inderdaad vrij laat op de avond. De aflevering is een week via NPO Start te zien. Daarna gaat-ie naar NPO Plus. Via GoPlay blijft het echter in ieder geval het hele seizoen gratis beschikbaar.
Hoewel ik een account heb op GoPlay, kijk ik meestal toch via NPO Start, omdat ik dan op mijn tv kan kijken.
De aflevering staat op maandagen rond 20:30 uur op NPO Start. Dat was in elk geval bij aflevering 1 en 3 het geval; aflevering 2 keek ik sowieso pas later, omdat ik eerst voetbal keek.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Zugführer
OVNL-beheerder
Berichten: 3406
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 22:52
Locatie: Helmond-Noord

Re: Wie is de Mol 2023

Bericht door Zugführer »

Ardan schreef: wo 05 apr 2023, 00:17 Goplay zegt bij mij telkens dat er 'iets mis loopt', is er nog een ander kanaal om te kijken?
Bij mij heeft dat meestal te maken met dat mijn ad block aan staat. Als je die uit zet doet hij het wel denk ik. Daarna kun je hem ook meteen waar aanzetten overigens :lol:
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Wie is de Mol 2023

Bericht door Ardan »

Het was inderdaad de adblocker :X Bedankt voor de tips, nu gauw aflevering 2 kijken :')
Ik doe ook maar wat
Joey
Berichten: 81
Lid geworden op: di 26 jan 2016, 20:43

Re: Wie is de Mol 2023

Bericht door Joey »

De aflevering van zondag heeft mij behoorlijk geholpen in de speurtocht. Lieselot had ik al lang geschrapt, maar vandaag is opnieuw bewezen dat ze niet de mol is. Idem voor Lancelot, die als hij mol was geweest natuurlijk een pasvraag had gepakt of in ieder geval iets had opgetild om de bom te doen afgaan. Leïla uiteraard kunnen schrappen door haar rode scherm en Comfort ook door haar rode scherm. Er zijn volgens mij best veel mensen die haar nog verdenken, maar toch geloof ik niet dat ze bij De Mol de mol een rood scherm gaan geven, ook al zou ik dit heel graag zien gebeuren! Thomas, Ruben en Toos blijven over en bij mij in die rangorde. Toos dan nog het minste, want als mol wil je volgens mij niet bij de bingo zitten, maar liever in de dierentuin rondlopen. Maar goed, een mol zit wel vaker niet op de ideale positie. Ik zet voor nu in op Thomas (wat ik eigenlijk sinds aflevering 2 al doe).
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Wie is de Mol 2023

Bericht door Meltrain »

Ik kan me goed vinden in bovenstaande analyse. Door deze aflevering is Lancelot behoorlijk gedaald op mijn verdachtenlijst.
Ruben is nu mijn hoofdverdachte, maar ik ga wel aflevering 1 terugkijken om te zien wat Thomas toen deed.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Joey
Berichten: 81
Lid geworden op: di 26 jan 2016, 20:43

Re: Wie is de Mol 2023

Bericht door Joey »

Voor wie om 20.00 uur vanavond live wil meekijken met aflevering 5, dat kan vanaf ongeveer 19.55 uur via deze link: https://www.goplay.be/video/de-mol/de-m ... levering-5.
Joey
Berichten: 81
Lid geworden op: di 26 jan 2016, 20:43

Re: Wie is de Mol 2023

Bericht door Joey »

Joey schreef: di 11 apr 2023, 07:56 De aflevering van zondag heeft mij behoorlijk geholpen in de speurtocht. Lieselot had ik al lang geschrapt, maar vandaag is opnieuw bewezen dat ze niet de mol is. Idem voor Lancelot, die als hij mol was geweest natuurlijk een pasvraag had gepakt of in ieder geval iets had opgetild om de bom te doen afgaan. Leïla uiteraard kunnen schrappen door haar rode scherm en Comfort ook door haar rode scherm. Er zijn volgens mij best veel mensen die haar nog verdenken, maar toch geloof ik niet dat ze bij De Mol de mol een rood scherm gaan geven, ook al zou ik dit heel graag zien gebeuren! Thomas, Ruben en Toos blijven over en bij mij in die rangorde. Toos dan nog het minste, want als mol wil je volgens mij niet bij de bingo zitten, maar liever in de dierentuin rondlopen. Maar goed, een mol zit wel vaker niet op de ideale positie. Ik zet voor nu in op Thomas (wat ik eigenlijk sinds aflevering 2 al doe).
Zo, deze eigen redenatie is compleet over de kop gegaan nadat vorige week mijn hoofdverdachte afviel _O- en gisteren mijn nummer 2 (wat ik voelde aankomen). Toos heb ik geschrapt na te veel onmolse dingen. Ik ga nu toch voor Lancelot. Hoe tof ik het ook zou vinden als de Mol een rood scherm krijgt, verwacht ik van de makers gewoon niet dat ze dit zouden doen. En Lancelot heeft gisteren echt behoorlijk lopen te klooien.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Wie is de Mol 2023

Bericht door Ardan »

Spannende aflevering weer, ik blijf voor Lancelot gaan. Onderbuikgevoel. Ik hoop dat Commy wint.
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Wie is de Mol 2023

Bericht door Meltrain »

Het moet nu toch eigenlijk wel Lancelot zijn? Die zit steeds op de posities dat hij het spel kan sturen.
Hij een Ruben hadden makkelijk meer zakken kunnen verdienen bij de boomstam, maar Lancelot koos "voor de veilig me weg".
Ardan schreef: ma 01 mei 2023, 22:25 Onderbuikgevoel.
:N
Het is buikgevoel. _O_
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Wie is de Mol 2023

Bericht door Ardan »

Finale gezien? Ik had het niet verwacht, maar Commy heeft het heel goed gedaan.
Ik doe ook maar wat
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten