Chocoladelettertopic
-
- OVNL-beheerder
Chocoladelettertopic
Verbazingwekkend dat hiervoor nog geen apart topic is...
Het is weer de tijd van het jaar. Tijd voor kruidnoten, pepernoten, speculaas en ook chocoladeletters. Nu wil het toeval dat ik gisteren een melk-C uit de kast trok en dat ik mij afvroeg: hoe breken anderen mensen zo'n letter in kleine, behapbare stukken? Doen ze dat door, net als ik, de dichte verpakking een paar keer op de rand van de tafel te meppen? Of zijn er gesofisticeerdere manieren om tot hetzelfde resultaat te komen?
En passant ook de vraag wat jullie favoriete smaak chocoladeletter is. Ikzelf heb toch gewoon een voorkeur voor de simpele melkvariant, al moet ik toegeven dat dit de eerste (en vermoedelijk ook laatste) chocoladeletter is die ik dit jaar heb gekocht.
Het is weer de tijd van het jaar. Tijd voor kruidnoten, pepernoten, speculaas en ook chocoladeletters. Nu wil het toeval dat ik gisteren een melk-C uit de kast trok en dat ik mij afvroeg: hoe breken anderen mensen zo'n letter in kleine, behapbare stukken? Doen ze dat door, net als ik, de dichte verpakking een paar keer op de rand van de tafel te meppen? Of zijn er gesofisticeerdere manieren om tot hetzelfde resultaat te komen?
En passant ook de vraag wat jullie favoriete smaak chocoladeletter is. Ikzelf heb toch gewoon een voorkeur voor de simpele melkvariant, al moet ik toegeven dat dit de eerste (en vermoedelijk ook laatste) chocoladeletter is die ik dit jaar heb gekocht.
- Tochjo
- Donateur
Re: Chocoladelettertopic
Ik breek de letter niet in stukken, ik bijt er stukken af. En wit > melk > puur > gekkigheid.
-
- Donateur
Zoveel vragen. Wat zijn kruisnoten (ik kan er wel een bepaalde invulling aan geven, maar dat zal er vast niet mee bedoeld worden)? Wat moet iemand die Tom heet met een letter C? Waarom niet gewoon een scherp mes met de punt in de chocolade gezet tot deze in duizenden splinters uiteenknapt? Waarom bestond dit topic nog niet eerder?
- trolly
HEEL RAAR JA
Non oltrepassare la linea gialla
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
-
- Donateur
- AppleMoose
AppleMoose waardeert bovenstaande post. Mijn favoriete sketch van Jiskefet
Het deel wat je wilt hebben uit het plastic halen en dan op de rand met je handen dat stuk van de rest afbreken. Niet zo moeilijk, toch?
En favoriete smaak: melkchocolade
Geen gekkigheid voor mij op dit vlak 

Het deel wat je wilt hebben uit het plastic halen en dan op de rand met je handen dat stuk van de rest afbreken. Niet zo moeilijk, toch?

En favoriete smaak: melkchocolade

En blandning av sött och salt.
-
- Donateur
Mwoah, als we het dan toch over Sniklaassnoep en favoriete Jiskefetsketches hebben, weet ik er ook nog wel eentje.AppleMoose schreef: ↑wo 20 nov 2024, 19:05 AppleMoose waardeert bovenstaande post. Mijn favoriete sketch van Jiskefet![]()
Maar die zal ik hier maar niet posten

Geen chocogurk, nee? Het zijn wel Kesbekes...

-
Bij het randje, Edgar!
-
Ik mis een poll erover 

- ICE11
Wat ik me vraag: Waarom heeft de Nederlandse supermarkt waar ik af en toe naartoe ga nooit de letter "K" op voorraad?
-
- OVNL-beheerder
FTFY

Ik had geen zin om te bukken.
Duizend stukken ja. Daar zit je toch niet op te wachten?
Ik niet.
- trolly
De fa. De Ruijter verdient daar anders een goedbelegde boterham mee.
Non oltrepassare la linea gialla
- Suus
- Contacteer:
Albert Heijn heeft nu gemengde chocoladeletters wit-melk en wit-puur
En verder zijn de kruidnoten van Albert Heijn Biologisch dit jaar niet te vreten en zit er nog steeds palmolie in. Op basis van deze negatieve ervaring heb ik besloten dit gehele jaar geen kruidnoten meer kopen, heb er gewoon geen trek meer in.

En verder zijn de kruidnoten van Albert Heijn Biologisch dit jaar niet te vreten en zit er nog steeds palmolie in. Op basis van deze negatieve ervaring heb ik besloten dit gehele jaar geen kruidnoten meer kopen, heb er gewoon geen trek meer in.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- Ardan
- Oud-beheerder OVNL
Een stuk chocoladeletter afbijten? Ik ben altijd bang dat ik mijn tanden afbreek op zo iets diks en hards. (Hihi)
Ik heb een A. Dus dan begin je bij de pootjes. En dan een beetje rond en zo. Met de handen afgebroken krijg je wel grote stukken maar die laat je lekker lang in je mond smelten. Het is dan niet de bedoeling dat er een menspersoon tegen je gaat zitten praten en deze ook antwoord verwacht.
Ik heb een A. Dus dan begin je bij de pootjes. En dan een beetje rond en zo. Met de handen afgebroken krijg je wel grote stukken maar die laat je lekker lang in je mond smelten. Het is dan niet de bedoeling dat er een menspersoon tegen je gaat zitten praten en deze ook antwoord verwacht.
Gediplomeerd ongeluksmagneet
-
- Donateur
Wit = geen chocolada. Dat is het zelfde als fanta cola noemen.
Ik begin met de H altijd rechtsboven dan blijft mijn letter heel (h)
Ik begin met de H altijd rechtsboven dan blijft mijn letter heel (h)

- Visgraatmodel
Ik eet mijn letter áltijd in één keer op en bijt er stukjes van af.
Maar ik doe dat alleen maar als ik echt zware trek heb. Zo’n letter op een halfvolle maag is voor mij te veel.
Maar ik doe dat alleen maar als ik echt zware trek heb. Zo’n letter op een halfvolle maag is voor mij te veel.
-
- Suus
- Contacteer:
Jij krijgt hopelijk kleine letters, of ga je na één letter meteen een triatlon sportenVisgraatmodel schreef:Ik eet mijn letter áltijd in één keer op en bijt er stukjes van af.

Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
-
Volgens mij dat laatste.
-
Ik eet die letter ook niet meteen helemaal op. Elke dag een stukje. Meer dan 50-60 gram per dag wordt het niet.
-
Ik breek hem altijd in kleinere stukken, die toch altijd net ietsje te groot zijn om in je mond te stoppen... En melkchocolade blijft het beste.
Volgende maand een oliebollentopic? Grijp je kans!
Beul van de blindegeleidelijn
-
Ik maak van de E altijd eerst een F, daarna een Γ (gamma), dan een I - zo blijven we alfa-beet.
Edit: melk met hazelnoot, mmmm....
Edit: melk met hazelnoot, mmmm....
-
- OVNL-beheerder
Een beetje alsof je galgje speelt dus.