Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Na de kater van het aflopende jaar een nieuwe ronde met nieuwe kansen in 2025 voor — ik citeer de Zwitserse partij EDU — een "vreselijk propaganda-evenement" waarin artiesten "occulte en satanische boodschappen" overbrengen. De collega's van de grotere SVP omschrijven het songfestival als een "groot theater met weinig inhoud en gênante zelfpromoters." En de kiezer in Bern vindt het met een tweederde meerderheid prima dat hun belasingcentjes in die beerput gekieperd worden. [url]Inwoners Bazel stemmen met grote meerderheid voor financiering Songfestival https://www.nu.nl/muziek/6336631/inwone ... tival.html
Dussss... wat vinden we van de inzendingen tot nu toe? Ik heb er een mooie metafoor voor: witbrood. Niet heel bijzonder dus. Al moet ik zeggen dat ik Zjerm, Run with U en Gaja wel erg lekker vind
Dagelijks pendelstudent tussen Beverwijk en Delft!
Buschauffeur bij Qbuzz in ZHN, alle berichten zijn op persoonlijke titel.
Zweden staat op het punt om Måns Zelmerlöw naar het Songfestival te sturen. Ik hoop dat de SVT voldoende buffer heeft om na twee jaar weer het Eurovisie-circus te huisvesten.
Top 10 lijkt mij zeer zeker haalbaar, het is van de nu bekende inzendingen misschien wel een van de meer 'gewonere' popliedjes. Ik ben dan ook heel benieuwd naar de act die erbij bedacht is, hopelijk heeft Avrotros daar morgen al wel een inkijkje voor.
Toen ik C'est la vie voor het eerst hoorde, vond ik het nog niet zo indrukwekkend. Maar nu zit het de hele tijd in m'n hoofd
Goed nummer, nu hopen dat de televoters er ook wat van vinden.
As long as I know how to love, I know I'll stay alive.
Ik heb het inmiddels ook een paar keer gehoord en hoe vaker ik het hoor, des te meer het mij tegen gaat staan. Ik denk dat we dit jaar tevreden moeten gaan zijn met een 15e plek ofzo.
Niet mijn genre maar dat zegt niks (ik zing en luister graag naar klassieke muziek)
Ik heb er niet meteen een "dit is een toppertje" gevoel bij.
't is wel een soort zo-breed-mogelijk-publiek-aansprekend deuntje dus 't kon nog wel eens wat hoger eindigen dan de Tilbo hierboven verwacht.
Veel zal afhangen van hoe goed of bagger de andere inzendingen zijn.
Onze "Milkshake man" valt in de laatste categorie, dus Claude gaat niet onderaan eindigen
Bij de bookmakers staat Claude momenteel op 3, met daarboven alleen Zweden (kandidaat en nummer nog niet bekend) en Frankrijk (zangeres wordt Louane, maar nummer nog niet bekend). Anders gezegd: van de nummers die nu zeker zijn staat Claude bovenaan.
Het verbaast mij dat Claude het zo goed doet bij de bookmakers, het is een best saai nummer en de zinnetjes Frans helpen het niet (deels ook omdat ik zelf Frans spreek en dus weet dat het heel generieke woorden zijn). Toen hij was bekendgemaakt voorspelde ik een "iets interessantere versie van het VK in 2024", en die voorspelling is helaas uitgekomen.