Hoe ben jij op dit forum terecht gekomen?

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15345
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Hoe ben jij op dit forum terecht gekomen?

Bericht door ODRAIL »

Hmmm ... zo te lezen zijn er in de afgelopen jaren al heel wat sites en fora ter ziele gegaan :o :shock: .
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Hoe ben jij op dit forum terecht gekomen?

Bericht door Michael »

huibf schreef:Via een link op Busfreaks.nl inmiddels ter ziele.
Enfin. Hulde aan team!
Ook ik ben via Busfreaks.nl hier terecht gekomen
Alargule

Re: Hoe ben jij op dit forum terecht gekomen?

Bericht door Alargule »

KM46 schreef:Hmmm ... zo te lezen zijn er in de afgelopen jaren al heel wat sites en fora ter ziele gegaan :o :shock: .
Yup. Waarschijnlijk veel meer dan dat het tot nu toe overleefd hebben. En van de meeste hebben jij en ik nog nooit gehoord.
BrengMe
Donateur
Berichten: 2073
Lid geworden op: za 04 aug 2012, 22:02
Locatie: Zwolle

Re: Hoe ben jij op dit forum terecht gekomen?

Bericht door BrengMe »

Via de OVNL-wiki :Y
Gebruikersavatar
SLToilet
Berichten: 1409
Lid geworden op: wo 05 nov 2014, 12:40

Re: Hoe ben jij op dit forum terecht gekomen?

Bericht door SLToilet »

Via een ander forumlid hier op het forum zelf: Ezra. We kennen elkaar via onze opleiding. Na een tijdje rondgesnuffeld te hebben begon mijn interesse zodanig op te lopen dat ik een reactie niet meer kon laten. En zo begon het. Zo af en toe was ik minder actief (vooral in mijn Surabaya-periode, hoewel ze daar ook een soort van OV hebben :mrgreen: ) maar omdat ik deze periode heel veel uren maak in de trein is mijn activiteit toegenomen, zeker met die vermaledijde IC-direct :X.

Over een maand ben ik als alles eindelijk vlekkeloos verloopt klaar met de genoemde opleiding.
- Reist voortaan als vrouw met mondkapje -
Kalil Nieuw
Berichten: 1473
Lid geworden op: za 07 aug 2021, 13:37
Locatie: Charlois
Contacteer:

Re: Hoe ben jij op dit forum terecht gekomen?

Bericht door Kalil Nieuw »

Via internet. Ik begon zoveel mogelijk dingen op te zoeken op Google over het openbaar vervoer van de RET. Toen kwam ik uiteindelijk hier op uit. Ik ontmoete eerst het topic Stadsregio Rotterdam: Alledaagse gebeurtenissen. Tot ik rondkeek op de site en ben ik ook actief in OV Ontmoetingspunt. :trein:
Mijn YouTube kanaal TramFreakNetherlands: https://m.youtube.com/channel/UCtsVzk2B-MMOAOz5SWp4zRQ

Mijn instagram: tramfanaat_rotterdam
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten