Mag ik even kwijt #2

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Jurjen »

Ik zie dubbel... :shock:
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door deadlock »

JeePee schreef:
Justin schreef:Op Almelo zag ik niet zo veel leuks, in Apeldoorn wel (en Maastricht ook wel redelijk).. op de terrasjes en stations dan welteverstaan :p
Op Zl viel het een beetje tegen op het werk eigenlijk. Ik had er meer van verwacht / gehoopt. Morgen beter dan maar :)
Dan ben je niet bij de goede terrassen geweest ;)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door deadlock »

Jurjen schreef:Ik zie dubbel... :shock:
Minder drinken :P
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door JeePee »

Hij zag het wel goed. Net ging het posten bij mij een beetje de mist in. Daarom stond het bericht er dubbel in. Ik heb
mb90
Berichten: 2795
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door mb90 »

Fles schreef:En de strakke shirtjes niet te vergeten :pos:
Ja, het is deze week een goede week voor de ogen. :mrgreen: Maar, als ze er nu met 25 graden al zo bij lopen, hoe lopen ze er dan bij als het ooit meer dan 30 graden is. Ik ben benieuwd. :P
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door deadlock »

[quote="JeePee"]Hij zag het wel goed. Net ging het posten bij mij een beetje de mist in. Daarom stond het bericht er dubbel in. Ik heb
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Ruben »

Fles schreef:
NS-Reiziger schreef:Vodafone is echt de grootste grafoperator die ik ooit heb meegemaakt!
Ben al wekenlang in een welles-nietes spelletje verwikkeld, en ik heb gewoon gelijk, maar ze kijkt niet verder dan d'r neus lang is!! :evil:
NS-reiziger is echt de grootste graf-klant die ik ooit heb meegemaakt!
Vanmiddag belde hij voor de bliksemduizend knetterhonderd en draakigste keer met weer diezelfde vraag over die domme rekening die hij nog moet betalen :evil: Ik heb het hem nu al bliksemduizend knetterhonderd en graftakkig keer uitgelegd, hij WIL HET GEWOON NIET BEGRIJPEN. :evil:

Met z'n korte lontje :evil:



:mrgreen: :idea:
Ongetwijfeld dat ze dat denken, maal ik niet om. Maar ik bel al niet meer hoor, ik mail. om het voor hun overzichtelijk te krijgen. En dan nog snapt men het gewoon niet, wijzen ze MIJ op de specificatie terwijl ze daar zelf eens hun ogen 3 uur op neer moeten leggen als dat gaat helpen. Het is ongelofelijk wat voor een kneuzen daar werken. :mrgreen:
Ze durft zelf niet te bellen, krijg steeds hetzelfde riedeltje met non-argumenten per mail terug...
Op zich was mijn lontje in deze kwestie trouwens 3 meter lang, echt hoe lang ik hier al mee bezig ben zeg.
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Geert »

deadlock schreef:Geert kan als echte man toch wel zelf een band verwisselen of niet ^^
Mja, voorbanden wel maar achterbanden vind ik toch wat lastig, en het was binnen+buitenband :mrgreen:
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Jurjen »

deadlock schreef:
Jurjen schreef:Ik zie dubbel... :shock:
Minder drinken :P
Hey, niet gaan fokken. Zit aan de meds 8 dagen lang en 8 dagen lang drink ik niet... Met dit weer!
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Daantje »

Ik heb al jaren Vodafone en ben er eigenlijk wel heel tevreden over :)
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Ruben »

Nou ik ben benieuwd, mijn idee momenteel is dat er
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Chauf21 »

Vodafone vind ik een prima provider :D Het mooiste vond ik nog dat verschillende Vodafone-afdelingen mij benaderd hadden omdat m'n contract afliep. "Owh, maar uw collega had gisteren een voorstel met wat andere aantrekkelijke opties, zoals..."
-Uhh, ik bel u zo terug.
Uiteindelijk heb ik door deze interne concurrentie toch een heel aardig aanbod gekregen :D

En 48 ECTS in 1
waldo79
Berichten: 7627
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door waldo79 »

mb90 schreef:
Fles schreef:En de strakke shirtjes niet te vergeten :pos:
... hoe lopen ze er dan bij als het ooit meer dan 30 graden is. Ik ben benieuwd. :P
Nu is het in het verleden al meer dan eens boven de 30 graden geweest :mrgreen:
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door deadlock »

Jurjen schreef:
deadlock schreef:
Jurjen schreef:Ik zie dubbel... :shock:
Minder drinken :P
Hey, niet gaan fokken. Zit aan de meds 8 dagen lang en 8 dagen lang drink ik niet... Met dit weer!
Prednison ofzo?
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Linkerspoor
Berichten: 349
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 19:46

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Linkerspoor »

Met prednison mag je gewoon alcohol drinken, dus in dat geval klaagt ie onterecht... ;)
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Ruben »

[quote="Chauf21"]Vodafone vind ik een prima provider :D Het mooiste vond ik nog dat verschillende Vodafone-afdelingen mij benaderd hadden omdat m'n contract afliep. "Owh, maar uw collega had gisteren een voorstel met wat andere aantrekkelijke opties, zoals..."
-Uhh, ik bel u zo terug.
Uiteindelijk heb ik door deze interne concurrentie toch een heel aardig aanbod gekregen :D

En 48 ECTS in 1
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
waldo79
Berichten: 7627
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door waldo79 »

Jurjen schreef:...niet drinken
Helemaal niet drinken lijkt me nogal ongezond :lol:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Fles »

NS-Reiziger schreef:Ik ben ook gezwicht voor Vodafone, en deel nu jullie mening. Prima prima prima :P UITEINDELIJk althans. Dat eerste mens blijft nog steeds dom. Ik heb "helemaal gelijk" en krijg nu de komende 2 maanden gratis abonnement. :pos:
Ik zie iets moois opbloeien :lol:
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Daan »

Dikke fik hier in Eelde vanmiddag, zal straks ook wel op het journaal zijn. Van brandweerkorps Eelde-Paterswolde zijn er hoogstwaarschijnlijk 3 mensen omgekomen...... :( Ik ruik hier in de tuin, aan de andere kant van het dorp, nu nog steeds een brandlucht.

Zie ook hier: http://112groningen.nl/artikel.php?artikel=2925
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Geert »

Het was inderdaad op het journaal. Triest verhaal :(

En verder wil ik even kwijt dat het wel eens oplucht om dingen uit te spreken! :)
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39178
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Daniel »

Aah, dat verklaart 'n hoop... kon de rookpluim zelfs vanaf 't Emmaviaduct in Groningen nog zien.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
mb90
Berichten: 2795
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door mb90 »

Zojuist een brandje in de keuken kunnen voorkomen. Mijn moeder was een boterkoek aan het bakken, maar had de oven op de grillstand (nog van gisteravond tijdens het grillen van een kip) laten staan... Hierdoor begon het aardig te stinken in huis en daarom ging ik maar even kijken in de keuken. Mijn moeder was even naar de groentenboer, dus ik was alleen thuis. Bij binnenkomst in de keuken kwam er een rookpluim uit de oven en hing er een laagje rook in de keuken. Hij had nog meer dan 10 minuten erin moeten zitten en daarom heb ik hem maar doorgedraaid naar 0, de klep open gedaan en de stekker eruit gehaald. Een aardige rookwalm kwam er uit de oven. Daarom heb ik maar even de afzuigkap aangedaan om de rooklucht weg te krijgen. Inmiddels (een kwartier later) is de lucht al wat minder geworden, maar je ruikt het nog steeds.

Iemand een stukje van deze (normaal) heerlijke boterkoek :P:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Daantje »

Gelukkig is mijn boterkoek van gisteren beter gelukt :lol:

Ik werd een tijdje terug ook steeds door Vodafone gebeld, netjes gevraagd of het uitkwam, ze hadden bekeken wat voor mij het voordeligste was maar ze waren ook tot de conclusie gekomen dat prepaid voor mij het voordeligste is (met Blox erbij voor buitenland (binnenlandtarief in buitenland + 79 cent per gesprek) en 3=60 (na 3 min bel ik de rest van het uur gratis naar vaste en vodafone nummers)) dus ze hebben me iig geen abonnement opgedrongen :) Tijdje terug had ik mijn beltegoed opgewaardeerd en het was twee keer afgeschreven van m'n rekening maar maar een keer bijgeschreven en toen belde ik met de (gratis!) klantenservice en toen konden ze het er of meteen bijschrijven of terug boeken, was geen probleem :)
M57
Berichten: 1157
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:25

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door M57 »

Daantje schreef:Gelukkig is mijn boterkoek van gisteren beter gelukt :lol:
Mooi dat ik vast weet wat er geserveerd wordt :lol:
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Daantje »

Als dat alles was :P

Tis hier in huis gewoon 30 graden :|
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten