Meeting?

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Meeting?

Bericht door Daniel »

En ik durf nog niks te zeggen over het al dan niet kunnen op zo'n lange termijn :wink:

Zoals al eerder gezegd: een datum waarop iedereen kan vindt je toch niet, zeker niet met 't hele forum... het lukt ons als beheer al nieteens :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Meeting?

Bericht door Mark »

Daar was ik al bang voor idd ;)
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Meeting?

Bericht door JeePee »

6 september??? Dat weet ik waarschijnlijk pas 5 september :)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Meeting?

Bericht door Fles »

JeePee schreef:6 september??? Dat weet ik waarschijnlijk pas 5 september :)
Ik zit iig dat weekend in het Zillertal. Knappe jongen die iets NOG leukers weet :P
M57
Berichten: 1157
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:25

Re: Meeting?

Bericht door M57 »

Hé daar ben ik ook geweest :)
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Meeting?

Bericht door Caspar »

Als de meeting op een weekenddag wordt gehouden, waar ik wel van uitga, heb ik nog een leuke verrassing om een eventueel rondje wat op te leuken! :D
Woepje
Berichten: 280
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:36
Locatie: Groningen

Re: Meeting?

Bericht door Woepje »

Weekends komen mij sowiso beter uit vanwege mijn heilige SOV :P. Maar niet in Juni graag. Maar goed, prik eerst maar een dag en dan tetter ik daarna wel verder, goed?
Bastiaan
Berichten: 620
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:58
Locatie: Zwolle

Re: Meeting?

Bericht door Bastiaan »

Gaat niet door zeker?
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Meeting?

Bericht door Daniel »

Nou... we zijn wel met ideetjes voor een meeting bezig geweest achter de schermen :wink: Waarschijnlijk zal het alleen op z'n vroegst in oktober gaan gebeuren aangezien ook de organisatie en dergelijke nog wel wat tijd kost... vinden we zelf ook jammer, want ons 0,5-jarig bestaan op de mooie datum 10-09-08 was natuurlijk wel 'n erg mooie gelegenheid geweest.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Meeting?

Bericht door Caspar »

Draai die datum om, en ik ben vrij! Maar dat is een woensdag. Wat voor ideetjes waren er zoal? Ik ben vorige week met de bus naar Kleve gegaan vanuit Nijmegen en dat is opzich een prachtige lijn, maarja geen trein dus. Misschien zou een rondje ergens daar in de buurt met trein-bus-trein in het Duits-NEderlandse grensgebied wat zijn?
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Meeting?

Bericht door Daniel »

Eerste idee was om te gaan railfietsen van Groesbeek naar Kranenburg, maar of dat in oktober nu zo'n succes is (vooral gezien het weer, al is dat deze zomer zowiezo niet iets om op te vertrouwen).
Da's alleen niet alleen krap omdat je op tijd zal moeten reserveren, maar ook vanwege de beperkte vertrektijden die mogelijk zijn zonder dat iedereen met de eerste trein mee moet :P

Maareh, geldt jouw aanbod uit je vorige bericht (van 5 juni alweer) nog? Zoja, stuur me dan even een PB'tje met wat meer details dan kunnen we daar wellicht iets mee!
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Bastiaan
Berichten: 620
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:58
Locatie: Zwolle

Re: Meeting?

Bericht door Bastiaan »

Railfietsen, bowlen, karten, dat zijn natuurlijk leuke activiteiten :) Maar gewoon weer een dagje door Nederland reizen is ook wel weer eens leuk om te doen. Niet dat ik wat tegen die andere activiteiten heb, maar het hoeft toch niet óf-óf te zijn? Zo'n rondje kun je ook makkelijk organiseren (bent niet afhankelijk van reserveringen of het weer), dan heb je in ieder geval weer een meeting. Daarnáást kun je natuurlijk nog een andere meeting organiseren, maar het is dan tenminste niet zo vervelend als het organiseren wat langer duurt ;)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten