Mag ik even kwijt #68

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Suus »

Fles schreef:Zeg, komend weekend wil ik naar Zandvoort. Nou zag ik dat er tussen Asdar en Asd metro genomen moet worden maar ik wil gewoon met de trein, en ik heb geen OV-chipkaart :P

Ik mag toch ook wel gewoon via Leiden denk ik? Is comfortabeler :Y
In zulke gevallen wordt er vaak een poortje geopend voor treinreizigers.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Fles »

Dan koop ik wel een via-kaartje. :evil:

Nee meneer, dat kan niet meer hoor :')

:r
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Suus »

Via-kaartje? Zo ouderwets. Eerst naar Leiden gaan, dan even door de poortjes naar buiten en dan weer naar binnen :twisted:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Michael »

Ik begin me steeds meer te ergeren aan vodafone. Kon ik vorige week 3 dagen niet op internet. Dus ik via my vodafone reactie gestuurd krijg ik bericht terug dat er geen problemen zijn nu heeft mijn internet het 3 dagen gedaan en nu doet ie het weer niet. Dus ik toen ik klaar was met werken naar de Vodafone winkel. Eerst een half uur in de rij gestaan en dan te horen krijgen dat ik niet geholpen kan worden en maar naar de klantenservice moet bellen :evil: :cry:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Fles »

Bee schreef:Via-kaartje? Zo ouderwets. Eerst naar Leiden gaan, dan even door de poortjes naar buiten en dan weer naar binnen :twisted:
Ach, ik wordt toch niet gecontroleerd :D *O*
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Fles »

Michael schreef:Ik begin me steeds meer te ergeren aan vodafone. Kon ik vorige week 3 dagen niet op internet. Dus ik via my vodafone reactie gestuurd krijg ik bericht terug dat er geen problemen zijn nu heeft mijn internet het 3 dagen gedaan en nu doet ie het weer niet. Dus ik toen ik klaar was met werken naar de Vodafone winkel. Eerst een half uur in de rij gestaan en dan te horen krijgen dat ik niet geholpen kan worden en maar naar de klantenservice moet bellen :evil: :cry:
Huh? Ik heb nergens last van? Mijn internet doet het gewoon, ook in het buitenland :Y
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Michael »

Fles schreef:
Michael schreef:Ik begin me steeds meer te ergeren aan vodafone. Kon ik vorige week 3 dagen niet op internet. Dus ik via my vodafone reactie gestuurd krijg ik bericht terug dat er geen problemen zijn nu heeft mijn internet het 3 dagen gedaan en nu doet ie het weer niet. Dus ik toen ik klaar was met werken naar de Vodafone winkel. Eerst een half uur in de rij gestaan en dan te horen krijgen dat ik niet geholpen kan worden en maar naar de klantenservice moet bellen :evil: :cry:
Huh? Ik heb nergens last van? Mijn internet doet het gewoon, ook in het buitenland :Y
Bij mij doet ie het nu nog steeds niet. Ik heb zelfs al mijn buffer leeggemaakt en nog hekpt het niet. Ik krijg iedere keer de melding Netwerkfout. Ik neem aan dat jij een abonnement hebt? Ik heb namelijk PrePaid met internet Blox
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Fles »

ik heb een abo ja. Zou dat wat uitmaken?
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Michael »

Fles schreef:ik heb een abo ja. Zou dat wat uitmaken?
Ik weet niet of dat wat uitmaakt. Maar ik krijg iedere keer de melding netwerkfout
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Fles »

Ik zou gewoon een abo nemen, dan werkt het :twisted: :lol:
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Michael »

Fles schreef:Ik zou gewoon een abo nemen, dan werkt het :twisted: :lol:
Ik zal van de week maar even naar de klantenservice bellen. Misschien helpt het wel
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Michael »

En het probleem is opgelost. Heb naar de klantenservice gebeld. En ik moest gewoon even mijn telefoon uit en aanzetten
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door tsov »

_O-
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Fles »

tsov schreef: _O-

Wat hij zegt _O-
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Michael »

Fles schreef:
tsov schreef: _O-

Wat hij zegt _O-
Het probleem was dus makkelijk op te lossen maar aan die oplossing had ik niet gedacht :oops:
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Wubbo »

Er rijden komend weekend ook omgeleide IC's tussen Utrecht en Amsterdam, dus genoeg opties om de Amsterdamse metro te omzeilen ;-)
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Dexter »

Heeft iemand tips om van een pijnlijke nek af te komen? Ik heb sinds 2 dagen al een pijnlijke nek, waardoor ik mijn hoofd nauwelijks kan draaien of buigen. Gelukkig gebeurt zoiets altijd alleen tijdens mijn vrije dagen. :|
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Suus »

Ik trek dan altijd een dikke shawl* uit de kast en vooral het hoofd zoveel mogelijk in de normale stand houden, ookal doet het pijn. Anders heb je voor de rest van je leven een schuin hoofd zegt mijn moeder altijd.

*Ik werd laatst op de vingers getikt toen ik sjaal als sjaal schreef, het schijnt geschreven te moeten worden als shawl :roll:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door find_your_spot »

Bee schreef: *Ik werd laatst op de vingers getikt toen ik sjaal als sjaal schreef, het schijnt geschreven te moeten worden als shawl :roll:
Nog nooit zoiets stoms gehoord...
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
Cookie
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1671
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 17:06

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Cookie »

Volgens de Van Dale mag het anders gewoon:
Van Dale schreef:sjaal de; m -s langwerpige, om de hals gedragen doek: een wollen ~; damessjaaltje
De andere vorm mag inderdaad ook:
Van Dale schreef:shawl [sjaal sjo:l] de; m -s sjaal
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Wubbo »

Je laten masseren wil wel eens helpen :pos:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Suus »

Wel jammer dat die definitie van sjaal niet helemaal meer voldoet. Zo vond ik vandaag een sjaal op mijn werk die geen begin en einde had. Volgens de klantenservice wordt dat een Circle Scarf of Rondjesshawl genoemd :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Caspar »

Circle Scarf
Klinkt meer als een naar attribuut om een horrorfilm mee op te leuken.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Michael »

Ik ga morgen een dagje touren. En mijn wekker gaat om 5.30 dus ik ga slapen
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Suus »

Zo. Missie Huishouden inhalen voor 75% voltooid.

Koelkast uitmesten: check (komkommer was zo zacht als tandpasta)
Administratie opbergen en afval verzamelen: check (een grote chaos, administratie gaat bij mij per week :') )
Stapels oude kranten bij elkaar sprokkelen: check (slechts een paar weken maar)
Doos met kleding uitpakken: check (altijd leuk, kleding bij de H&M en Zara bestellen)
Doosje vouwen met kleding die terug moet naar de winkel: check (soms past kleding ook wel eens niet)
Kerstboom eindelijk eens weggooien (stond al enkele weken op het balkon...): check (de lampjes doen het nog steeds!)
Vuilnis buitengezet: check (twee vuilniszakken en een kerstboom)
Plastic zakken verzamelen ingeleverd bij Plastic Hero: check (ben ik eindelijk van mijn knalroze plastic tas af)
Boodschappentas gevuld met vuile was: check (dat kan naar de wasserette)
Nog een boodschappentas gevuld met lege flessen: check (geld spaar ik alvast voor Serious Request 2011)

Moet nog gebeuren:
Afwas doen. Kan het niet meer uitstellen, heb amper schoon servies meer
Voorraadkast uitmesten. Iemand nog een zak Joppiechips?
Swifferen. Overal ligt een berg stof.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten