Weerberichtengekwek

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
umbusko
Donateur
Berichten: 5307
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Weerberichtengekwek

Bericht door umbusko »

Ik mis de buien als kiespijn, althans voorlopig. :') Doe mij na die grauwe winter nog maar een weekje zon. *O*
Kalil Nieuw
Berichten: 1473
Lid geworden op: za 07 aug 2021, 13:37
Locatie: Charlois
Contacteer:

Re: Weerberichtengekwek

Bericht door Kalil Nieuw »

Ik vind dit weer nog wel zo lekker en te warm is het niet. Als het aan mij zou liggen, blijft het wel lekker zo, vooral nadat we een verschrikkelijke lente in 2021 hebben gehad.
Mijn YouTube kanaal TramFreakNetherlands: https://m.youtube.com/channel/UCtsVzk2B-MMOAOz5SWp4zRQ

Mijn instagram: tramfanaat_rotterdam
dennistd
Berichten: 5539
Lid geworden op: za 28 feb 2009, 22:42

Re: Weerberichtengekwek

Bericht door dennistd »

Daantje schreef: do 24 mar 2022, 21:13
Tom024 schreef: do 24 mar 2022, 15:31 Onpopulaire mening, maar vooruit: krijgen we nog een keer een paar fatsoenlijke buien? Het is (hier in Brabant in ieder geval) al weken droog, een buitje zal de tuin en de boeren goed doen.
Voor de pollen zou het ook wel echt fijn zijn.
En vergeet niet het saharazand dat op mijn zonnepanelen ligt.... :X
Kalil Nieuw
Berichten: 1473
Lid geworden op: za 07 aug 2021, 13:37
Locatie: Charlois
Contacteer:

Re: Weerberichtengekwek

Bericht door Kalil Nieuw »

Ja brüür, die moet je snel wegpoetsen nu het nog zonnig is. 't is echt zonde als je die zo laat en wachten tot een bui komt, anders wekken ze ook tijdens deze zonnige dagen alsnog amper zonne-energie op. :X
Mijn YouTube kanaal TramFreakNetherlands: https://m.youtube.com/channel/UCtsVzk2B-MMOAOz5SWp4zRQ

Mijn instagram: tramfanaat_rotterdam
dennistd
Berichten: 5539
Lid geworden op: za 28 feb 2009, 22:42

Re: Weerberichtengekwek

Bericht door dennistd »

En jij denkt dat ik het dak op ga? _O-
Kalil Nieuw
Berichten: 1473
Lid geworden op: za 07 aug 2021, 13:37
Locatie: Charlois
Contacteer:

Re: Weerberichtengekwek

Bericht door Kalil Nieuw »

Als je tenminste een beetje balans kan houden moet dat wel lukken. :Y
Mijn YouTube kanaal TramFreakNetherlands: https://m.youtube.com/channel/UCtsVzk2B-MMOAOz5SWp4zRQ

Mijn instagram: tramfanaat_rotterdam
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10531
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Weerberichtengekwek

Bericht door trolly »

Tuinslang?
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
dennistd
Berichten: 5539
Lid geworden op: za 28 feb 2009, 22:42

Re: Weerberichtengekwek

Bericht door dennistd »

Leidingwater schijnt slecht te zijn vanwege de kalk..
Kalil Nieuw schreef: za 26 mar 2022, 06:24 Als je tenminste een beetje balans kan houden moet dat wel lukken. :Y
Ja, en als je even geen balans meer hebt lig je met een gebroken nek beneden :roll:
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15341
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Weerberichtengekwek

Bericht door ODRAIL »

Kalil Nieuw schreef: vr 25 mar 2022, 11:52 Ik vind dit weer nog wel zo lekker en te warm is het niet. Als het aan mij zou liggen, blijft het wel lekker zo, vooral nadat we een verschrikkelijke lente in 2021 hebben gehad.
De lente (en ook de zomer) van 2021 was niet zo verschrikkelijk hoor. Deze was voor Nederlandse begrippen heel normaal.
Kalil Nieuw
Berichten: 1473
Lid geworden op: za 07 aug 2021, 13:37
Locatie: Charlois
Contacteer:

Re: Weerberichtengekwek

Bericht door Kalil Nieuw »

dennistd schreef: za 26 mar 2022, 10:22 Leidingwater schijnt slecht te zijn vanwege de kalk..
Kalil Nieuw schreef: za 26 mar 2022, 06:24 Als je tenminste een beetje balans kan houden moet dat wel lukken. :Y
Ja, en als je even geen balans meer hebt lig je met een gebroken nek beneden :roll:
Laten we beter zeggen, als je naar beneden valt dan moet je minimaal naar de huisarts. _O-
Mijn YouTube kanaal TramFreakNetherlands: https://m.youtube.com/channel/UCtsVzk2B-MMOAOz5SWp4zRQ

Mijn instagram: tramfanaat_rotterdam
Kalil Nieuw
Berichten: 1473
Lid geworden op: za 07 aug 2021, 13:37
Locatie: Charlois
Contacteer:

Re: Weerberichtengekwek

Bericht door Kalil Nieuw »

Ben vandaag eens met mijn klas naar het Outdoor Valley geweest. Wat ik kan zeggen is dat mijn school er heel goed in is zulke uitjes met water enzo juist de organiseren wanneer het zo koud en grijs is. :')
Mijn YouTube kanaal TramFreakNetherlands: https://m.youtube.com/channel/UCtsVzk2B-MMOAOz5SWp4zRQ

Mijn instagram: tramfanaat_rotterdam
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8834
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Weerberichtengekwek

Bericht door ArrivaBas »

Zou dit echt zijn of is het een grote 1-aprilgrap? :shock: https://twitter.com/weermanreinier/stat ... 5321351170
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Weerberichtengekwek

Bericht door Z2N »

Het is echt, de kansberekening van het KNMI voor De Bilt is duidelijk over morgen:
Afbeelding

De vraag is echter wel of en hoe goed het blijft liggen, want de ondergrond is natuurlijk al op standje Lente qua temperatuur.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8834
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Weerberichtengekwek

Bericht door ArrivaBas »

Het staat voor mijn part buiten kijf dat er pas wat blijft liggen als de sneeuwval een hoge intensiteit heeft die langdurig aanhoudt. Daarom verwacht ik er eerlijk gezegd ook niet veel van, hoewel de nachtvorst in de afgelopen en komende nachten wel in het voordeel kan werken van de sneeuwval.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Kalil Nieuw
Berichten: 1473
Lid geworden op: za 07 aug 2021, 13:37
Locatie: Charlois
Contacteer:

Re: Weerberichtengekwek

Bericht door Kalil Nieuw »

Verschillende weermodellen- en diensten die allerlei verwachtingen maken die soms behoorlijk uiteenlopend zijn over de hoeveelheid sneeuw voor donderdagavond tot vrijdagochtend vroeg. Zo verwacht weerplaza dat er maar 3 centimeter valt terwijl sommige van andere weermodellen en weerdiensten in hoogste gevallen zelfs tussen 10 en 20 centimeter sneeuw becijferen waarbij op hoger gelegen delen van Nederland altijd meer mogelijk is.

Dit lijken dan voorlopig op de laatste stuiptrekkingen van de winter want volgende week wordt het echter zachter en verdwijnen alle sneeuwkansen.

Wel fijn dit, dan toch na een waardeloze winter een sneeuwpretje op 1 april. :D
Laatst gewijzigd door Kalil Nieuw op wo 30 mar 2022, 14:23, 2 keer totaal gewijzigd.
Mijn YouTube kanaal TramFreakNetherlands: https://m.youtube.com/channel/UCtsVzk2B-MMOAOz5SWp4zRQ

Mijn instagram: tramfanaat_rotterdam
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8834
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Weerberichtengekwek

Bericht door ArrivaBas »

Sneeuwpret is een groot woord. Ik moet vrijdag vooralsnog gewoon de weg op voor mijn werk.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Chrysa
Berichten: 7995
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Weerberichtengekwek

Bericht door Chrysa »

Kutleven. :Y
teun
Berichten: 1504
Lid geworden op: wo 11 dec 2019, 09:00
Locatie: Helmond

Re: Weerberichtengekwek

Bericht door teun »

Ik was nog niet zo overtuigd maar toen ik de lek net overstak lag er zowaar wat wits in het weiland naast ons. :Y
cassie127
Berichten: 6581
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: Weerberichtengekwek

Bericht door cassie127 »

Hier net wakker geworden in een witte wereld. Alleen op straat blijft het niet liggen.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39168
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Weerberichtengekwek

Bericht door Daniel »

In Amersfoort waren diverse stoepen wit vanmorgen, maar hier in Ede is ondertussen alles gesmolten.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Weerberichtengekwek

Bericht door Ardan »

RTL heeft wel eerder een 1 april-grap met sneeuw uitgehaald in hun weerbericht dus ik geloofde het nog niet zo, maar toen ik vanochtend de gordijnen open deed keek ik toch wel vreemd op van al die sneeuw :')
Ik doe ook maar wat
Kalil Nieuw
Berichten: 1473
Lid geworden op: za 07 aug 2021, 13:37
Locatie: Charlois
Contacteer:

Re: Weerberichtengekwek

Bericht door Kalil Nieuw »

Daniel schreef: do 31 mar 2022, 12:09 In Amersfoort waren diverse stoepen wit vanmorgen, maar hier in Ede is ondertussen alles gesmolten.
Het schijnt dat het in Rotterdam het vanochtend weliswaar ook licht sneeuwde. Maar toen ik de gordijnen open deed was alles echter weg.
Mijn YouTube kanaal TramFreakNetherlands: https://m.youtube.com/channel/UCtsVzk2B-MMOAOz5SWp4zRQ

Mijn instagram: tramfanaat_rotterdam
Gebruikersavatar
TffpaA
Berichten: 3140
Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37

Re: Weerberichtengekwek

Bericht door TffpaA »

Ardan schreef: do 31 mar 2022, 12:11 RTL heeft wel eerder een 1 april-grap met sneeuw uitgehaald in hun weerbericht dus ik geloofde het nog niet zo, maar toen ik vanochtend de gordijnen open deed keek ik toch wel vreemd op van al die sneeuw :')
Dat zal er vast aan liggen dat het vandaag 31 maart is, en niet 1 april.
🗣
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3460
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Weerberichtengekwek

Bericht door Tom024 »

In Brabant is geen sneeuw te bekennen, ik vind het vooral ijskoud. -0-
Kalil Nieuw
Berichten: 1473
Lid geworden op: za 07 aug 2021, 13:37
Locatie: Charlois
Contacteer:

Re: Weerberichtengekwek

Bericht door Kalil Nieuw »

De winterkleding hebben we na al die warme zonnige dagen ver opgeborgen. En het was de moeite waard om vanavond te graaien uit de winterkledingtas aangezien de winter nog de laatste forse stuiptrekkingen gaat uithalen. Ik heb een paar dikke handschoenen vandaan kunnen halen om te voorbereiden voor morgen. De dikke winterjas staat ook al alvast klaar, de muts hebben we en de sjaal.

Nu valt er al stevige natte sneeuw, alleen de auto's zijn wit en een heel klein beetje op het gras. Laten we zeggen, de sneeuw doet zijn best om zoveel mogelijk wit te worden. :Y
Mijn YouTube kanaal TramFreakNetherlands: https://m.youtube.com/channel/UCtsVzk2B-MMOAOz5SWp4zRQ

Mijn instagram: tramfanaat_rotterdam
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten