Blokkeren van ongewenst doorverwijzende advertenties

Alle mededelingen over OVNL
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39097
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Blokkeren van ongewenst doorverwijzende advertenties

Bericht door Daniel »

Hoi allemaal,

In de afgelopen tijd zijn er door jullie nogal vaak advertenties gerapporteerd die de browser overnemen en je doorverwijzen naar zogenaamd gewonnen iPhones en dergelijke. Door de vele verwijzingen en het wissen van de geschiedenis door de pagina waar je op uitkomt blijkt het echter knap lastig te zijn deze advertenties al vanuit Adsense te blokkeren.
OVNL is verre van het enige forum wat hier last van heeft, daarom houd ik al een tijdje die andere fora in de gaten om te zien of er toevallig een oplossing voor verschijnt.

Onlangs had dat resultaat: op deze pagina vindt je instructies om via je browserinstellingen deze popups te blokkeren. Let wel, een vereiste is wel dat je Chrome als browser op je telefoon gebruikt aangezien dit een browserspecifieke instelling is.
Als het goed is zou je wel een melding van de geblokkeerde popup moeten krijgen. Wanneer je deze krijgt verzoek ik jullie een screenshot van de advertentie te plaatsen die op dat moment getoond wordt. Op die manier kan ik ze in Adsense opzoeken en blokkeren.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten