Met pensioen
Re: Met pensioen
Ja wat? 

Ja wat? Poep in je gat!
Zonder dollen, ik ben benieuwd wie de mensen gaan opvolgen. Zelf ben ik ongeschikt, maar ik zie best veel lieden die wat kunnen doen hier op het forum.
Zonder dollen, ik ben benieuwd wie de mensen gaan opvolgen. Zelf ben ik ongeschikt, maar ik zie best veel lieden die wat kunnen doen hier op het forum.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Er heeft zich er maar één gemeld. Trolly zei het al: het is een ondankbare hondenbaan, en dat geheel vrijwillig.
Maar goed, als naast Aking ook Mikos zich meldt en JWM terug uit zijn ballingschap komt en zich óók meldt, kan het nog eens interessant worden...
Maar goed, als naast Aking ook Mikos zich meldt en JWM terug uit zijn ballingschap komt en zich óók meldt, kan het nog eens interessant worden...
Dit draadje is er misschien het meest geschikt voor. Per toeval kwam ik erachter dat het team met een nieuw lid is versterkt. Heel goed natuurlijk, maar komt hier nog een officiële aankondiging van? Mij staat bij dat dat tot nu toe altijd wel zo gegaan is.
🗣
Er is inderdaad iemand die interesse had om het forumbeheer te komen versterken. De normale gang van zaken is dat zo iemand eerst een aantal weken 'meeloopt' om te kijken of het wat voor diegene is en dat wij als beheer ook kunnen kijken of het klikt. Zelf ben ik ook op die manier begonnen. Op dat moment heeft iemand dus wel de rechten die een beheerder heeft, maar is niet zichtbaar dat hij/zij beheerder is.
Als diegene daadwerkelijkrode jas forumbeheerder wordt, volgt daar natuurlijk een aankondiging van.
Als diegene daadwerkelijk
@erwinraasveld: Gefeliciteerd met je aanstelling als forumbeheerderBericht door Tom024 » vr 24 nov 2023, 15:09
Per vandaag komt erwinraasveld het forumbeheer versterken. Zoals TffpaA al had gemerkt heeft hij een aantal weken meegekeken achter de schermen en dat was geen reden om er alsnog vanaf te zien.Welkom!