OVNL wijzigt de forumindeling
-
- Donateur
Re: OVNL wijzigt de forumindeling
Welnee - zo druk is het hier allang niet meer.
-
Niet zo druk? Dan heb je het Rotterdam draadje zeker niet meer open gehad sinds het begin van de schoolvakantie 
Persoonlijk vind ik het overigens prima dat het concessie geneuzel wat verder naar onderen staat

Persoonlijk vind ik het overigens prima dat het concessie geneuzel wat verder naar onderen staat

-
- Donateur
Dat is slechts een opleving door een overenthousiaste hobbyist, en daarmee de uitzondering die de regel bevestigt 

- trolly
Precies. Om zo'n forum nou te laten draaien om enthousiaste hobbyisten...
Oh, wacht...

Oh, wacht...
Non oltrepassare la linea gialla
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
-
Ik snap tot op zekere hoogte wel wat ovforens bedoelt. Volgens mij is dit ook relatief eenvoudig op te splitsen naar een kopje "Alledaagse gebeurtenissen" direct onder de aankondigingen, met daaronder dan de rest van de onderwerpen (zie spoiler voor voorbeeld).
Dan is het nog steeds wel zo dat de Alledaagse topics boven de overige topics staan, maar zijn deze wel duidelijker gescheiden van de rest van de topics. Is dit misschien een geschikte oplossing hiervoor?
Dan is het nog steeds wel zo dat de Alledaagse topics boven de overige topics staan, maar zijn deze wel duidelijker gescheiden van de rest van de topics. Is dit misschien een geschikte oplossing hiervoor?
- Spoiler: show
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Hmm, dat is wel een mooie oplossing inderdaad. De moeite van het kijken hoe dat technisch werkt in phpBB waard.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/