Denk mee!
-
Re: Denk mee!
Ik vroeg me al af of ik het me nou inbeeldde dat die nieuw was.
(En inderdaad wel handig )
(En inderdaad wel handig )
Laatst gewijzigd door Dionysusnu op zo 10 nov 2024, 19:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik zag hem ook al, zeer welkom.
En op de wiki is er nu links een link naar het forum.
En dat in slechts 4 jaar en 2 maanden!
Dan zal die likefunctie ook wel ergens in oktober 2027 uitgerold worden
Dan zal die likefunctie ook wel ergens in oktober 2027 uitgerold worden
Spoor En Kaart. Nu ook op Bsky.
-
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Misschien kan het iets sneller, maar we kijken naar hoe snel OV bedrijven nieuwe dingen uitrollen als inspiratie...
Nee, ooit was het idee de "huisstijl" wat op de frissen, maar toch maar besloten dit eerst te doen
Nee, ooit was het idee de "huisstijl" wat op de frissen, maar toch maar besloten dit eerst te doen
Jullie hebben dus ècht niet begrepen hoe het moet: huisstijl voor alles, voorzieningen voor de gebruikers alleen als het niks kost.
Oh, en ik ben er blij mee, hoor!
Non oltrepassare la linea gialla
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
Als je OV als voorbeeld neemt moet er ook elke paar jaar een aanbesteding komen voor een nieuw bestuur, die daarna nieuwe energiezuinige servers moet regelen en nieuwe formules moet uitrollen om de belangrijkste hoogfrequente draadjes eruit te laten springen.
...en die natuurlijk flink in bestaande draadjes moeten snoeien! Verder zou ik dan ook wel willen zien dat veel draadjes uitvallen of op zijn minst later aankomen/vertrekken dan verwacht. En dat er issues vanwege personeelstekort spelen.
Spoor En Kaart. Nu ook op Bsky.
-
En vergeet niet de nodige proefballonnetjes die uiteindelijk niet van de grond komen!
Waarom denk je dat deze update zo lang geduurd heeft?