- Er bij het registreren niet expliciet wordt verwezen naar het privacybeleid; en
- Er in het privacybeleid staat dat je profielinfo met uitzondering van email openbaar is; Dat klopt dus niet.
Daarom mijn andere optie erbij: laat ze een korte motivatie schrijven waarom ze lid willen worden (als dit mogelijk is binnen de forumsoftware). Dan krijg je een betere indruk. En zoals gezegd, op basis van e-mailadressen kun je ook al een hoop filterenMaartenD schreef: ↑di 25 feb 2025, 08:45Dan moet je elk nieuw lid toestemming gaan geven en op basis van de gebruikersnaam die beslissing nemen. Dan kiest een spammer een hele normale naam (AppelEland of zo) en dan moet jij daar maar aan afzien dat het geen spammer is.AppleMoose schreef: ↑ma 24 feb 2025, 21:29 Je kunt toch instellen dat een nieuw lid überhaupt pas kan posten als een beheerder daar toestemming voor heeft gegeven?
Dat kan dan toch nog steeds?Daarbij zijn er ook heel veel mensen die nooit posten. Als je in de gebruikerslijkst kijkt heeft ongeveer 1/3e nog nooit een bericht geplaatst.
Het is maar wat je normaal vindt natuurlijk. Ken genoeg fora waarbij het gebruikelijk is dat je pas iets kan posten of zelfs ook maar kunt inloggen, nadat je account is goedgekeurd door een beheerder.Nee, de normale volgorde
Wat is de SFS-site?
De eenvoud om een account aan te maken heeft voor- en nadelen. Tot nu toe is het werk wat beheer er aan heeft nog te overzien.
Mijn muggenbeten genezen over het algemeen ook heel snel, hoor. Maar als je er tijdens het kamperen meer dan honderd telt en merkt dat de jeuk tegen het ondraaglijke aan vervelend begint te worden, wordt het misschien toch eens tijd voor een hor.
.iamthedutchdude schreef: ↑di 15 apr 2025, 12:33 Nieuwer dan phpBB 3.3 (waar OVinNL op draait)? Dat is knap! Ik denk eerder dat er bij het wegenforum een moderner ogend thema draait
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten