Als voorbeeld deze post van mb90, maar ik had het al eens eerder gezien. :?
En die post eronder van mij mag verwijderd worden: ik zat enkel te kijken of hij het wel zou doen in een citaat (niet dus), maar nu kan ik hem niet meer verwijderen.
Na Op Wij
Inderdaad, want nu ik een smiley achter 'Wubbo schreef:Als ik goed getest heb gaat het mis met de mouse-over als er een smiley in een quote staat, waarbij de smiley niet eindigt met een spatie. Zo dus:Na Op Wij![]()
Ach inmiddels is het zo erg dat ik eens op een chatbox zat waar mensen als locatie hun postcode (zonder letters) hadden staan. En ik denk dan aan treinserienummers.Fles schreef:Ik ben wel voor het behoud van voluitgeschreven namen van minder gebruikte punten als aansluitingen. Anders wemelt het hier straks van de afkortingen en wordt het hier net zo'n sociaal-gehandicaptensite als Somda of OHIH. Het laatste wat je wilt lijkt me (om het maar eens gezegd te hebben).
Waarom krijg ik bij s5200 "richting B" als mouseover? "Richting A" lijkt me dan logischer.Daniel schreef:Richting A: t5201
Richting B: t5202
Gekko123 schreef:Klopt, voor alle overige ICE's (zoals de t123) wordt Basel ook altijd weergegeven, terwijl deze treinen hier niet eens naar toe gaan of vandaan komen. Zal wel gedaan zijn om de database zo klein mogelijk te houden.
Op zich kunnen we best een serie 100 en een serie 110 in de database zetten. Moet werken, we hebben immers ook zowel de CNL als MBE die in hetzelfde hondertal zitten en daar werkt het ook.webguy schreef:De database werkt inderdaad volgens Nederlandse treinseries en niet met de duitse logica. Misschien moeten we er maar "Frankfurt (- Basel)" van maken, dan heb je geen verwarring...
phpBB bugje want meerdere smileys achter elkaar zonder spatie werkt ook niet.Meltrain schreef:Inderdaad, want nu ik een smiley achter '' heb gezet, werkt het wel (alleen moest achter 'Wij' nog wel een spatie, anders werkt die ook niet).
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten