Inlog en citeerproblemen

Hier zijn alle ideeën voor OVNL welkom
Plaats reactie
hidihi
Berichten: 536
Lid geworden op: za 30 okt 2010, 00:10

Inlog en citeerproblemen

Bericht door hidihi »

Ik heb al een tijdje problemen als ik m'n tablet gebruik om op de website te komen. Vaak heb ik problemen om mensen te citeren. Ik kan wel een berichtje maken waarin ik mensen citeer, maar als ik op de verstuur knop drukt wordt het bericht vaak niet geplaatst. Soms kan ik ook niet inloggen. Ik druk m'n inlog gegevens in, dan wordt ik weer terug gestuurd naar het hoofdmenu maar ik sta dan niet ingelogd. Met mijn vaste computer heb ik deze problemen niet,maar ik krijg wel een melding dat deze website niet veilig is en er wordt geadviseerd om niet in te loggen of om creditcard gegevens achter te laten.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Inlog en citeerproblemen

Bericht door webguy »

Dat laatste is bekend, is niet echt een "probleem", je browser geeft het inmiddels anders weer. Zijn we mee bezig.

Wat betreft het eerste: wat voor tablet gebruik je en welke versie besturingsysteem? (Android/iOS/etc)
hidihi
Berichten: 536
Lid geworden op: za 30 okt 2010, 00:10

Re: Inlog en citeerproblemen

Bericht door hidihi »

Ik gebruik een Android besturingssysteem. Met een Samsung tablet.
hidihi
Berichten: 536
Lid geworden op: za 30 okt 2010, 00:10

Re: Inlog en citeerproblemen

Bericht door hidihi »

webguy schreef:Dat laatste is bekend, is niet echt een "probleem", je browser geeft het inmiddels anders weer. Zijn we mee bezig.

Wat betreft het eerste: wat voor tablet gebruik je en welke versie besturingsysteem? (Android/iOS/etc)
hidihi schreef:Ik gebruik een Android besturingssysteem. Met een Samsung tablet.
ik wil wel een keer een antwoord ontvangen. Ik kan op dit moment alleen inloggen via de vaste PC.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Inlog en citeerproblemen

Bericht door webguy »

Helaas kan ik zo 1,2,3 niet bedenken waar dit aan ligt, en heb de laatste tijd geen tijd gehad dit uitgebreid te onderzoeken.
Zou je kunnen aangeven welke browser je gebruikt? (is dit de standaard browser of Chrome of iets anders?) Zou je Chrome uit de Play Store eens kunnen proberen? Kan je aangeven welke Samsung tablet je hebt? Bijvoorkeur met een screenshot van het probleem (mag per PM). Met iets meer informatie kan ik het namelijk nabootsen, je bent de enige met dit probleem zo ver we weten.
hidihi
Berichten: 536
Lid geworden op: za 30 okt 2010, 00:10

Re: Inlog en citeerproblemen

Bericht door hidihi »

Het is een Galaxy tab 6 die ik gebruik. Normaal gebruik ik altijd Chrome als standaart brouwser. Dus ik heb er nu voor gekozen om een andere internet brouwser te gebruiken en dan kan ik wel inloggen op mijn tablet.
bys1
Berichten: 1162
Lid geworden op: vr 12 mei 2017, 16:37
Locatie: Thuis

Re: Inlog en citeerproblemen

Bericht door bys1 »

Ik gebruik Chrome op iOS 10 en kan gewoon inloggen.
Vaste reiziger in Friesland.
Favoriete bussen: Mercedes-Benz Integro, Setra spul, Scania
hidihi
Berichten: 536
Lid geworden op: za 30 okt 2010, 00:10

Re: Inlog en citeerproblemen

Bericht door hidihi »

Ik snap het ook niet. Mijn vorige tablet was een Archos tablet en op deze tablet kon ik gewoon inloggen. In de eerste paar maanden lukte het me ook om in te loggen met m'n Samsung tablet op Chrome maar de laatste paar maanden lukt dat niet meer.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Inlog en citeerproblemen

Bericht door webguy »

Ik denk dat je met cookies wissen een eind komt, ik kan het helaas anders ook niet verklaren
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15321
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Inlog en citeerproblemen

Bericht door ODRAIL »

Cookies wissen is vaak de oplossing van de problemen. Bij mij staat mij browser zo ingesteld dat de cookies bij afsluiting automatisch gewist worden :idea: :wink: .
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten