Met pensioen

Hier zijn alle ideeën voor OVNL welkom
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12799
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Met pensioen

Bericht door Hainje »

Hahahahahahahaha
🍉
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Met pensioen

Bericht door Aking »

Ja wat? :evil:
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Met pensioen

Bericht door Jef400 »

Ja wat? Poep in je gat!

Zonder dollen, ik ben benieuwd wie de mensen gaan opvolgen. Zelf ben ik ongeschikt, maar ik zie best veel lieden die wat kunnen doen hier op het forum.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Alargule

Re: Met pensioen

Bericht door Alargule »

Er heeft zich er maar één gemeld. Trolly zei het al: het is een ondankbare hondenbaan, en dat geheel vrijwillig.

Maar goed, als naast Aking ook Mikos zich meldt en JWM terug uit zijn ballingschap komt en zich óók meldt, kan het nog eens interessant worden...
Gebruikersavatar
TffpaA
Berichten: 2989
Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37

Re: Met pensioen

Bericht door TffpaA »

Dit draadje is er misschien het meest geschikt voor. Per toeval kwam ik erachter dat het team met een nieuw lid is versterkt. Heel goed natuurlijk, maar komt hier nog een officiële aankondiging van? Mij staat bij dat dat tot nu toe altijd wel zo gegaan is.
🗣
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3424
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Met pensioen

Bericht door Tom024 »

Er is inderdaad iemand die interesse had om het forumbeheer te komen versterken. De normale gang van zaken is dat zo iemand eerst een aantal weken 'meeloopt' om te kijken of het wat voor diegene is en dat wij als beheer ook kunnen kijken of het klikt. Zelf ben ik ook op die manier begonnen. Op dat moment heeft iemand dus wel de rechten die een beheerder heeft, maar is niet zichtbaar dat hij/zij beheerder is.

Als diegene daadwerkelijk rode jas forumbeheerder wordt, volgt daar natuurlijk een aankondiging van.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15321
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Met pensioen

Bericht door ODRAIL »

Bericht door Tom024 » vr 24 nov 2023, 15:09
Per vandaag komt erwinraasveld het forumbeheer versterken. Zoals TffpaA al had gemerkt heeft hij een aantal weken meegekeken achter de schermen en dat was geen reden om er alsnog vanaf te zien. ;) Welkom!
@erwinraasveld: Gefeliciteerd met je aanstelling als forumbeheerder :pos: ;) .
Gebruikersavatar
TffpaA
Berichten: 2989
Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37

Re: Met pensioen

Bericht door TffpaA »

En welkom, natuurlijk! Hopelijk hebben de bestaande beheerders je voor mij en ander gespuis dat dit forum bevolkt gewaarschuwd :mrgreen:

Maar zonder dollen: vanwaar deze vierde man? Ik kan me niet beter herinneren dan dat het beheerdersteam altijd uit (max) drie personen bestond, en dat was ook nog in tijden dat het hier stukken drukker was.
🗣
Gebruikersavatar
TffpaA
Berichten: 2989
Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37

Re: Met pensioen

Bericht door TffpaA »

Komt er geen antwoord omdat met vier man het bystandereffect in werking treedt? Of is de vraag gewoon geen antwoord waard?
🗣
erwinraasveld
OVNL-beheerder
Berichten: 75
Lid geworden op: di 27 mei 2008, 16:14

Re: Met pensioen

Bericht door erwinraasveld »

Het leek mij leuk om erbij te komen vandaar dat ik zelf contact heb gezocht.
Niets mis mee toch?
Gebruikersavatar
TffpaA
Berichten: 2989
Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37

Re: Met pensioen

Bericht door TffpaA »

Zeker niet - al zou ik nooit gedacht hebben dat iemand geheel uit eigen beweging voor dit hondenbaantje zou gaan waarin je het toch nooit goed kunt doen :Y
🗣
erwinraasveld
OVNL-beheerder
Berichten: 75
Lid geworden op: di 27 mei 2008, 16:14

Re: Met pensioen

Bericht door erwinraasveld »

Ik zie het niet als een hondenbaan hoor. 😉
April064
Berichten: 667
Lid geworden op: za 25 jun 2022, 16:59
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Re: Met pensioen

Bericht door April064 »

Ik waarder je positiviteit. Ik ben zelf beheerder bij een redelijk actieve politieke discord server, soms is het leuk maar vaak is het ook heel irritant werk.

Al moet ik wel toegeven, dit forum is wel een stuk gezelliger dan die server.
zij/haar/hen/hun
Gebruikersavatar
TffpaA
Berichten: 2989
Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37

Re: Met pensioen

Bericht door TffpaA »

Why yes - hier hebben we het immers over OV, niet over politiek (A)
🗣
April064
Berichten: 667
Lid geworden op: za 25 jun 2022, 16:59
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Re: Met pensioen

Bericht door April064 »

Het is hier niet altijd OV... vooral in de politieke topics kan het er wel op los gaan, maar in het algemeen is het meestal wel zo dat het in OV-discussies gezelliger is dan in politieke discussies.
zij/haar/hen/hun
DDietzen
Berichten: 1300
Lid geworden op: wo 09 aug 2017, 12:58

Re: Met pensioen

Bericht door DDietzen »

Waarop Somda en de reactiesectie op Treinreiziger.nl dan weer een uitzondering vormen :mrgreen:

Denk ik althans, wie weet is het op politieke fora nog een veel grotere beerput en ben ik gewoon niks gewend :@
Gebruikersavatar
TffpaA
Berichten: 2989
Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37

Re: Met pensioen

Bericht door TffpaA »

Elk forum wordt op den duur een beerput. Hier hebben we dan het geluk dat we drie - en nu vier - heren hebben die erbovenop zitten, waardoor de ergste uitgroei er snel tussenuit geknipt kan worden. Dat scheelt nogal - zie ook waar het gebrek aan moderatie op Xwitter (er schijnt daar maar 1 (!!!) moderator te zijn die Nederlands begrijpt) toe leidt.
🗣
April064
Berichten: 667
Lid geworden op: za 25 jun 2022, 16:59
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Re: Met pensioen

Bericht door April064 »

Het ligt er heel erg aan, de server waar ik modereer valt redelijk mee voor een politieke server, wij zijn redelijk streng en de toestroom nieuwe leden is klein. Dus meestal zijn de discussies redelijk. Ik denk dat de treinreiziger comments en Somda er erger aan toe gaan dan daar (al heb ik geen ervaring met Somda, dus is dat slechts een gok). Maar het is daar wel erger dan hier.

Het gemiddelde politieke forum is denk ik nog erger dan Somda en treinreiziger comments.
zij/haar/hen/hun
Bemined
Berichten: 5825
Lid geworden op: vr 14 aug 2015, 19:45

Re: Met pensioen

Bericht door Bemined »

Reacties op treinreiziger vallen qua beschaafdheid meestal wel mee, alleen de inhoud is soms ver te zoeken. NS forum trouwens net zo, daar zitten een aantal mensen die stelselmatig onzin verkondigen.
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8778
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Met pensioen

Bericht door ArrivaBas »

Ik ben een aantal jaar inactief geweest op Somda en heb mijn activiteit zeer beperkt hervat. Wat ik er post zijn vaak feitelijk alledaagse bijzonderheden die ik onderweg fysiek vaststel. De speculaties in diverse topics lees ik niet eens meer, alleen de feiten.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten