Met pensioen

Hier zijn alle ideeën voor OVNL welkom
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13014
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Met pensioen

Bericht door Ardan »

Beste allemaal, zoals jullie zien is mijn naam weer blauw geworden. Ik heb de afgelopen tijd weinig op het forum doorgebracht - in ieder geval niet zo veel als een beheerder zou moeten zijn. Ik heb een leuke baan die wel veel van me vraagt en ik houd te weinig tijd over om bij te blijven op het forum. Daardoor verloopt het modereren suboptimaal, een beetje aan de dagranden meehelpen werkt gewoon niet.

Mijn plezier in de spoorhobby bestaat nog steeds, en ik wil dat mijn plezier in het forum ook blijft. Doordat het steeds meer in het nauw kwam naast mijn werk verdween het plezier en de motivatie echter. Ik heb daarom besloten mijn rode jasje uit te trekken en het rustiger aan te gaan doen hier. Ik blijf achter de schermen actief in het meedenken, en misschien dat ik af en toe eens een quote of link zal fiksen, maar daar houdt het dan ook wel mee op.

Tom024 gaat in mijn plaats als beheerder starten en ik wens hem alle succes en plezier toe!
Natuurlijk zijn ook Zugführer en Gekko123 bereikbaar voor alles wat met het forumbeheer te maken heeft.

Groetjes, Ardan
Nu dus oud-beheerder OVinNederland.nl :P
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12799
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Ik ben met pensioen!

Bericht door Hainje »

F

Maar bedankt voor je diensten op dit forum. *O*

En Tom024, veel succes met dit zooitje ongeregeld. :lol:
🍉
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Ik ben met pensioen!

Bericht door Aking »

Dus mijn PB wordt doorgestuurd naar Rooie Tom en ik kan eindelijk antwoord verwachten van hem? *ontbrekende smiley*
PHS

Re: Met pensioen

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op di 19 dec 2023, 11:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10486
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Met pensioen

Bericht door trolly »

Wat een onvoorstelbaar gezwam, PHS. Het forumbeheer is een vrijwillig en onbetaald hondenbaantje voor een armlastig clubje amateurs, dat zich zelfs (nog) niet in een rechtspersoon verenigd heeft. Dank Tom024 liever op je blote knietjes dat hij zo dom is deze klus op zich te nemen, en dank de rest van de beheerders dat ze een oproep doen voor meer beheerders als je je zwaar gepasseerd voelt, dan dank ik Ardan voor zijn inzet.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Met pensioen

Bericht door Suus »

PHS schreef: wo 23 sep 2020, 06:54Maar wat helaas moet worden gezegd: het is buitengewoon ongelukkig dat het beheer Tom024 tot forumbeheerder benoemt en tegelijkertijd een openbare vacature uitzet. Niet dat ik twijfel aan Tom024, maar feitelijk is hij voorgetrokken ten opzichte van de rest van het forum. En Tom024 heeft zich laten voortrekken. Het beheer mist bovendien mogelijk geschiktere kandidaten; misschien zou Tom024 in een gelijk speelveld niet zijn benoemd. Ik vind het vervelend om hierop kritiek te moeten leveren, maar weet dat in het echte leven die sollicitatiecodes er niet voor niets zijn.
Sollicitatiecodes? Als een organisatie mij belt met de vraag of ik eens wil komen praten omdat ze in het verleden op een bepaalde manier goede ervaringen met mij hebben gehad, dan sta ik daar voor open. Sterker nog, ik denk dat je in de toekomst nog zal merken dat je de mooiste banen juist niet door een openbare sollicitatieprocedure krijgt.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3424
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Met pensioen

Bericht door Tom024 »

Dank allen voor de reacties, de rooie jas staat kennelijk écht iedereen. :lol:

@PHS: voel je vrij om te solliciteren, de mogelijkheid tot vroegpensioen staat kennelijk in de secundaire arbeidsvoorwaarden en vind ik ook wel een aanlokkelijk perspectief. ;)
JordiBrabant
Donateur
Berichten: 1476
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 14:36
Locatie: Concessie West-Brabant - Ehv

Re: Met pensioen

Bericht door JordiBrabant »

Bedankt Ardan voor je inzet als forumhandhaving!
Tom024 veel plezier met je nieuwe uitdaging, zoals dat clichématig gezegd moet worden.
Aandacht spoor 5: De IC-trein naar Den Haag Centraal komt zo dadelijk aan spoor 5. Deze trein stopt in Tilburg, Breda, Rotterdam Centraal, Delft, Den Haag Hollands Spoor, Den Haag Centraal. De eerste klasplaatsen bevinden zich in het 3e en 7e rijtuig.
Gebruikersavatar
nvdw
Donateur
Berichten: 3014
Lid geworden op: zo 10 jun 2012, 14:12

Re: Met pensioen

Bericht door nvdw »

Dank voor je inzet Ardan!

En succes aan Tom024:
"Just remember, it won't be for you... it will be for them."
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21229
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Met pensioen

Bericht door Meltrain »

Bedankt voor je inzet de afgelopen jaren, Ardan.
Succes Tom024.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15321
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Met pensioen

Bericht door ODRAIL »

@Ardan: Jammer dat je als beheerder gestopt bent, maar wel begrijpelijk. Bedankt :P .

@Tom024: Succes en veel plezier met je nieuwe functie hier als beheerder 8-) .
PHS

Re: Met pensioen

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op di 19 dec 2023, 11:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Met pensioen

Bericht door Suus »

Ik denk dat de helft van dje “mooie banen” vooral warme stoelen zijn om aan die sollicitatiecode of aanbestedingsregelsverplichtingen te voldoen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
umbusko
Donateur
Berichten: 5272
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Met pensioen

Bericht door umbusko »

Die Amerikaanse inmenging is in dit draadje wel duidelijk voelbaar zeg. "I'm an OVNL-veteran." "Thank you for your service!" :mrgreen:
Uiteraard sluit ik me er wel bij aan! Ardan, dank voor je werk achter de schermen en Tom024, veel succes en plezier!

Oh enne, Ardan, misschien kun je nu er geen schijn van belangenverstrengeling meer kan zijn een mooie sponsordeal opzetten? Met korting voor OVNL'ers bij een zeker restaurant aan het spoor? 8-)
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3264
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Met pensioen

Bericht door marvinkok »

Soort Drive-Through met bediening aan het perron?
De machinist dan niet vergeten eh :mrgreen:
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Met pensioen

Bericht door Aking »

Ah, het vervoer wordt ook geregeld begrijp ik? :mrgreen:
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3264
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Met pensioen

Bericht door marvinkok »

Als ik door de Drive through ga, mag je van mij mee.
Ik kom er alleen na deze week amper nog :cry:
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Met pensioen

Bericht door Aking »

Ja en deze week bent ik d'r dus niet hè! :roll:

Je weet 't weer mooi te verkopen! :evil:
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3264
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Met pensioen

Bericht door marvinkok »

Ja sorry #kutdns....
waldo79
Berichten: 7592
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Met pensioen

Bericht door waldo79 »

Wisseling van de wacht :mrgreen:

Bedankt voor je inzet, Ardan en veel succes Tom024.
Alargule

Re: Met pensioen

Bericht door Alargule »

#durftevragen: is de mislukking van het aanstellen van een nieuwe moddereter het gevolg van geen aanmeldingen, of van aanmeldingen die de ballotagecommissie uiteindelijk niet hebben overleefd?
Gebruikersavatar
Zugführer
OVNL-beheerder
Berichten: 3402
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 22:52
Locatie: Helmond-Noord

Re: Met pensioen

Bericht door Zugführer »

Voornamelijk dat eerste, we hadden om precies te zijn één reactie, maar die is het niet geworden.
We staan overigens nog steeds open voor nieuwe aanmeldingen, het forumbeheer kan nog wel wat versterking gebruiken.
Alargule

Re: Met pensioen

Bericht door Alargule »

Hmm, dat laatste staat nergens echt duidelijk vermeld, en lijkt zelfs een beetje tegengesproken te worden in je laatste bericht in het Gezocht-topic.
Gebruikersavatar
Zugführer
OVNL-beheerder
Berichten: 3402
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 22:52
Locatie: Helmond-Noord

Re: Met pensioen

Bericht door Zugführer »

Dat we het voorlopig met twee forumbeheerders wel redden klopt, constateer ik, maar om praktische redenen is het wel handig om op termijn weer wat uit te breiden. Op een gegeven moment zullen er toch weer vakanties en dergelijken aan komen vermoed ik, en dan is het wel handig als er wat back-up is.
Maar je hebt gelijk dat we dat momenteel nergens duidelijk vermeld hebben, we zullen binnenkort even kijken waar en hoe we dat het beste kunnen doen.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Met pensioen

Bericht door Aking »

Ik zal een sollesetaatie overwegen :Y
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten