In memoriam Ian Mol (Gekko123)

Hier zijn alle ideeën voor OVNL welkom
JothamvW
Berichten: 1216
Lid geworden op: zo 14 feb 2016, 11:10

Re: In memoriam Ian Mol (Gekko123)

Bericht door JothamvW »

Gecondoleerd aan iedereen inderdaad.
Frequent reiziger in de regio Arnhem-Nijmegen, in het bijzonder lijn 331 en lijn 5 tussen Nijmegen en Groesbeek.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12799
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: In memoriam Ian Mol (Gekko123)

Bericht door Hainje »

Jeetje, dat is nogal wat. Hoop dat het zonder (al te veel) pijn is gegaan.

Condoleances aan de nabestaanden.
🍉
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10487
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: In memoriam Ian Mol (Gekko123)

Bericht door trolly »

Wat mij een aanleiding geeft de vraag te stellen die me al een etmaal bezighoudt: is bekend waaraan Ian is overleden? Voor zover het wenselijk is dat op dit platform te delen, uiteraard...
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8778
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: In memoriam Ian Mol (Gekko123)

Bericht door ArrivaBas »

Gecondoleerd aan alle nabestaanden.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Rob357
Berichten: 191
Lid geworden op: ma 08 okt 2018, 09:56

Re: In memoriam Ian Mol (Gekko123)

Bericht door Rob357 »

Gecondoleerd aan alle nabestaanden en veel sterkte voor iedereen die het nodig heeft.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: In memoriam Ian Mol (Gekko123)

Bericht door Wubbo »

trolly schreef: zo 25 okt 2020, 19:16 Wat mij een aanleiding geeft de vraag te stellen die me al een etmaal bezighoudt: is bekend waaraan Ian is overleden? Voor zover het wenselijk is dat op dit platform te delen, uiteraard...
Voor zover wij weten is de doodsoorzaak niet bekend, alleen is zeker dat het geen corona is.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10487
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: In memoriam Ian Mol (Gekko123)

Bericht door trolly »

Dank, dat klinkt meer als iets in de medische sfeer als een infarct of hartstilstand dan als (eventueel zelf toegebracht) fataal letsel. Voor zover dat wat uitmaakt.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: In memoriam Ian Mol (Gekko123)

Bericht door Wubbo »

Inmiddels is de uitvaart geweest. Daarin werd gevraagd om vooral herinneringen met de familie te delen. Ik wil jullie daar ook toe uitnodigen. Ik heb de link van dit topic met ze gedeeld, dus dat kan hier. Maar mocht je het graag op een andere manier doen: laat het dan even weten, dan kijk ik of we dat kunnen regelen.

Tijdens de uitvaart werden er allerlei herinneringen aan het leven van Ian opgehaald. Ian was een jongen met een gebruiksaanwijzing. Zeker toen hij jong was had hij zelf moeite met het begrijpen van zijn eigen gebruiksaanwijzing, maar gaandeweg is het hem steeds beter gelukt. Hij leerde zijn eigen gebruiksaanwijzing kennen, maar het lukte hem ook om nieuwe functies toe te voegen die helemaal niet in zijn gebruiksaanwijzing stonden. In de loop der jaren heeft hij een behoorlijke groei gekend op het persoonlijke vlak. Dat kon onder andere doordat hij regelmatig zichzelf kon zijn. Een van de plekken waar hij dat kon, is hier. Tijdens de dienst werd dat benoemd, en dat wil ik graag overbrengen.

Het is zo belangrijk om jezelf te kunnen zijn. Op OVNL kan dat. Ik heb dat al wel eens eerder geschreven en wil dat hier en nu graag herhalen. Omdat Ian dat vond. Omdat het belangrijk voor Ian was. Omdat we dat willen zijn. Omdat we dat voor Ian willen zijn. En mocht het voor jou niet zo zijn: laat het vooral weten.



En Ian is sowieso de Mol.
waldo79
Berichten: 7592
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: In memoriam Ian Mol (Gekko123)

Bericht door waldo79 »

Dat van die gebruiksaanwijzing heb ik niet eens zo ervaren van de conversaties op het forum en in het echt zeker niet ;)
Etienne
Donateur
Berichten: 7893
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: In memoriam Ian Mol (Gekko123)

Bericht door Etienne »

Ik ben Ian meerdere malen tegengekomen met z'n hele hebben en houwen van de Railcatering bij zich; vaak wel ff tijd voor een gesprekje over de diverse bezigheden in het openbaar vervoer, daarnaast ging Ian ook vaak mee met onze groep als we ergens gingen eten. Nog voor de Coronatijd hadden een etentje gepland op de Pannekoekenboot, helaas ging dat niet door vanwege Corona, maar nu zonder hem zal de sfeer daar wellicht anders zijn.

:S
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Timon91
Berichten: 871
Lid geworden op: ma 29 jun 2009, 14:24
Locatie: Arnhem

Re: In memoriam Ian Mol (Gekko123)

Bericht door Timon91 »

Beter laat dan nooit: mijn condoleances aan de nabestaanden van Ian, wat een verschrikkelijk nieuws :cry:
Mijn Flickr account.
VIRM
Berichten: 7554
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: In memoriam Ian Mol (Gekko123)

Bericht door VIRM »

Jeetje, wat jong... Gecondoleerd voor alle nabestaanden!
Beul van de blindegeleidelijn
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: In memoriam Ian Mol (Gekko123)

Bericht door Wubbo »

Vandaag ontvingen we een bedankje van de familie, die ook vroeg om dat met vrienden en collega's te delen:
Dank voor alle steun aan ons nadat Ian is overleden.

Het doet ons goed dat zoveel mensen betrokken zijn.

Ter nagedachtenis aan Ian is een facebookgroep opgericht.

In het spoor van Ian is hier te vinden:

https://www.facebook.com/groups/415053616175308/

Een ieder die Ian een warm hart toedraagt en graag herinneringen deelt is welkom!
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: In memoriam Ian Mol (Gekko123)

Bericht door Wubbo »

Dit weekend heb ik weer contact gehad met de familie van Ian. Daarin werd me gevraagd of ik nog herinneringen had aan Ian. Met name foto's worden gewaardeerd. Ik heb er daar geen van, maar mocht iemand nog foto's hebben van Ian of van gelegenheden waar Ian bij was: delen wordt gewaardeerd!

Ik kreeg ook een vraag over de pannenkoekenboot. Dat was niet met mij, maar ik zie dat Etienne daar eerder al aan refereerde in dit topic. Ik weet niet of dat een nog-te-plannen-pannenkoekenboot was of dat er al eerder een pannenkoekenboot-afspraak met Ian was, maar mocht iemand daar herinneringen aan hebben: delen op de facebookpagina wordt zeker gewaardeerd. Heb je geen facebook maar wil je toch wat delen: PB of mail het me dan, dan zorg ik dat het bij de familie van Ian terechtkomt.
TLP
Berichten: 1553
Lid geworden op: vr 09 dec 2011, 14:07

Re: In memoriam Ian Mol (Gekko123)

Bericht door TLP »

Hoewel ik me kan voorstellen dat Etienne en eventuele anderen al per PB naar Wubbo hebben gereageerd over de pannenkoekenboot (en eventuele andere dingen), citeer ik voor alle zekerheid even Etienne's bericht over de pannenkoekenboot, als lokquote naar hem en herinnering voor anderen.
Etienne schreef: di 27 okt 2020, 20:29 Ik ben Ian meerdere malen tegengekomen met z'n hele hebben en houwen van de Railcatering bij zich; vaak wel ff tijd voor een gesprekje over de diverse bezigheden in het openbaar vervoer, daarnaast ging Ian ook vaak mee met onze groep als we ergens gingen eten. Nog voor de Coronatijd hadden een etentje gepland op de Pannekoekenboot, helaas ging dat niet door vanwege Corona, maar nu zonder hem zal de sfeer daar wellicht anders zijn.

:S
Voor alle duidelijkheid: ik heb Ian zelf overigens nooit gekend (noch persoonlijk noch als forumgebruiker, ik wist alleen dat er een forumbeheerder was die zichzelf Gekko123 noemde).
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21229
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: In memoriam Ian Mol (Gekko123)

Bericht door Meltrain »

In 2012/2013/2014 hadden we een forum-meeting in Arnhem, op uitnodiging van Breng. Het precieze jaartaal weet ik niet meer, maar het was georganiseerd door fogeltje en volgens mij was Ian er toen ook bij.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12799
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: In memoriam Ian Mol (Gekko123)

Bericht door Hainje »

Is dat alweer zo lang geleden? :shock:
Sowieso was ik aanwezig bij die meeting, dus het moet in 2013 of later zijn geweest.

Edit: de zoekfunctie leert mij dat dit op 22 augustus 2014 was.
🍉
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten