Banner

Hier zijn alle ideeën voor OVNL welkom
Durashift
Berichten: 5627
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Banner

Bericht door Durashift »

Ik heb nu gewoon één egaal blauw vlak zonder OV in NL tekst of een foto. Is in FireFox.

Jullie zijn de feedback zat? :mrgreen: ;)
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39097
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Banner

Bericht door Daniel »

Nee dat lijkt een storing, ik zie het ook in Firefox nu ik 't even test.

Wat betreft logo's over bussen heen: ik zal van de week eens even een testbannertje maken met het logo aan de andere kant. Als jullie het fysiek kunnen zien hoe dat eruit ziet (of niet) is het immers makkelijker kiezen. En zo'n aanpassing is voornamelijk eenmalig wat meer werk als ik me niet vergis.
(Het is meer geklooi met de kerstmuts op de O voor de kerstbanners, maar die heb ik morgen toch nog niet nodig :p )
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Durashift
Berichten: 5627
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Banner

Bericht door Durashift »

^^ Banner doet het weer, inderdaad. Zie nu de GVB ponten. :pos:
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Banner

Bericht door Mikos »

Nog even hierop terugkomend, heb ik de afgelopen weken een heleboel geleerd:

- "Denk mee met de site" klinkt toegankelijker dan het is.
- Als beheerder is het oké om een gebruiker te negeren, die openlijk belachelijk te maken terwijl je hem negeert en geen excuses aan te bieden zolang je achteraf maar stelt dat het 'niet persoonlijk' was.
- Het is niet netjes om na 6 maanden te vragen hoe het ergens voor staat en na wederom een week niks gehoord te hebben een reminder te sturen. Dat komt namelijk 'drammerig' over. Daarvoor bied ik mijn welgemeende excuses aan. Ik ben altijd met andere normen en waarden grootgebracht.

Ik heb een en ander laten bezinken na wat PB's over en weer met het beheer en ik heb besloten dat de afgelopen periode waarin ik niet heb bijgedragen aan het forum me aardig goed is bevallen. Aangezien ik het nog wel leuk vind om hier en daar wat bij te dragen, zal mijn aanwezigheid sterk gereduceerd worden en zal ik het organiseren van een en ander ook achterwege laten. Ook het Doorgeefluik gaat weer parttime open.

Jammer dat het allemaal zo moest lopen en dat openlijke excuses er niet van af konden. Wel goed te zien dat er nu eindelijk nieuwe foto's in de banner te zien zijn. Heeft het toch nog ergens zin voor gehad...
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Banner

Bericht door AppleMoose »

Jammer dat dit de uitkomst moet zijn. Een excuses (in dit topic, dan wel via pb) was wel op z'n plaats geweest.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
ZO6176
Donateur
Berichten: 5977
Lid geworden op: wo 02 dec 2015, 20:20
Locatie: Eindhoven

Re: Banner

Bericht door ZO6176 »

Jammer. De bijdragen van mikos zijn eigenlijk wel de meest interessanten. Ook de reisverslagen en wat onderweg gebeurt zeker ook. Gelukkig komt mikos parttime terug maar blijf het voorval vervelend vinden
DPDelft
OVNL-beheerder
Berichten: 637
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 14:09

Re: Banner

Bericht door DPDelft »

Vanuit het forumbeheer vinden wij het uiteraard ook vervelend dat een en ander zo is gelopen. Ondanks een aantal uitgebreide PB's is de uitkomst voor Mikos onvoldoende zoals hij hierboven heeft aangegeven. Dat is jammer, maar helaas niet altijd te voorkomen. Wat ons betreft is meedenken zeker mogelijk en zijn daarvoor ook diverse mogelijkheden. Een PB is zo gestuurd als een topic niet wordt opgepakt. Mocht je je, om wat voor reden ook, niet welkom voelen of onjuist behandeld door een medeforumgebruiker kun je ook een PB sturen naar het forumbeheer.

Iedereen veel plezier op het forum met (mee)lezen en posten! En blijf vooral ook foto's insturen voor de banner ;) .
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten