http://www.railjournal.com/index.php/fi ... hannel=522
Artikel is in het engels.
NS annuleert contract met AnsaldoBreda.
Re: NS annuleert contract met AnsaldoBreda.
En nu zal het juridisch getouwtrek los barsten.
Ben bang dat de NS met de huidige stellen bij Watergraafsmeer blijft zitten, geld zien ze vast niet terug.
Ben bang dat het net als in Denemarken wordt het zelf aanpassen van de stellen en gebruiken op een of ander regionaal spoortje
Ben bang dat de NS met de huidige stellen bij Watergraafsmeer blijft zitten, geld zien ze vast niet terug.
Ben bang dat het net als in Denemarken wordt het zelf aanpassen van de stellen en gebruiken op een of ander regionaal spoortje
- fogeltje
- Oud-beheerder OVNL
- Berichten: 6241
- Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
- Locatie: Fogeltown
Re: NS annuleert contract met AnsaldoBreda.
Houdoe Macaroni's. Verkoop je rommel maar ergens anders *bus*
Maar ik vrees ook dat het juridisch getouwtrek hierom nog eeuwig gaat duren, NS nooit een rode cent zal terugzien en uiteindelijk nog kosten moet maken om de verroeste karkassen op te ruimen. Natuurlijk hebben ze zelf een groot aandeel in de schuld, maar het blijft toch vervelend.
Maar ik vrees ook dat het juridisch getouwtrek hierom nog eeuwig gaat duren, NS nooit een rode cent zal terugzien en uiteindelijk nog kosten moet maken om de verroeste karkassen op te ruimen. Natuurlijk hebben ze zelf een groot aandeel in de schuld, maar het blijft toch vervelend.
"Een touringcar is geen bus"
Re: NS annuleert contract met AnsaldoBreda.
Niet zo verbazingwekkend, ook gelet op het enorme bedrag dat NS het afgelopen halfjaar op de Fyra heeft afgeschreven.
Wat betreft de overgebleven V250'jes in Watergraafsmeer: het lijkt mij dat er een kostenbatenanalyse wordt gemaakt van het zelf ombouwen van die treinen (zodat je op z'n minst een standaardtype hebt) versus het bestellen van nieuw materieel bij een degelijke fabrikant.
Wat betreft de overgebleven V250'jes in Watergraafsmeer: het lijkt mij dat er een kostenbatenanalyse wordt gemaakt van het zelf ombouwen van die treinen (zodat je op z'n minst een standaardtype hebt) versus het bestellen van nieuw materieel bij een degelijke fabrikant.
Beul van de blindegeleidelijn
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 gasten