OVer Afwijkingen in Materieelinzet
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
Leuk. Was het niet de 3521?
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
Er staat een Door Zeeland-ambassador achter station Schiedam Centrum.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39286
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
Vast een TCR-wagen, die kom je in het weekend overal tegen waar treinvervangend vervoer is (En dan is dit nog vrij dichtbij, heb ooit een Hoeksche Waardse in Amersfoort getroffen)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
Treinvervangend rijdt vaak vanuit Oude-Tonge in deze regio, en daar staat ook een Zeeuwse amba.
-
- Berichten: 6193
- Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
- Locatie: Rotterdam
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
zowel oude tonge als heienoord is mijn ervaring.
Laatst gewijzigd door Ardan op di 21 mar 2017, 17:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Vorige post hoeft niet gequotet te worden.
Reden: Vorige post hoeft niet gequotet te worden.
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
In Zwolle staat nu al bijna een week een DM90 treinstel met Zwolle - Kampen bestudering. Is zover ik weet niet in reizigers dienst en heeft een hele tijd stilgestaan in Hengelo. Weet iemand wat deze trein momenteel in Zwolle doet? (Mag trouwens ook nodig door de was straat )
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
Dat is de 3403, afkomstig uit Hengelo. Treinstel staat terzijde en zal niet meer op Zwolle-Kampen gaan rijden.
Volgens de buren van somda zou dat treinstel gebruikt gaan worden als opslagplaats.
Volgens de buren van somda zou dat treinstel gebruikt gaan worden als opslagplaats.
Bij twijfel: gebruik beton.
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
Oké, vond het al vreemd dat de trein in Zwolle stond maar duidelijk :pos:. Maar dat betekent niet dat die niet door de wasstraat hoeft (A)
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
Is niet handig.. schone ramen in combinatie met de functie van opslagplaats.. Dat geeft zo'n inkijk.cassie127 schreef:Oké, vond het al vreemd dat de trein in Zwolle stond maar duidelijk :pos:. Maar dat betekent niet dat die niet door de wasstraat hoeft (A)
Beter nog.. laat er een groot kunstwerk op spuiten.. :X
(dan is ff wassen wel weer handig voor de hechting )
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
Ik zie op lijn 350 in Aken een bus rijden met nummer 9955, Wat voor bus is dat?
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
Deze mooie touringcar, de Van Oeveren 94 reed vanmorgen een rit op de 395 Zierikzee-Rotterdam.
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
Groningen - Rotterdam Centraal 19.18 treinstel 7637
-
- OVNL-beheerder
- Berichten: 8786
- Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
Wellicht is het een idee om bij zulke berichten voortaan een treintype erbij te zetten of een t voor het treinnummer, zodat gelinkt wordt naar het materieel. Dan weten andere forumgebruikers ook wat de afwijking was. Daarnaast, 19:18? Wat is dat? Vertrektijd Groningen ga ik vanuit? ;)
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.
Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 25-05-2024 --> 194 nieuwe foto's!
Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 25-05-2024 --> 194 nieuwe foto's!
Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
7637 is een DDZ-6. Ik zie ook waarom deze trein reed. De 559 Rotterdam Centraal 15.05 - Groningen 18.43 heeft niet gereden. Misschien is die 7637 vanuit Zwolle naar Groningen gegaan of misschien stond er eentje in Onnen klaar.
-
- Berichten: 550
- Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 21:38
- Locatie: Oost-Nederland
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
De 559 heeft in z'n geheel niet gereden. De DDZ die vanaf Groningen naar Rotterdam heeft gereden stond dus waarschijnlijk in Onnen.
Is op de hoogte van de meest recente ontwikkelingen in de OV-sector.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39286
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
Toch apart met die korte treinen in het weekend overdag: reis ik een keer 's avonds laat heb ik om 23.38 uur 10 bakken SLT van Capelle Schollevaar naar Gouda, daar kon je al een kanon in afschieten, en vervolgens om 23.54 uur uit Gouda 7 bakken ICM naar Amersfoort met de hele rit een privé vierzit en nog zat lege plekken rondom.
En owja: tussen alle gebruikelijke Citaro's zat er ook nog een MAN op lijn 30 in Capelle iets na 22.00 uur.
En owja: tussen alle gebruikelijke Citaro's zat er ook nog een MAN op lijn 30 in Capelle iets na 22.00 uur.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
-
- Berichten: 998
- Lid geworden op: di 06 dec 2016, 18:54
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
Een DDZ op Amsterdam CS-Maastricht (vertrek 14:40 Amsterdam)
-
- Berichten: 998
- Lid geworden op: di 06 dec 2016, 18:54
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
Toevoeging: het gaat om de 7608.
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
7608:
Amsterdam 9.10 - Maastricht 11.34
Maastricht 11.55 - Amsterdam 14.20
Amsterdam 14.40 - Maastricht 17.04
Maastricht 17.25 - Amsterdam 19.50
Amsterdam 9.10 - Maastricht 11.34
Maastricht 11.55 - Amsterdam 14.20
Amsterdam 14.40 - Maastricht 17.04
Maastricht 17.25 - Amsterdam 19.50
-
- Berichten: 998
- Lid geworden op: di 06 dec 2016, 18:54
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
Mogen ze vaker doen van mij
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
Dat de NS het niet lukt om op een bepaald moment lukt om een VIRM in te zetten om de DDZ te vervangen.
De stoptrein Amsterdam - Zwolle heeft 2 treinstellen, waarvan het achterste treinstel er in Weesp eraf ging en terug naar Amsterdam.
De stoptrein Amsterdam - Zwolle heeft 2 treinstellen, waarvan het achterste treinstel er in Weesp eraf ging en terug naar Amsterdam.
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
Dat achterste stel rijdt een kwartier later als sprinter naar Oostvaarders.
-
- Berichten: 998
- Lid geworden op: di 06 dec 2016, 18:54
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
Ach waarom zouden ze? 2x op en neer met DDZ kan best toch?groningen schreef:Dat de NS het niet lukt om op een bepaald moment lukt om een VIRM in te zetten om de DDZ te vervangen.
De stoptrein Amsterdam - Zwolle heeft 2 treinstellen, waarvan het achterste treinstel er in Weesp eraf ging en terug naar Amsterdam.
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
Er duikt wel vaker vervangend materieel op dat vervolgens meerdere slagen maakt voordat de bijsturing het vervangt. Aangezien zowel VIRM als DDZ geschikt zijn voor IC-diensten en de capaciteit ongeveer gelijk is, heeft vervanging niet de hoogste prioriteit, zolang het maar op de juiste plek uitloopt (dus Amsterdam, waar het morgen ingezet kan worden in de [serie=Intercity|2017|Amsterdam Centraal - Enkhuizen4500[/serie]). Dat lijkt ook te gaan gebeuren, want de 866 gaat niet keren op 875 in Amsterdam Centraal, dus dan loopt dat stel via de kering op de 888 in Maastricht ook niet uit in Eindhoven.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
Het was gewoon gepland, trein 822 rijdt elke zondag met DDZ als onderdeel van een logistieke verplaatsing, en vandaag mocht deze in het dagplan enkele slagen extra maken. Waarom weet ik niet, mogelijk was er deze ochtend geen rangeercapaciteit om de DDZ direct na trein 822 af te voeren, waardoor deze tot en met trein 866 mocht blijven rijden.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 73 gasten