![Ik zeg niks :X](./images/smilies/silent.gif)
Het lijkt erop dat er in de opstart twee omlopen verwisseld zijn: de volgende trein (13828) reed met 2xGTW2/8 en 1xGTW2/6 ipv. met 1xGTW2/8.
Voorbij Amersfoort Vathorst komen ze ook al niet bepaald vaak, hoewel de 11% SLT in de 5600 die treinposities weergeeft nog meer is dan ik verwacht had.
Hierover gesproken.. Afgelopen week reden er enkele SLT'jes op de 5600, waarschijnlijk i.v.m. werkzaamheden, net als aankomend weekend trouwens. (zie treinposities.nl)
Wat je koopt bij de NMBS is een "internationaal fietskaartje", als voorwaarde staat er bij dat de reiziger een "geldig vervoersbewijs" moet hebben - niet een "geldig internationaal vervoersbewijs". Als je daadwerkelijk van Hengelo naar Luik gaat en van Hengelo tot Maastricht met de OV-chipkaart reist en in Maastricht een papieren kaartje naar Luik uit de automaat trekt, vermoed ik niet dat dit een probleem zou zijn.RobertT schreef: ↑wo 31 mei 2023, 21:46 Als er ook echt op staat dat het om een INTERNATIONAAL fietskaartje gaat,dan kunnen ze bij een louter binnenlandse reis waarschijnlijk wel moeilijk gaan doen.
Op de NMBS site kan ik ook alleen maar een int. fietskaartje kopen,als er ook daadwerkelijk een buitenlands station in zit.
Anders heb je denk ik toch te maken met de reisvoorwaarden voor NS bij een binnenlandse reis
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten