Gelukkig houd ik maar 2 zitplaatsen bezet door een steekkarretje mee te nemen dat een klapzitje bezet houdt

Sommige conducteurs maken helaas hun eigen regels.Treintje1989 schreef: ↑do 08 mei 2025, 23:38 Te Ah stond aan de buitenzijde van de ICE aangegeven dat men niet mocht instappen en ook de conducteur schreeuwde dat niemand mag instappen.
Om 18:49 zal het aantal gestrande reizigers nog zeer overzichtelijk zijn.
Die seinstoring heeft van 9:48 tot 14:08 geduurd. En al die tijd heeft ook heel Etten-Leur Noord zonder bus gezeten aangezien er maar 3 mogelijkheden zijn om het spoor over te steken en die dus allemaal niet mogelijk waren. Via de overweg aan de Hoevenseweg (Deze was in storing). De overweg aan de Plantijnlaan (hierlangs was niet mogelijk vanwege wegwerkzaamheden) en de overweg aan de lichttorenhoofd. In het begin van de verstoring waren ze zelfs allemaal niet bruikbaar omdat ze allemaal dicht waren vanwege die seinstoringIvan schreef: ↑vr 09 mei 2025, 11:29 Momenteel zit ik in de 3633 die tussen Breda en Roosendaal langzaam rijdt wegens een hele rits overwegstoringen of een seinstoring.
Heb 25 minuten overstaptijd op lijn 19.
Zou moeten lukken, maar ik ben benieuwd.
Edit: Met dik een kwartier vertraging maken we na Etten-Leur pas echt vaart. Schade in Roosendaal is +- 20 min.
Die Thalys heb ik op Amsterdam Amstel zien passeren in zuidelijke richting, met dezelfde vraag wat de route richting Parijs zal zijn. Achteraf was het een beter idee om die te nemen richting Utrecht, aangezien de 3063 achter de vertraagde sprinter en de Thalys aanmoest. Vervolgens liepen er personen op het spoor rondom de overloopwissels tussen Amstel en Muiderpoort, dus de 3063 heeft daar ruim een kwartier stil gestaan. Met als gevolg dat alle passagiers die op Amstel stonden te wachten op de 3963 (die ook +4 had en met maar 8 bakken VIRM reed) 3063 en de 2765, de 3063 namen richting Utrecht. Aangezien ik geen zin had om te staan, nam ik de 2765, die vervolgens net ten zuiden van Duivendrecht via spoor 6 op Bijlmer ArenA de 3263 inhaalde en ten zuiden van Abcoude we weer terug naar het intercity spoor ging. Het voordeel van dit stukje over het sprinterspoor te gaan, ging langs mij heen. Net als waarom de 2765 dit stuk met maximaal 40 km/h bereed. Wellicht dat het defecte spoor van vanochtend hier nog invloed op gehad heeft. Het was in ieder geval een klein rommeltje geworden om Amsterdam uit te komen; de metro's op de Oostlijn waren ook te kort en reden met vertragingen.IIVQ schreef: ↑do 15 mei 2025, 17:24 Mijn spr moet even wachten in Gouda omdat er een omgeleide internationale trein ons inhaalt. Het blijkt een Thalys richting Woerden. De enige relevante storing die ik zie is een tussen Rtf en Bd gesloten HSL (vanwege een aanrijding?). Dus ik ben benieuwd of deze via Ht naar Antwerpen gaat of via Blk naar Asd•
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten