Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Aking schreef: ↑do 05 aug 2021, 16:28
Volgens de tietol van de documentaire was het haar laatste werkdag toch? Misschien heeft ze het pasje naar de werkzaamheden voor de documentaire netjes ingeleverd?
Erover heen gelezen. Goed om te weten dat er inderdaad geen beveiligingslek is bij Prorail.
en-es schreef: ↑do 05 aug 2021, 16:15
Wauw wat een opluchting. Die dame had haar pasje nog dus geen beveiligingslek. Om eerlijk te zijn vind ik het ook een beveiligingslek als iemand die er niet meer werkt nog steeds zonder problemen kan binnenkomen. Er is zeker geen procedure dat je de toegangspas op je laatste werkdag inlevert?
Het is toch wel een beetje een beveiligingslek, want blijkbaar kun je met een toegangspasje ook anderen binnenlaten. Hoe hadden de gelukkige heer in kwestie en de cameraman anders kunnen binnenkomen?
Niet voor niets werken steeds meer organisaties met biometrische toegangsbeveiliging.
Aking schreef: ↑do 05 aug 2021, 16:32
Geef je me binnenkort een rondleiding, want dat mooie heb ik tot nu toe gemist geloof ik
Ja ik heb er snel doorheen geklikt, en had het idee dat de meeste dubbelactie met een statief of iets gefilmd was.
PHS schreef: ↑do 05 aug 2021, 22:42
De Karl-Marx-Allee in Berlijn wordt geroemd, dus waarom de Beneluxlaan niet?
De Europalaan had wel redelijk wat bezoekers tot een paar weken geleden, maar dat is net geen Analeneiland geloof ik. En de Beneluxlaan heeft vooral redelijk wat passanten geloof ik,want de trèm gaat er overheen.
en-es schreef: ↑do 05 aug 2021, 16:15
Wauw wat een opluchting. Die dame had haar pasje nog dus geen beveiligingslek. Om eerlijk te zijn vind ik het ook een beveiligingslek als iemand die er niet meer werkt nog steeds zonder problemen kan binnenkomen. Er is zeker geen procedure dat je de toegangspas op je laatste werkdag inlevert?
Het is toch wel een beetje een beveiligingslek, want blijkbaar kun je met een toegangspasje ook anderen binnenlaten. Hoe hadden de gelukkige heer in kwestie en de cameraman anders kunnen binnenkomen?
Als bezoeker voor de werknemer in kwestie? Meestal is er wel een manier waarop werknemers gasten kunnen ontvangen.
Weer geen oplossing voor binnenvaartschepen met giftige lading: 'Nul resultaat en onrust' .
Het bericht gaat niet primair over treinen, maar er wordt terloops gemeld dat graan vanuit Polen per spoor naar Oss wordt vervoerd en daar wordt overgeslagen op binnenvaartschepen. Ik geloofde het eerst niet, maar Oss blijkt werkelijk een haven met railaansluiting te hebben.
Aan het Burgemeester Delenkanaal zit ook nog wel een leuk verhaal vast: de reden dat de margarine van Unilever überhaupt in Rotterdam wordt geproduceerd is omdat Oss pas heel laat een aansluiting op de Maas kreeg.
De raad van bestuur zou er goed aan doen om zelf een rondje te maken langs de verkeersleidingsposten, dan kunnen ze zelf horen wat er speelt. De frustratie en het verdriet zijn erg groot.
Onder meer de kloof tussen management en de werkvloer, het bezuinigen op personeel en het samenvoegen van verkeersleidingsposten zorgen voor veel frustratie en woede.
Vervangers voor de mensen die met pensioen gaan werden volgens treindienstleiders in het verleden pas gerekruteerd als de persoon ook daadwerkelijk weg was, waardoor er nog meer werk was voor minder mensen.
Plutona schreef: ↑ma 14 jun 2021, 15:58
Vandaag lees ik her en der artikelen over het opwaarderen van de dienstregeling naar het ''pre-coronatijdperk''. Maar dit is feitelijk toch onjuist? Volgens mij rijden er nog aardig wat spitstreinen niet (6200, 6500, 7700, 8900, 15600, misschien vergeet ik nog iets). Daarbij is er ook nog geen datum genoemd wanneer deze wél weer gaan rijden, toch?
Nergens een (officiële) aankondiging gezien, maar het lijkt er op dat deze spitstreinen vanaf maandag 30 augustus weer gaan rijden.