Inmiddels een melding gemaakt bij de OV ombudsman over specifiek deze rit op de 280 en de hoge uitval op deze lijn (samen met lijn 80).
En dat is dan de gecommuniceerde uitval. Ik zag net een drukke halte in Scherpenzeel en daar bleken na een blik in de app twee ritten zonder realtime te staan. Ook geen kruisende ritten gezien, dus die reizigers hebben er al even gestaan.erwinraasveld schreef: ↑do 21 jul 2022, 16:48 Inmiddels een melding gemaakt bij de OV ombudsman over specifiek deze rit op de 280 en de hoge uitval op deze lijn (samen met lijn 80).
Syntus heeft onlangs al uitleg mogen geven (even kwijt of het nou juni of juli was, al zo vaak hetzelfde verhaaltje mogen horen), zowel provinciebreed als in de Amersfoortse werkgroep.
Mwoh, dat is wel overduidelijk dat er inkomsten wegvallen. En dat gaat het hardst bij de inkomsten die ze juist het liefst willen hebben.
Je kunt feiten wel ontkennen, maar hiermee noem je mij en anderen met dezelfde verhalen dus leugenaars. Maakt het natuurlijk wel makkelijker om te roepen dat je iets niet kunt verklaren. En "bij elk bedrijf is wel wat" is gewoon een ontzettend slap excuus om dat te doen.Thijsjuh schreef: ↑za 23 jul 2022, 19:45 Wil toch wel de verhalen rondom "het niet willen vullen van de diensten" naar het land der fabelen verwijzen. Uiteindelijk verliezen we daar namelijk ook gewoon veel reizigersinkomsten mee. Kan mij echter wel voorstellen dat als je al zo lang geen diensten meer kan vullen dat medewerkers (dienstindeling) er een beetje moedeloos van worden. Mogelijk speelt dat mee.
Ik kan niet verklaren waarom Utrecht zoveel erger is of in elk geval lijkt te zijn, dan andere concessies. Dat Keolis geen perfect bedrijf is, staat buiten kijf, maar volgens mij is er bij elk OV bedrijf wel wat aan te kaarten. Ik zie alleen dat de collega's, ook in Deventer, er echt wel hard aan werken om het beter te doen. Maar blijkbaar wordt dat niet altijd gevoeld.
Oke. Er zit natuurlijk nog wel een verschil tussen minder of helemaal geen treinen.sneltram schreef: ↑vr 29 jul 2022, 11:51 Correct. Zie https://www.ns.nl/reisinformatie/dienstregeling waar Ut-Tl vermeld is op 6 augustus.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten