Hij groette me ook nog enthousiast toen ik "Hallo!" zei *O*
Ik ben dan toevallig lid van z'n het cluppie "schooljeugd", maar ik weet niet wat voor personen jij ziet zitten, maar ik heb niet toevallig een papierversnipperaar in mijn tas zitten.Ennes schreef:dan weet ik niet wat voor soort papierversnipperaar jij kent, maar meestal geven deze veel smallere snippertjes, en vertel mij nou niet wat schooljeugd in een trein allemaal uitvreet, ik heb er namelijk op werkdagen "dagelijks" mee te maken!
Kranten liggen toch altijd in overvloed in een trein? Moet je maar eens net na de ochtendspits en een bijna lege trein rondwandelen, dan valt op hoeveel papier er ligt. Ook als er niet gestaakt wordt.Karl schreef:Kan dat met die kranten niet verboden worden vanwege brandgevaar ofzo? Als die hele trein onder het papier ligt, fikt dat een stuk beter dan in een opgeruimde en schone trein.
Helaas niets kortzichtigs aan, hebben ze namelijk zelf doelbewust gedaan. Wordt maar eens tijd om een vuilniswagen bij het FNV in de hal te gaan legen zo langzamerhand. Kijken of ze dat ook zo leuk vinden. Dat NS en Nedtrain dit überhaupt accepteren begrijp ik dus sowieso niet.Ennes schreef:Beetje erg kortzichtige opmerking, Ik weet niet of je wel eens een stelletje schooljeugd mee hebt als je in de trein zit... Maar ik kom dit soort taferelen zeer regelmatig tegen. OOK als er geen schoonmakers staken.NS-Reiziger schreef:Ik weet niet sinds wanneer de reiziger kranten versnippert, maar dit riekt naar sabotage van de schoonmakers. Op Utrecht C waar ze gister actie voerden waren ze ook al lekker aan het strooien.
als je dan mijn post goed had gelezen, heb ik ze ook niet met papierversnipperaars gezien!MdJ schreef:Ik ben dan toevallig lid van z'n het cluppie "schooljeugd", maar ik weet niet wat voor personen jij ziet zitten, maar ik heb niet toevallig een papierversnipperaar in mijn tas zitten.Ennes schreef:dan weet ik niet wat voor soort papierversnipperaar jij kent, maar meestal geven deze veel smallere snippertjes, en vertel mij nou niet wat schooljeugd in een trein allemaal uitvreet, ik heb er namelijk op werkdagen "dagelijks" mee te maken!
En dan nog, dan moet ik geluk hebben dat ik ICMm, ICRm, VIRM4-IV tref, zonder stopcontact heeft dat vrij weinig zin namelijk.
En als de "schooljeugd" echt rotzooi wil maken, doen ze dat door paprikachips kapot te stampen en door de hele trein gooien. Dat maakt immers een echte zooi, papiersnippers is zoooo ouderwets..
Sinds wanneer ben ik een oud vrouwtje?Ardan schreef:Het was vanmiddag echt een bende op Utrecht C ja, was er rond 15 uur. Hele hal lag vol met kranten en zooi. Ik stond even met een wat ouder vrouwtje te praten, ze zei dat er al twee mensen waren die hun been hadden gebroken omdat ze over de snippers uitgleden.
Wel een stom gezicht: achterin de hal stonden een stuk of 100-200 actievoerders 'Actie! Actie!' te schreeuwen, en ter hoogte van spoor 14/15 waren er twee mannen in geel hesje aan het vegen....
Huren we er gewoon eentje bij een verhuurbedrijf... Ik wil wel weten waar in de wet staat dat je niet met een bladblazer mag blazen op Utrecht CS.STF schreef:Die heb ik niet, aangezien we een camping zonder bomen hebben dus wat moet je dan met zo'n apparaat...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten