Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Het kan nog, een trein die op een vertraagde trein wacht. Gisteren met de RE18 uit Aken, +10, werd +4 in Heerlen en dan heb je 1 minuut om de trap op, door de hal naar spoor 2 te rennen.
Niet alleen wachtte de machinist, hij maakte dat ook nog duidelijk door de deuren te openen voor ons reizigers die aan kwamen rennen. Een machinist die begrijpt dat hij reizigers vervoert en geen treintjes rijdt.
Milco schreef: ↑ma 16 jun 2025, 08:06
Door de eerder aangekondigde staking die vandaag niet doorgaat, stopt de 4900 vandaag niet in Almere Muziekwijk en Poort… waarom zijn dan alsnog deze twee stops vervallen? Is het toevoegen ervan dan zo lastig?
In Hvs werd juist omgeroepen dat deze serie niet stopt te Media Park en Bussum Zuid. Dat doet de 4900 toch al nooit, maar kennelijk moet dat voor de s104900 apart omgeroepen worden.
----
OH in de trein (met Brabantse tongval): "Oh die Noord/Zuidlijn is echt perfect! Die moeten ze overal neerleggen!"
Ging vanmorgen niet helemaal goed tussen Utrecht en Den Dolder blijkbaar. Ik zou trein 5522 nemen, maar omdat de 5523 een halfuur vertraagd was werd deze vervallen. (5523 reed overigens met SNG ipv SLT)
Vervolgens maar besloten om de bus te pakken, maar die had er blijkbaar net zo weinig zin als de trein want die was nooit op komen dagen en de rit daarvoor was ook uitgevallen.
Toen maar de vertraagde 5523 gepakt en in Baarn overgestapt op de 5824 die met 10 bakken SLT reed ipv 9 bakken SNG. (stellen 2429 en 2642) In Hilversum vervolgens overgestapt op de sprinter naar Utrecht.
Daar had ik vanochtend ook last van. Mijn 520 werd ineens in Amersfoort opgeheven. De volgende IC naar Den Haag zou een treinstel achterlaten in Utrecht, vervolgens alleen maar naar Utrecht rijden en werd daarna helemaal opgeheven. Toen ik zag dat de 622 met een solo DDZ4 reed, ben ik maar weer omgekeerd.