Maar wel mooi dat ze eindelijk eens met treinreisjes komen ipv vliegvlauwekull

Besparingen op voor- en natransport worden even goed niet helemaal zuiver voorgesteld. Voor dat soort vergelijkingen wordt vaak gekeken van een reis van stadscentrum naar stadscentrum. Echter wonen er maar weinig mensen in het stadscentrum, en ook niet iedereen moet in het stadscentrum van de bestemming zijn.
Nou, dan heb je bij greencitytrip 5 opstapstations (Breda, Rotterdam, Amsterdam, Utrecht en Arnhem)
Er zijn vijf luchthavens met lijnvluchten: Amsterdam, Eindhoven, Rotterdam, Maastricht en Groningensirvinniei schreef: ↑wo 25 aug 2021, 09:35 5 opstapstations (Breda, Rotterdam, Amsterdam, Utrecht en Arnhem)
Da's meer dan het aantal (commerciële) vliegvelden in Nederland
Ik vlieg volgende maand naar Kiev vanaf Dortmund, kom er gratis heen (FirmenTicket van de baas) en vanaf het vliegveld in Kiev naar mijn accommodatie neem ik een Uber voor een euro of 3-4 en ik ben op de plaats van bestemming.
A ja, ik was Den Haag vergeten als opstapstation. Maar dan gaat het inderdaad om vliegvelden met lijnvluchten.PHS schreef: ↑wo 25 aug 2021, 09:43Er zijn vijf luchthavens met lijnvluchten: Amsterdam, Eindhoven, Rotterdam, Maastricht en Groningensirvinniei schreef: ↑wo 25 aug 2021, 09:35 5 opstapstations (Breda, Rotterdam, Amsterdam, Utrecht en Arnhem)
Da's meer dan het aantal (commerciële) vliegvelden in Nederland![]()
Commerciële luchthavens zijn er nog wel wat meer, maar daar kun je geen normale vlucht nemen.
Van verhalen weet ik dat de Duitse binnenlandse vluchten nog best veel door zakelijke reizigers gebruikt worden.Stefan schreef: ↑wo 25 aug 2021, 16:40 Was ook maar een beetje om te stoken hoor.Maar heb het al zo vaak gezegd, ik vind het echt bizar wat er vanuit mijn achtertuin (Düsseldorf) opstijgt naar locaties die prima met de trein kunnen... Zeker vluchten naar München, Berlijn of Hamburg vind ik echt onzin wat dat betreft. Maar goed, kan natuurlijk ook zijn dat het vluchten zijn die deels door passagiers die overstappen gebruikt worden.
Deze actie is weer terug vanaf vandaag tot 30 juni, zie de volgende link. De bundel is wel iets duurder dan afgelopen jaar, namelijk €19,50 in plaats van €15,- voor 10 ritten.PatrickM schreef: ↑za 10 jul 2021, 22:36 Connexxion heeft vanaf morgen een bijzonder aantrekkelijk aanbod: een tienrittenkaart voor €15,00. Doordeweeks geldig na 9:00, weekend en feestdagen de hele dag. Een rit is geldig voor 90 minuten en er mag overgestapt worden. Geldig in alle Transdev-gebieden met uitzondering van de regio Eindhoven. Voor meer info zie deze link.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten