

Nou ja, opeens, het kan samenhangen met de geplande werkzaamheden want de 3000 in Amsterdam vertrekt eens per uur iets vroeger uit Utrecht (althans, dat was het plan, want door deze aanpassing lukt dat niet meer) en een stop in Driebergen kost net iets meer tijd dan een stop in De Klomp.
Voor de reiziger is het een OV-systeem en geen treinsysteem, meer mensen maken gebruik van de overstappen tussen bus en trein op station De Klomp dan dat er reizigers zijn tussen Veenendaal en Zwolle (en verder).
Ja, da's lekker makkelijk frequenties opnoemen. We hebben het hier over kleine verschuivingen en de "aansluitingen" naar die stations zijn dusdanig dat je ze zo snel niet mist. (Sterker nog: naar Deventer is dit weekend juist een overstaptijd van 29 minuten in Utrecht ontstaan).
Het systeem trein is belangrijker dan bussen in Veenendaal.
Het systeem trein is juist afhankelijk van de aanvoer van reizigers, juist op die kleinere overstapstations. Reizigers teleporteren zich nog altijd niet vanuit de omliggende dorpjes naar het station.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 gasten