Pagina 231 van 266
Re: Doorgeefluik
Geplaatst: wo 11 aug 2021, 09:11
door Mikos
Doorgegeven.
Re: Doorgeefluik
Geplaatst: do 12 aug 2021, 10:57
door Mikos
Daniel schreef: ↑di 10 aug 2021, 19:19
(...)Barendrecht(...)
Datzelfde station heeft ook OV-fietsen, maar er ontbreken bordjes "fietsverhuur" die daarheen verwijzen. Zou schelen met zoeken als die er wel hingen gezien dit een station met vier uitgangen is
De stationsmanager koppelt mij terug dat het bekend is, maar dat ProRail ervoor gekozen heeft er niet naar te verwijzen. De achterliggende gedachte zou zijn dat het in de Reisplanner terug te vinden is en op het bord "Hoe gaat u verder?" vermeld staat dat op het stationsplein te vinden is. Wellicht dat de gemeente Barendrecht nog verwijzingen aan gaat brengen, daar loopt een aanvraag voor.
Re: Doorgeefluik
Geplaatst: do 12 aug 2021, 11:15
door Daniel
Kleinigheidje is dat als je bij dat "hoe gaat u verder" bord staat, je al de verkeerde uitgang genomen hebt
De plek op de plattegrond die je in de reisplanner klopt inderdaad heel aardig, maar het probleem van die plattegrond is dat daar dan weer niet de uitgangen van het station op staan. Als je op het perron staat valt ook alleen de hoofduitgang echt op.
Andersom is ook een leuke trouwens: als je de fietsenstalling uit komt wijst helemaal niets erop dat je vanuit de tunnel in de Gebroken Meeldijk ook de perrons kunt bereiken. Je moet echt de tunnel inlopen om te zien dat er zich daar trappen naar elk perron bevinden.
Nog een leuke wat OV-fiets betreft trouwens: voor de verhuurlocatie Utrecht P+R Science Park had ik NS laatst via Twitter gevraagd de informatie waar je de sleutel krijgt aan te passen (er stond dat het een zelfservice-locatie was, maar je moet bij de beheerder van de P+R zijn).
Toen ik net eens zat te kijken of het al aangepast was bleek dat zoeken op deze locatie nu een pinnetje op de plattegrond langs de Heidelberglaan geeft. Daar zit idd. ook een verhuurlocatie, maar dat is niet P+R Science Park. Kan je daar ook wat mee?
Re: Doorgeefluik
Geplaatst: do 12 aug 2021, 11:26
door Mikos
Nee, daar kun je Twitter denk ik beter voor gebruiken.
Re: Doorgeefluik
Geplaatst: za 14 aug 2021, 16:04
door Daniel
In treinstel 4015 ontbreken in beide 1e klasse stiltecoupeetjes (thv deur 7) de klasse- en treinstelnummeraanduidingen boven de deur naar het gangpad.
Re: Doorgeefluik
Geplaatst: ma 16 aug 2021, 08:07
door JothamvW
Men zal er vast achter de schermen mee aan het werk zijn, maar er zijn nog geen borden te
Ah die verwijzen naar spoor 4a/4b. Alleen de TB7's en de TB21 in de hal geven het aan. Ook het scherm dat de volgende treinen op spoor 4 aankondigt geeft niks aan.
Re: Doorgeefluik
Geplaatst: vr 20 aug 2021, 08:42
door Suus
Scherm 11906 in Zevenbergen heeft al een paar dagen geen zin meer in het verkondigen van reisinformatie
Re: Doorgeefluik
Geplaatst: vr 20 aug 2021, 12:16
door Mikos
Doorgegeven.
De situatie in Arnhem is bekend, daar wordt inderdaad al aan gewerkt en er zijn inmiddels borden geplaatst in de tunnel.
Re: Doorgeefluik
Geplaatst: vr 20 aug 2021, 16:36
door JothamvW
Had ik inderdaad vanaf volgens mij woensdag of donderdag al gezien ja.
Re: Doorgeefluik
Geplaatst: vr 20 aug 2021, 18:43
door CX1000
Op station Bunnik ziet scherm 11999 op spoor 1 een beetje dubbel.
Re: Doorgeefluik
Geplaatst: vr 20 aug 2021, 19:12
door Wubbo
De klok op Koudum-Molkwerum staat stil op 5 voor 1, zag ik rond half drie. Betreft beide zijden van de klok bij de perrontoegang.
Re: Doorgeefluik
Geplaatst: vr 20 aug 2021, 21:40
door Mikos
Doorgegeven.
Re: Doorgeefluik
Geplaatst: za 21 aug 2021, 17:45
door Daniel
Poortje 3.5 op Den Haag Centraal, dat is t.h.v. perron 4/5, piept niet aan de incheckzijde.
Re: Doorgeefluik
Geplaatst: za 21 aug 2021, 17:48
door Alargule
Wéér een piepvrij poortje dankzij WD40
Re: Doorgeefluik
Geplaatst: za 21 aug 2021, 20:30
door Mikos
Doorgegeven.
Re: Doorgeefluik
Geplaatst: zo 22 aug 2021, 15:11
door Mikos
Het Doorgeefluik is vanaf heden gesloten. Zodra er weer meldingen doorgezet kunnen worden, laat ik dat hier weten. In de tussentijd melding maken in dit topic is zinloos. Ik verwijs je naar Twitter of de Klantenservice van NS voor acute zaken.
Re: Doorgeefluik
Geplaatst: ma 23 aug 2021, 11:36
door ODRAIL
* Zucht * Reis je na anderhalf jaar weer eens met de trein en heb je op een station een defect gezien ... is het luik gesloten
.
Re: Doorgeefluik
Geplaatst: ma 23 aug 2021, 22:12
door VIRM
In de NS app stond dat de Smullers op Dordrecht afgelopen vrijdagavond open was, terwijl er 'tijdelijk gesloten' op het bordje stond. Kun jij iets met een dergelijke melding? De info in de app klopt niet.
Re: Doorgeefluik
Geplaatst: ma 23 aug 2021, 22:18
door trolly
Ha die VIRM, je melding over een gesloten Smullers die wel als open in de app stond doe je bij een gesloten doorgeefluik, waarvan de beheerder overigens wel had aangekondigd dat het dicht zou gaan. Hoe dan ook: het zit je niet mee
Re: Doorgeefluik
Geplaatst: ma 23 aug 2021, 22:26
door VIRM
Ook ik let wel eens niet op. Wat zou ik toch zonder jou moeten, Trolly?
Re: Doorgeefluik
Geplaatst: ma 23 aug 2021, 22:39
door trolly
Eerlijk VIRM: ik heb geen idee. En dat terwijl het leven zonder Mikos en Smullers ook warempel al geen sinecure is.
Re: Doorgeefluik
Geplaatst: ma 23 aug 2021, 22:43
door Hainje
VIRM schreef: ↑ma 23 aug 2021, 22:12
In de NS app stond dat de Smullers op Dordrecht afgelopen vrijdagavond open was, terwijl er 'tijdelijk gesloten' op het bordje stond. Kun jij iets met een dergelijke melding? De info in de app klopt niet.
Voor de openingstijden van Smullers kun je voorlopig denk ik beter vertrouwen op de webstek van die friettent.
https://www.smullers.nl/locaties/
Daar valt te lezen dat de vestiging in Dord voorlopig gesloten is.
Re: Doorgeefluik
Geplaatst: ma 30 aug 2021, 11:25
door Mikos
Vanaf heden is het Doorgeefluik weer geopend. Oude meldingen zet ik niet door, omdat ze inmiddels opgelost kunnen zijn.
Voor de vraag over de openingstijden van de Smullers in Dordrecht verwijs ik je naar de app, VIRM. Rechtsonderin het menu Meer > App support > Contact met app suport.
Re: Doorgeefluik
Geplaatst: ma 30 aug 2021, 11:28
door cassie127
De enige tbp op spoor 2 van station Hoevelaken staat uit, in de klok brandt geen licht en die staat ook stil op 12:00 uur.
Re: Doorgeefluik
Geplaatst: ma 30 aug 2021, 11:31
door Mikos
Ook na de zomervakantie heb ik een nummertje nodig voor schermen op de perrons. Daarover met me in discussie gaan heeft geen zin; dat is wat de storingsorganisatie van me vraagt om een melding door te kunnen zetten.