cassie127 schreef: ↑za 09 apr 2022, 04:59
umbusko schreef: ↑vr 08 apr 2022, 22:52
Op de papieren vertrekstaat van
Ht staat hij altijd op 7a gepland, trouwens.
In het dagplan uit het planningssysteem, waarvan ik weer in de spoorbezettingsgrafiek kijk zie ik dus het spoorgebruik zoals ik een paar posts terug vermeld heb.
Maar het woord dagblad zegt het al, het kan elke dag weer anders zijn. Maar wat ik noemde was specifiek het plan van gisteren.
Snap ik. Vind ik overigens geen heel gelukkige manier van bedrijfsvoering. Aangekondigde werkzaamheden zijn natuurlijk een ander verhaal, maar zomaar in het dagplan (ogenschijnlijk zonder reden?) aansluitingen om zeep helpen die in de jaardienst wel worden geboden, en dan gewoon zeggen "deze verbinding bestaat niet", maakt mij niet gelukkig. En maakt "de trein" voor ieder normaal mens onbetrouwbaar.
PHS schreef: ↑za 09 apr 2022, 09:09
umbusko schreef: ↑vr 08 apr 2022, 23:17
Oké, het zit echt niet mee vanavond, mijn aansluitende bus (tevens de laatste rit van die lijn) rijdt ook niet.
Kun je dan geen taxi nemen op kosten van Arriva?
In mijn geval sowieso niet, want een half uur later ging nog een andere lijn naar mijn halte. Maar ik kon het oplossen met een bus 2 minuten later, en een halte eerder eruit, dus het viel allemaal nog mee.
Had ik nou naar Berg en Terblijt gemoeten, was het een ander verhaal geweest. Ik neem aan dat Arriva dan wel een taxi moet vergoeden? Hun klantenservice is na 23:00 niet meer bereikbaar, dus ik denk dat je dat dan zelf maar moet regelen. Ben ik ook wel benieuwd naar. Ook voor als een keer wél die allerlaatste rit uitvalt.