Dienstregeling 2025
-
- Berichten: 137
- Lid geworden op: di 18 apr 2023, 19:46
Re: Dienstregeling 2025
De 3600 lijkt weer veel meer met DDZ te rijden, terwijl deze sinds vorig jaar juist uitsluitend met VIRM ging rijden.
Komt dit door de gewijzigde treinseries waarmee het feit dat de series GVC- Leeuwarden/ Groningen via Schiphol niet meer bestaat gemoeid is (waar veel DDZ op zat) en er minder VIRM beschikbaar is vanwege het doortrekken van de 3100 tot GVC? Zo even snel bedacht wellicht spelen er andere factoren mee
Komt dit door de gewijzigde treinseries waarmee het feit dat de series GVC- Leeuwarden/ Groningen via Schiphol niet meer bestaat gemoeid is (waar veel DDZ op zat) en er minder VIRM beschikbaar is vanwege het doortrekken van de 3100 tot GVC? Zo even snel bedacht wellicht spelen er andere factoren mee
Liefhebber OV per Bus in Duitsland & Oostenrijk ~ Student Buschauffeur in opleiding
-
- Berichten: 1992
- Lid geworden op: wo 01 mar 2023, 13:40
Re: Dienstregeling 2025
Ok, even gekeken: Dit stond niet in de (publieke delen van de) adviesaanvraag voor dienstregeling 2025, en ook niet in de ontheffingsverzoeken voor bedieningseisen.Dionysusnu schreef: ↑zo 15 dec 2024, 12:30 Ik zal eens kijken of deze ergens in een adviesaanvraag stond, of zelfs dat niet.
- Suus
- Berichten: 52107
- Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
- Locatie: Delfshaven
- Contacteer:
Re: Dienstregeling 2025
Even melden bij het meldpunt Rover, die kaarten het dan bij NS aan. Zo zijn ook acties als de problemen met de 2308 in dienstregeling 2014 opgelost.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
-
- Berichten: 7245
- Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Re: Dienstregeling 2025
3600 rijdt deze dienstregeling planmatig met DDZ op alle omlopen.maurits-07 schreef: ↑ma 16 dec 2024, 15:52 De 3600 lijkt weer veel meer met DDZ te rijden, terwijl deze sinds vorig jaar juist uitsluitend met VIRM ging rijden.
Komt dit door de gewijzigde treinseries waarmee het feit dat de series GVC- Leeuwarden/ Groningen via Schiphol niet meer bestaat gemoeid is (waar veel DDZ op zat) en er minder VIRM beschikbaar is vanwege het doortrekken van de 3100 tot GVC? Zo even snel bedacht wellicht spelen er andere factoren mee
De 3200 ist deze dienstregeling ook weer gaan rijden en rijdt nu volledig met VIRM ipv een afwisseling tussen VIRM en SNG.
Laatst gewijzigd door cassie127 op ma 16 dec 2024, 19:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
-
- Berichten: 312
- Lid geworden op: zo 30 jul 2023, 16:31
Re: Dienstregeling 2025
Heeft de 3200 met DDZ gereden?! Ik weet wel SNG, maar volgens mij geen DDZ
Momenteel vinden er werkzaamheden plaats tussen Onderschrift Centraal en Onderschrift Zuid. U kunt ook omlezen.
-
- Berichten: 2443
- Lid geworden op: wo 11 jul 2012, 10:53
Re: Dienstregeling 2025
De 3200 waar ik gisteren in zat, reed met VIRM.
-
- Berichten: 8290
- Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02
Re: Dienstregeling 2025
En andersom werkt in Den Haag naar de voorkant van de trein lopen ook erg goed voor de zitplaatskans. Of gewoon op tijd op het perron zijn bij een wat langere kering.DDietzen schreef: ↑ma 16 dec 2024, 15:46Mocht je het nog niet weten, achterin instappen bij treinen van Utrecht naar Den Haag helpt veel voor je zitplaatskans. Jarenlang mijn vaste verbinding geweest en ik heb maar wat vaak gezien dat men voorin op de balkons samengepakt stond terwijl achterin nog meer dan genoeg plek was.MichOV schreef: ↑zo 15 dec 2024, 21:22 Nou het scheelt mij in elk geval een overstap op het altijd zo drukke utrecht centraal waar je altijd nog maar moet afvragen dat je dan een zitplaats hebt dus blijf dan zelf persoonlijk liever wat langer in de trein vanuit Arnhem naar Den Haag als ik daar heen ga wat regelmatig het geval is en ik maak mij niet zo druk om tijd liever de zekerheid van een zitplek dan vaak vanuit utrecht te moeten staan wat geregeld het geval is.![]()
dus in mijn geval een voordeel nu!
![]()
Beul van de blindegeleidelijn
-
- Berichten: 3773
- Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
- Locatie: Amsterdam
Re: Dienstregeling 2025
Gaat lekker met de nieuwe eurocity direct. Geen enkele melding online (zowel niet via de ns international app als via de reisinformatie), maar op station Amsterdam Zuid blijkt die trein opeens vanaf Schiphol te vertrekken.
Ik heb geen onderschrift
- Z2N
- Donateur
- Berichten: 13789
- Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
- Locatie: Zeist
Re: Dienstregeling 2025
Er is een verstoring op de route, dan willen dit soort dingen wel eens gebeuren. 

-
- Berichten: 5393
- Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11
Re: Dienstregeling 2025
Business as usual 

-
- Berichten: 207
- Lid geworden op: di 23 mei 2023, 20:41
-
- Berichten: 499
- Lid geworden op: di 21 apr 2020, 10:42
Re: Dienstregeling 2025
Rijden er geen VIRM's meer op trajact Roosendaal-Zwolle v.v.? Het lijkt erop dat het DDZ materieel daar weer op rijdt na een tijdje van afwezigheid. Het viel mij namelijk sinds afgelopen maandag op toen ik de trein vanuit Arnhem naar Zwolle nam. Heeft dit een bepaalde reden?
-
- Berichten: 135
- Lid geworden op: ma 20 jun 2022, 13:14
Re: Dienstregeling 2025
Ja de hele 3600 is DDZ. Er zijn twee omlopen IRM in de 500 nu, heel handig ook qua uitwisseling met Onnen. Verder kost het doortrekken van de 3100 naar Gvc ook wat extra IRM. En ik meen ook dat de 3200 tegenwoordig helemaal IRM is geworden ipv deels sprinter materieel. Dus al met al de nodige verschuivingen.
-
- Berichten: 7245
- Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Re: Dienstregeling 2025
Vanuit Arnhem en Nijmegen gezien:
3000/3100/3200 rijden allemaal met VIRM
3600 rijdt volledig met DDZ
6600 en 7500 met FLIRT3
En de 7600 is een mix van SNG en FLIRT3.
3000/3100/3200 rijden allemaal met VIRM
3600 rijdt volledig met DDZ
6600 en 7500 met FLIRT3
En de 7600 is een mix van SNG en FLIRT3.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
-
- Berichten: 448
- Lid geworden op: wo 03 mar 2021, 14:27
Re: Dienstregeling 2025
Wordt de spoorkaart van de nieuwe dienstregeling nog gepubliceerd?
-
- Donateur
- Berichten: 5049
- Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37
Re: Dienstregeling 2025
[plug]Deze?[/plug]
-
- Berichten: 1764
- Lid geworden op: wo 11 dec 2019, 09:00
- Locatie: Helmond
Re: Dienstregeling 2025
Die van de NS heeft overigens een uitsnede van in de Volkskrant gestaan al dus hij bestaat blijkbaar wel. Opvallend; ze gaan ook een beetje op een kleurenpaletje per bundel af.



-
- Berichten: 7245
- Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Re: Dienstregeling 2025
Misschien moet je eens zoeken onder een of andere linktjoektjoek schreef: ↑vr 20 dec 2024, 15:54 Wordt de spoorkaart van de nieuwe dienstregeling nog gepubliceerd?

Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
-
- Berichten: 1764
- Lid geworden op: wo 11 dec 2019, 09:00
- Locatie: Helmond
Re: Dienstregeling 2025
Nou ben ik toch een potje benieuwd wat er met dat bericht van TffpaA is gebeurt...
-
- Donateur
- Berichten: 5049
- Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37
Re: Dienstregeling 2025
Ik vind hem voor nu wel weer even goed - als we ooit concreet zicht op de plannen voor 2026 krijgen, zal ik hem wel weer eens onder handen nemen.
-
- Berichten: 448
- Lid geworden op: wo 03 mar 2021, 14:27
-
- Berichten: 135
- Lid geworden op: ma 20 jun 2022, 13:14
Re: Dienstregeling 2025
Althans, dat is gepland. De praktijk is echter dat er bijvoorbeeld morgen 4 omlopen IRM ipv DDZ in de 3600 rijden aldus treinposities.
-
- Berichten: 7245
- Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Re: Dienstregeling 2025
Zo heel ver weg van deze tekst is die link niet (hij stond ook al bij mijn vorige bericht)...cassie127 schreef: ↑vr 20 dec 2024, 16:41Misschien moet je eens zoeken onder een of andere linktjoektjoek schreef: ↑vr 20 dec 2024, 15:54 Wordt de spoorkaart van de nieuwe dienstregeling nog gepubliceerd?![]()

Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
-
- Donateur
- Berichten: 4360
- Lid geworden op: zo 07 mar 2010, 16:28
- Locatie: Eindhoven
Re: Dienstregeling 2025
Het blijkt dus een foutje te zijn in de dienstregeling.Dionysusnu schreef: ↑ma 16 dec 2024, 16:22Ok, even gekeken: Dit stond niet in de (publieke delen van de) adviesaanvraag voor dienstregeling 2025, en ook niet in de ontheffingsverzoeken voor bedieningseisen.Dionysusnu schreef: ↑zo 15 dec 2024, 12:30 Ik zal eens kijken of deze ergens in een adviesaanvraag stond, of zelfs dat niet.
De rit wordt ergens in januari 2025 teruggezet.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 gasten