Pagina 4 van 4

Re: ProRail wil supersnelle trein tussen Leeuwarden en Randstad, zonder stops

Geplaatst: do 22 mar 2018, 08:16
door Klaasje
Nou, Groningen-Lelystad drukker dan Groningen-Amersfoort betwijfel ik. Maar het is sowieso wel waar dat Groningen-Lelystad drukker is dan Leeuwarden-Lelystad. Dat geeft alsnog aanleiding om Groningen-Lelystad niet trager te maken.

Re: ProRail wil supersnelle trein tussen Leeuwarden en Randstad, zonder stops

Geplaatst: za 24 mar 2018, 22:44
door Pim-AllianceB95
Ik vermoed inderdaad dat Groningen - Amersfoort doordeweeks (spits) best wel eens drukker kan zijn, vanwege de grote forenzenstromen naar met name Ut, plus dat je naar Gvc ook het snelst via Ut reist. In het weekend met dagjesmensen lijkt de Hanzelijn inderdaad populairder. Beide wordt overigens ook door de materieelinzet onderstreept, als ik me niet vergis.

Re: ProRail wil supersnelle trein tussen Leeuwarden en Randstad, zonder stops

Geplaatst: za 24 mar 2018, 22:50
door cassie127
Groningen - Den Haag Centraal is tegenwoordig sneller via Almere dan via Utrecht hoor

Re: ProRail wil supersnelle trein tussen Leeuwarden en Randstad, zonder stops

Geplaatst: za 24 mar 2018, 22:58
door Milco
Reisplannercheck Groningen -> Den Haag Centraal: via Almere 2 uur en 38 minuten en via Utrecht Centraal 2 uur en 34 minuten. Scheelt dus weinig. ;)

Re: ProRail wil supersnelle trein tussen Leeuwarden en Randstad, zonder stops

Geplaatst: zo 25 mar 2018, 11:06
door SLToilet
Het hangt er dan gewoon puur vanaf dat die andere trein in het andere halfuur rijdt en of die lijn misschien betrouwbaarder is, anders kun je beter in de trein via Almere stappen, al was het maar omdat je lekker al die tijd op je luie krent mag blijven zitten.