Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Daar heeft ie wat aan inderdaad. Overigens, voor zover ik gelezen heb is de NS wel degelijk verantwoordelijk voor de uitvoering van het gratis internet (het wifi in de trein dus), het loopt alleen nog via het netwerk van T-Mobile (http://forum.ov-ervaringen.nl/viewtopic ... 5936#p5936) :neg:
Ik heb regelmatig dat het niet werkt, soms helpt het om mijn wifi uit en weer aan te zetten, maar regelmatig helpt dat ook niet. Ik gok op een storing o.i.d. in het systeem...
Ik beweer ook nergens dat 'ie er iets aan heeft, NS heeft alleen het contract met T-Mobile verlengd. Het blijft bagger en het gaat niet op 4G werken waardoor de beschikbare bandbreedte beperkte blijft. Sucks.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
There's more magic...
Wordt overigens ook gewerkt aan uitbreidingen hoor - toepassingen in de trein zijn natuurlijk eindeloos, ook voor de NS bedrijfsprocessen.
Via OBIS kunnen ook allerlei treinparameters gelogd worden, defecte onderdelen enzo. Weet niet of dat al in productie gebruikt wordt, maar zag een tijd terug een filmpje waarin dat wel werd geshowd.
Zou ook leuk zijn als de trein via OBIS doorgeeft dat de deuren gesloten zijn en zo de TBP sneller leeggemaakt wordt. Scheelt weer onnodig rennen voor mensen die denken de trein nog te halen :)
Er zijn verschillende papieren kaartsoorten, namelijk Ritkaarten, Dagkaarten Noord- en Midden-Limburg, Dagkaarten Zuid-Limburg en het Euregioticket. Deze kaartjes zijn te koop bij de chauffeur in de bus.
PLUSkaart - Tarief € 2,50
Deze PLUSkaart is alleen geldig in combinatie met een gelijktijdig afgestempelde Daldagkaart
Dus technisch gezien zou de chauffeur de pluskaart bij zich moeten hebben.
I never understood decimals. I can't see the point.
Ik kan je naam niet meer herinneren, maar aub help me niet.
"The trouble with quotes on the internet is that you never know if they are real" - Abraham Lincoln
Daarnet in "De wereld draait door": Een bordje "Wilt u blijven leven, wacht dan even" met als onderbordje "uitgezonderd fietsers". Weet iemand waar deze bordcombinatie staat. Is er een foto van?
Dit is een jammerlijke blunder...
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Morgen ga ik met de IC Berlin naar Berlijn Hbf. Twee vraagjes hierover:
- Heb je op Hbf bagagekluizen?
- En mijn reisgenoot wil graag weten of er stopcontacten in de trein zijn (2de klasse). Weet iemand dat? :)
Er zijn verschillende papieren kaartsoorten, namelijk Ritkaarten, Dagkaarten Noord- en Midden-Limburg, Dagkaarten Zuid-Limburg en het Euregioticket. Deze kaartjes zijn te koop bij de chauffeur in de bus.
PLUSkaart - Tarief € 2,50
Deze PLUSkaart is alleen geldig in combinatie met een gelijktijdig afgestempelde Daldagkaart
Dus technisch gezien zou de chauffeur de pluskaart bij zich moeten hebben.
De veolia website had ik al gelezen, de praktijk is anders, pluskaartjes zijn verkrijgbaar bij de voorverkoop, nadat ik meerdere keren moest uitleggen wat een plus kaartje inhoud.
Laatst gewijzigd door rww op di 15 apr 2014, 18:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Waarschijnlijk heb ej geen vierzitter. Ik weet niet of je reisgenoot ook slechtziend is maar anders laat je hem even kijken of de stoelen rond het midden van de rijtuig (bij de stopcontacten) gereserveerd zijn. Zo niet, ga je daar zitten.