Eringa: ProRail gaat veranderen

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
Plaats reactie
wouter15
Berichten: 1157
Lid geworden op: di 24 jan 2012, 23:57
Locatie: Woerden

Eringa: ProRail gaat veranderen

Bericht door wouter15 »

Eringa: ProRail gaat veranderen

29 juni 2016

Topman Pier Eringa van ProRail wil dat de spoorbeheerder de komende periode flink gaat veranderen. In augustus en september zullen ook nieuwe directeuren de directie gaan versterken. Als het aan Eringa ligt wordt ProRail een organisatie die dingen durft te doen, en verdwijnt het imago van conservatief en ouderwets.


Dat vertelde de topman op de Dag van de Rail. "Het gaat echt veranderen. Niet alleen over 10 jaar, maar ook volgend jaar" beloofde de topman. meer resultaat gaan boeken door in de organisatie duidelijker af te spreken wie waarvoor verantwoordelijk is, zodat duidelijk is wie er moet aangesproken worden. "En als het goed gaat krijgt iemand een bosje bloemen en gebak. En als het niet goed gaat volgt er een kopje koffie met mij".
Lees verder
Chrysa
Berichten: 7987
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Eringa: ProRail gaat veranderen

Bericht door Chrysa »

"Als het aan Eringa ligt wordt ProRail een organisatie die dingen durft te doen"
Door de manier hoe het geschreven is klinkt het alsof ze gewoon spoorlijnen aan willen leggen omdat het kan.


Nou ja, ben benieuwd of er iets gaat veranderen. Veel slechter zal het niet kunnen als ik de media moet geloven.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Eringa: ProRail gaat veranderen

Bericht door AppleMoose »

Lekker vaag managementgeleuter weer :')
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Eringa: ProRail gaat veranderen

Bericht door Hainje »

Da zei tie veurig joar ok ammel. :?
🍉
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Eringa: ProRail gaat veranderen

Bericht door Vinny »

Ik moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk vind dat er te veel en te snel veranderingen zijn. Steeds de organisatie op de schop gooien werkt echt niet. Probeer nu eerst eens het allemaal goed af te timmeren en laat managers eens langer dan een jaar interimmen.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten