Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Jep. En als ik het goed begrepen heb blijft het ook bij die 2. Er zijn daar recentelijk 2 bussen uitgebrand dus vermoedelijk zijn dit de vervangers daarvan.
Je zou meer verwachten, Noord-Holland Noord heeft een van de oudste wagenparken van alle concessies in Nederland, de meeste streekbussen zijn tweedehands van de SVN, dus uit 2004.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Ik denk dat als je naar het economische plaatje kijkt die bussen uit 2004 daar gewoon de concessie uit laten rijden veel handiger is. De Provincie Utrecht bussen zijn een stuk jonger en daardoor ook beter verkoopbaar gok ik.
Michael schreef:Ik denk dat als je naar het economische plaatje kijkt die bussen uit 2004 daar gewoon de concessie uit laten rijden veel handiger is. De Provincie Utrecht bussen zijn een stuk jonger en daardoor ook beter verkoopbaar gok ik.
Denk het niet, voor het oostblok zijn juist de oudere (en dus goedkopere) bussen interessant of niet?
Suus schreef:Je zou meer verwachten, Noord-Holland Noord heeft een van de oudste wagenparken van alle concessies in Nederland, de meeste streekbussen zijn tweedehands van de SVN, dus uit 2004.
dan winnen Almere en voorne-putten en Rozenburg* het. Met bussen uit 2002 respectievelijk 2003. :Y
*deze concessie heeft natuurlijk recentelijk nieuwe bussen gekregen.
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Suus schreef:Je zou meer verwachten, Noord-Holland Noord heeft een van de oudste wagenparken van alle concessies in Nederland, de meeste streekbussen zijn tweedehands van de SVN, dus uit 2004.
Suus schreef:Je zou meer verwachten, Noord-Holland Noord heeft een van de oudste wagenparken van alle concessies in Nederland, de meeste streekbussen zijn tweedehands van de SVN, dus uit 2004.
dan winnen Almere en voorne-putten en Rozenburg* het. Met bussen uit 2002 respectievelijk 2003. :Y
*deze concessie heeft natuurlijk recentelijk nieuwe bussen gekregen.
Wel opmerkelijk dat het steeds Connexxion is die met de oudste zooi rondrijdt...
Michael schreef:Jep. En als ik het goed begrepen heb blijft het ook bij die 2. Er zijn daar recentelijk 2 bussen uitgebrand dus vermoedelijk zijn dit de vervangers daarvan.
Er zijn 2 Citaro's doorgeschoven vanuit Hoorn naar Almaar en daarvoor zijn de ex-utrecht wagens naar Hoorn gekomen.
Suus schreef:Je zou meer verwachten, Noord-Holland Noord heeft een van de oudste wagenparken van alle concessies in Nederland, de meeste streekbussen zijn tweedehands van de SVN, dus uit 2004.
dan winnen Almere en voorne-putten en Rozenburg* het. Met bussen uit 2002 respectievelijk 2003. :Y
*deze concessie heeft natuurlijk recentelijk nieuwe bussen gekregen.
Wel opmerkelijk dat het steeds Connexxion is die met de oudste zooi rondrijdt...
het wagenpark van TCR al gezien. :')
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
De bussen in Almere mogen dan wel bijna allemaal uit 2003 komen, nagenoeg het gehele wagenpark is in 2010 naar VDL in Valkenswaard gegaan waarbij de bussen van binnen en van buiten volledig zijn gerenoveerd. Nieuwe stoelbekleding, nieuwe coating, opnieuw gespoten, nieuwe bestemmingsdisplays, motor is gereviseerd en ga zo maar door. :)
Geen idee of dit hier het goede topic voor is, maar...
Wat ik vernomen heb, is dat de Hermes MAN-bussen het trein/metro vervangende vervoer van de Hoekse lijn opzich zou gaan nemen.
Iemand die hier meer richting een bevestiging toe kan werken ;-) .
Een aantal Hermes (Eindhoven) Amba's verhuizen naar Breng:
- 3370
- 3378
- 3379
- 3383
- 3395
- 3481
Deze Amba's zijn ter vervanging van de Amba's uit de 18xx en 86xx reeks.
Ook de volgende CXX Citaro's G gaan naar Breng:
- 9171
- 9176
- 9177
- 9178
Laatst gewijzigd door flipje op di 24 jan 2017, 11:13, 1 keer totaal gewijzigd.
MetroRET schreef:
Wat ik vernomen heb, is dat de Hermes MAN-bussen het trein/metro vervangende vervoer van de Hoekse lijn opzich zou gaan nemen.
Iemand die hier meer richting een bevestiging toe kan werken ;-) .
In de wandelgangen was al wel bekend dat CXX dit vervangend vervoer ging rijden, alleen het materieel was nog niet zeker. Dus het zouden best de MAN bussen van Hermes kunnen zijn.