Doorgeefluik

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
JordiBrabant
Donateur
Berichten: 1491
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 14:36
Locatie: Concessie West-Brabant - Ehv

Re: Doorgeefluik

Bericht door JordiBrabant »

Poortje 1.2 op Ehv heeft een deur die niet open gaat, het station ingaand blijft de rechterdeur dicht.
Aandacht spoor 5: De IC-trein naar Den Haag Centraal komt zo dadelijk aan spoor 5. Deze trein stopt in Tilburg, Breda, Rotterdam Centraal, Delft, Den Haag Hollands Spoor, Den Haag Centraal. De eerste klasplaatsen bevinden zich in het 3e en 7e rijtuig.
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Mikos »

Doorgegeven. :pos:
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8834
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door ArrivaBas »

Nu ik ook weer aan het forenzen ben, heb ik twee storingen voor je:

- Dordrecht Zuid perron 2: Scherm 10134, de enige TBP op het perron, heeft (weer) een defecte backlight.
- Treinstel 2213 is offline. Wifi en elke vorm van reisinformatie ontbreekt.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Mikos »

Doorgegeven. :pos:
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3460
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Doorgeefluik

Bericht door Tom024 »

Misschien een domme vraag: als ik te Bd uit de 9200 uit de richting België stap moet ik eerst naar beneden en door de poortjes om in te checken. Bij nijn weten staan er in Bd geen paaltjes op de perrons, zoals je die in bv. Ah wel aantreft. Zit daar een diepere gedachte achter?
Gebruikersavatar
Tochjo
Donateur
Berichten: 1130
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 11:12

Re: Doorgeefluik

Bericht door Tochjo »

Er staan wel paaltjes op het perron in Breda. Althans, in oktober 2018 wel, toen ik ze gebruikte.
waldo79
Berichten: 7626
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Doorgeefluik

Bericht door waldo79 »

Maar als je één internationaal vervoerbewijs gebruikt (met bijvoorbeeld 40% of 100% korting in Nederland), dan hoef je niet in te checken.
umbusko
Donateur
Berichten: 5306
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Doorgeefluik

Bericht door umbusko »

Die paaltjes staan trouwens niet overal, in Deventer bijvoorbeeld staan ze niet.

Ik was met een Sparpreis onderweg naar Hannover, en vanuit Nijmegen was die duurder dan vanuit Deventer, dus Nm-Dv heb ik gewoon met mijn Dal Vrij gedaan. :wink: Natuurlijk kwam ik er pas achter dat er geen paaltje stond toen ik net koffie gehaald had, waardoor ik met koffie, een koffer, een OV-chipkaart en een Duits e-ticket door de poortjes moest manoeuvreren. Dat vond ik toch niet echt ideaal. :P
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12816
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Doorgeefluik

Bericht door Hainje »

Tom024 schreef:Misschien een domme vraag: als ik te Bd uit de 9200 uit de richting België stap moet ik eerst naar beneden en door de poortjes om in te checken. Bij nijn weten staan er in Bd geen paaltjes op de perrons, zoals je die in bv. Ah wel aantreft. Zit daar een diepere gedachte achter?
Naar mijn weten staan die dingen vlak langs de toeslagzuilen. Ben volgende week woensdag pas weer op Breda Hbf, dus kan dan pas voor je kijken.
🍉
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Doorgeefluik

Bericht door Aking »

Tom024 schreef:Misschien een domme vraag: als ik te Bd uit de 9200 uit de richting België stap moet ik eerst naar beneden en door de poortjes om in te checken. Zit daar een diepere gedachte achter?
:Y NS is supporter van bewegen *O*
umbusko schreef:Die paaltjes staan trouwens niet overal, in Deventer bijvoorbeeld staan ze niet.

Ik was met een Sparpreis onderweg naar Hannover, en vanuit Nijmegen was die duurder dan vanuit Deventer, dus Nm-Dv heb ik gewoon met mijn Dal Vrij gedaan. :wink: Natuurlijk kwam ik er pas achter dat er geen paaltje stond toen ik net koffie gehaald had, waardoor ik met koffie, een koffer, een OV-chipkaart en een Duits e-ticket door de poortjes moest manoeuvreren. Dat vond ik toch niet echt ideaal. :P
Op Driebergen-Zeist en Anna Paulowna heb ik ze ook nog nooit gezien, maar dat kan er misschien mee te maken hebben dat dat geen logische omcheckstations zijn (A)
PatrickM
Berichten: 1978
Lid geworden op: za 10 jan 2015, 21:46
Locatie: Hasselt (B)

Re: Doorgeefluik

Bericht door PatrickM »

Bd heeft paaltjes voor in/uitchecken vanuit/naar het buitenland. Staan inderdaad naast de toeslagzuilen.
umbusko
Donateur
Berichten: 5306
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Doorgeefluik

Bericht door umbusko »

Aking schreef:
umbusko schreef:Die paaltjes staan trouwens niet overal, in Deventer bijvoorbeeld staan ze niet.

Ik was met een Sparpreis onderweg naar Hannover, en vanuit Nijmegen was die duurder dan vanuit Deventer, dus Nm-Dv heb ik gewoon met mijn Dal Vrij gedaan. :wink: Natuurlijk kwam ik er pas achter dat er geen paaltje stond toen ik net koffie gehaald had, waardoor ik met koffie, een koffer, een OV-chipkaart en een Duits e-ticket door de poortjes moest manoeuvreren. Dat vond ik toch niet echt ideaal. :P
Op Driebergen-Zeist en Anna Paulowna heb ik ze ook nog nooit gezien, maar dat kan er misschien mee te maken hebben dat dat geen logische omcheckstations zijn (A)
Welles: daar staan ze wel. :evil: Daar zijn namelijk geen poortjes. En dus zijn er paaltjes. *O*

Maar goed dan, speciaal voor jou: :roll:
umbusko schreef:Die paaltjes staan trouwens niet overal in Nederland waar je op een internationale trein kunt (over)stappen, in Deventer bijvoorbeeld staan ze niet.
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3460
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Doorgeefluik

Bericht door Tom024 »

De volgende keer dat ik op dat prachtige tochtgat ben zal ik goed opletten dan. :@
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Doorgeefluik

Bericht door Z2N »

7548: bij het toilet bij deur 5/6 staat een van de deuren schuin, het gevolg is een richting vloer breder wordende kier na sluiting.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Mikos »

Doorgegeven. :pos:
dennistd
Berichten: 5539
Lid geworden op: za 28 feb 2009, 22:42

Re: Doorgeefluik

Bericht door dennistd »

Ik wou even doorgeven dat de tijd van de oude reisinfo van treinstel 36 twee minuten achterloopt. De nieuwe staat wel op tijd.
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Mikos »

Ik zal nog wel niet helemaal wakker zijn, maar de wie van de wat en hoezo? Treinstel 36 klinkt als van een andere vervoerder.
dennistd
Berichten: 5539
Lid geworden op: za 28 feb 2009, 22:42

Re: Doorgeefluik

Bericht door dennistd »

Getuige dit plaatje in de trein is ie van NS:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Mikos »

Als het om Lint 36 gaat, verwijs ik je naar de Klantenservice van Arriva of hun Twitter. Zolang de trein in dienst is bij een andere vervoerder kan ik er helaas niks mee beginnen.
teun
Berichten: 1504
Lid geworden op: wo 11 dec 2019, 09:00
Locatie: Helmond

Re: Doorgeefluik

Bericht door teun »

Is NSFSC inmiddels niet ook al verleden tijd?
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3265
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Doorgeefluik

Bericht door marvinkok »

Klopt. De door Syntus/Keolis geleaste stellen (36, 38-45) zijn nu eigendom van Keolis zelf.
Tijden van stel 36 lopen weer synchroon overigens (A)
jelmerrr
Berichten: 1810
Lid geworden op: za 16 jan 2016, 17:21

Re: Doorgeefluik

Bericht door jelmerrr »

Wordt het geen tijd voor een Keolis Doorgeefluik? *O*
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3265
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Doorgeefluik

Bericht door marvinkok »

:N
cassie127
Berichten: 6581
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door cassie127 »

Genoeg te melden hoor... zoals de reisinformatie schermen van rit 7924 die al voor vertrek uit Enschede vastlopen. Is iets van de afgelopen dagen in diverse treinstellen.

Verstelbare stoelen in de 1e klasse die niet meer verstelbaar zijn enz...
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Doorgeefluik

Bericht door Aking »

cassie127 schreef:Genoeg te melden hoor...
marvinkok schreef::N
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten