Doorgeefluik

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Mikos »

Doorgegeven. :pos:
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Mikos »

Daniel schreef: di 10 aug 2021, 19:19 (...)Barendrecht(...)

Datzelfde station heeft ook OV-fietsen, maar er ontbreken bordjes "fietsverhuur" die daarheen verwijzen. Zou schelen met zoeken als die er wel hingen gezien dit een station met vier uitgangen is ;)
De stationsmanager koppelt mij terug dat het bekend is, maar dat ProRail ervoor gekozen heeft er niet naar te verwijzen. De achterliggende gedachte zou zijn dat het in de Reisplanner terug te vinden is en op het bord "Hoe gaat u verder?" vermeld staat dat op het stationsplein te vinden is. Wellicht dat de gemeente Barendrecht nog verwijzingen aan gaat brengen, daar loopt een aanvraag voor.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Daniel »

Kleinigheidje is dat als je bij dat "hoe gaat u verder" bord staat, je al de verkeerde uitgang genomen hebt ;)

De plek op de plattegrond die je in de reisplanner klopt inderdaad heel aardig, maar het probleem van die plattegrond is dat daar dan weer niet de uitgangen van het station op staan. Als je op het perron staat valt ook alleen de hoofduitgang echt op.
Andersom is ook een leuke trouwens: als je de fietsenstalling uit komt wijst helemaal niets erop dat je vanuit de tunnel in de Gebroken Meeldijk ook de perrons kunt bereiken. Je moet echt de tunnel inlopen om te zien dat er zich daar trappen naar elk perron bevinden.

Nog een leuke wat OV-fiets betreft trouwens: voor de verhuurlocatie Utrecht P+R Science Park had ik NS laatst via Twitter gevraagd de informatie waar je de sleutel krijgt aan te passen (er stond dat het een zelfservice-locatie was, maar je moet bij de beheerder van de P+R zijn).
Toen ik net eens zat te kijken of het al aangepast was bleek dat zoeken op deze locatie nu een pinnetje op de plattegrond langs de Heidelberglaan geeft. Daar zit idd. ook een verhuurlocatie, maar dat is niet P+R Science Park. Kan je daar ook wat mee?
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Mikos »

Nee, daar kun je Twitter denk ik beter voor gebruiken. :pos:
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Daniel »

In treinstel 4015 ontbreken in beide 1e klasse stiltecoupeetjes (thv deur 7) de klasse- en treinstelnummeraanduidingen boven de deur naar het gangpad.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
JothamvW
Berichten: 1219
Lid geworden op: zo 14 feb 2016, 11:10

Re: Doorgeefluik

Bericht door JothamvW »

Men zal er vast achter de schermen mee aan het werk zijn, maar er zijn nog geen borden te Ah die verwijzen naar spoor 4a/4b. Alleen de TB7's en de TB21 in de hal geven het aan. Ook het scherm dat de volgende treinen op spoor 4 aankondigt geeft niks aan.
Frequent reiziger in de regio Arnhem-Nijmegen, in het bijzonder lijn 331 en lijn 5 tussen Nijmegen en Groesbeek.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Suus »

Afbeelding

Scherm 11906 in Zevenbergen heeft al een paar dagen geen zin meer in het verkondigen van reisinformatie :(
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Mikos »

Doorgegeven. :pos:

De situatie in Arnhem is bekend, daar wordt inderdaad al aan gewerkt en er zijn inmiddels borden geplaatst in de tunnel.
JothamvW
Berichten: 1219
Lid geworden op: zo 14 feb 2016, 11:10

Re: Doorgeefluik

Bericht door JothamvW »

Had ik inderdaad vanaf volgens mij woensdag of donderdag al gezien ja.
Frequent reiziger in de regio Arnhem-Nijmegen, in het bijzonder lijn 331 en lijn 5 tussen Nijmegen en Groesbeek.
CX1000
Berichten: 175
Lid geworden op: di 19 nov 2013, 15:24
Locatie: Bunnik
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door CX1000 »

Afbeelding
Op station Bunnik ziet scherm 11999 op spoor 1 een beetje dubbel.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Doorgeefluik

Bericht door Wubbo »

De klok op Koudum-Molkwerum staat stil op 5 voor 1, zag ik rond half drie. Betreft beide zijden van de klok bij de perrontoegang.
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Mikos »

Doorgegeven. :pos:
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Daniel »

Poortje 3.5 op Den Haag Centraal, dat is t.h.v. perron 4/5, piept niet aan de incheckzijde.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Alargule

Re: Doorgeefluik

Bericht door Alargule »

Wéér een piepvrij poortje dankzij WD40 *O*
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Mikos »

Doorgegeven. :pos:
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Mikos »

Het Doorgeefluik is vanaf heden gesloten. Zodra er weer meldingen doorgezet kunnen worden, laat ik dat hier weten. In de tussentijd melding maken in dit topic is zinloos. Ik verwijs je naar Twitter of de Klantenservice van NS voor acute zaken. :pos:
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Doorgeefluik

Bericht door ODRAIL »

* Zucht * Reis je na anderhalf jaar weer eens met de trein en heb je op een station een defect gezien ... is het luik gesloten :shock: :s ;) .
VIRM
Berichten: 7568
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Doorgeefluik

Bericht door VIRM »

In de NS app stond dat de Smullers op Dordrecht afgelopen vrijdagavond open was, terwijl er 'tijdelijk gesloten' op het bordje stond. Kun jij iets met een dergelijke melding? De info in de app klopt niet.
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Doorgeefluik

Bericht door trolly »

Ha die VIRM, je melding over een gesloten Smullers die wel als open in de app stond doe je bij een gesloten doorgeefluik, waarvan de beheerder overigens wel had aangekondigd dat het dicht zou gaan. Hoe dan ook: het zit je niet mee -0-
Laatst gewijzigd door trolly op ma 23 aug 2021, 22:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
VIRM
Berichten: 7568
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Doorgeefluik

Bericht door VIRM »

Ook ik let wel eens niet op. Wat zou ik toch zonder jou moeten, Trolly?
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Doorgeefluik

Bericht door trolly »

Eerlijk VIRM: ik heb geen idee. En dat terwijl het leven zonder Mikos en Smullers ook warempel al geen sinecure is.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Doorgeefluik

Bericht door Hainje »

VIRM schreef: ma 23 aug 2021, 22:12 In de NS app stond dat de Smullers op Dordrecht afgelopen vrijdagavond open was, terwijl er 'tijdelijk gesloten' op het bordje stond. Kun jij iets met een dergelijke melding? De info in de app klopt niet.
Voor de openingstijden van Smullers kun je voorlopig denk ik beter vertrouwen op de webstek van die friettent.

https://www.smullers.nl/locaties/

Daar valt te lezen dat de vestiging in Dord voorlopig gesloten is.
🍉
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Mikos »

Vanaf heden is het Doorgeefluik weer geopend. Oude meldingen zet ik niet door, omdat ze inmiddels opgelost kunnen zijn.

Voor de vraag over de openingstijden van de Smullers in Dordrecht verwijs ik je naar de app, VIRM. Rechtsonderin het menu Meer > App support > Contact met app suport.
cassie127
Berichten: 6570
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door cassie127 »

De enige tbp op spoor 2 van station Hoevelaken staat uit, in de klok brandt geen licht en die staat ook stil op 12:00 uur.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Mikos »

Ook na de zomervakantie heb ik een nummertje nodig voor schermen op de perrons. Daarover met me in discussie gaan heeft geen zin; dat is wat de storingsorganisatie van me vraagt om een melding door te kunnen zetten.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten